MisterX Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Zo goed als nieuw, ultegra en 450 euro bij een fietsenmaker. Klinkt voor mij als te mooi om waard te zijn en ik denk dat je zo goed als nieuw moet veranderen in gebruikt, dat je dan een beter beeld krijgt van de fiets. Al heb ik er nog steeds niet heel veel verstand van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ik vond het ook als een belachelijk goede deal klinken. Rijd er vanmiddag/morgen eens heen met mijn vader, is toch best in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Voor z.g.a.n. ziet 'ie er toch behoorlijk gebruikt uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Vandaar dat ik ook aangaf dat ik "zo goed als nieuw" in "gebruikt" zou veranderen... Ik vind hem ook best gebruikt eruit zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Co-Rider zou je eens kunnen proberen. Die is dus alleen voor de iPhone, niet voor android. Heb ik dus niets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Na wat googlen voor OsmAnd gegaan. Hopelijk werkt het, als ik het nodig heb ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ik vond het ook als een belachelijk goede deal klinken. Rijd er vanmiddag/morgen eens heen met mijn vader, is toch best in de buurt. Nou, ben inmiddels alleen maar een stuk minder wijs. Fiets was helaas gisteravond opgehaald door iemand uit Brussel en verder had hij niks staan. Verder wist de man te vertellen dat tweedehands racefietsen kopen ontzettend gevaarlijk is omdat mensen veel te veel vragen, de tandwielen vaak door en door versleten zijn en ze hem meestal wegdoen omdat er groot onderhoud gedaan moet worden, dus hij verwees me door naar een andere zaak waar je al een Ultegra-afgemonteerde fiets met carbon voorvork had voor 'maar' 1300 euro. Daarnaast wist hij me te vertellen dat ik ongeveer framemaat 60 zou moeten hebben terwijl ik na zelf opmeten uitkwam op 53. ;c Dus ja, ben nu wel in dubio wat ik ga doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Hoe groot ben je dan Tim? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 1.83 ongeveer. Heb nu in een andere tabel weer maat 58. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ik ben destijds naar een grote fietsenzaak gegaan (12gobiking). Gewoon op een fiets gaan zitten en kijken wat goed zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 1.83 ongeveer. Heb nu in een andere tabel weer maat 58. Ik ben ook 1.83 en heb een 58. 54 is echt te klein, een 56 zou misschien nog gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ah goed, dan heb ik dat gewoon verkeerd opgemeten. Maarja, toch maar eens die Sensa overwegen die ik hier eerder postte, dan weet ik tenminste zeker dat wat ik krijg in goede staat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Ik heb zelf een Bianchi racefiets nu wil ik ook Bianchi wielerkleding kopen. Weet iemand een betrouwbare site? Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Ik heb zelf een Bianchi racefiets nu wil ik ook Bianchi wielerkleding kopen. Weet iemand een betrouwbare site? Alvast bedankt. http://www.futurumshop.nl/bianchi-milano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 http://www.futurumshop.nl/bianchi-milano Bedankt, maar daar hebben ze niet zoveel. Iemand bekend met dhgate.com ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 En kenners, is dit wat? http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m842373798-bianch-nirone.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Een model uit 2006, dus zo goed als nieuw is niet echt van toepassing hier :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 Als mensen de fiets zelf nog goed vinden, zetten ze gewoon 'zo goed als nieuw' neer. Pas als hij heel erg versleten en slecht onder houden is, willen ze nog wel eens gaan voor gebruikt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Net even mijn banden op laten pompen bij fietsenmaker, omdat ik zelf nog geen pomp daarvoor heb. Bleek dus dat mijn banden inderdaad aan de zachte kant waren: Ik reed rond op 2 bar ofzo, dikke faal :-D Meteen maar 2e bidonhouder + bidon aangeschaft, want die had ik ook nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Wat voor bril gebruiken jullie op de racefiets? Ik had een oude zonnebril die ik altijd op zette, maar dit montuur is gebroken en dus geen optie meer. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe en daarom dus benieuwd wat jullie gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Hahahaha, dan kom ik gewoon een bril voor 350 euro tegen. Dat zoiets nog verkocht wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Door fanatiekelingen altijd, zou het er zelf ook niet voor over hebben. Let wel een klein beetje op dubbelposts aub, die laatste had je best in je vorige post kunnen editten. Nu heb je er 4 achter elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Nou ja, nu paar rondjes verplicht zonder gereden, maar merk wel verschil. Toch al aantal keer iets van een vliegje dat bijna in mijn oog zat etc. Dat voorkom je met een bril. Ook krijg ik een soort van wallen onder mijn ogen door te fietsen zonder bril, toch een of andere allergische reactie, al ben ik officieel nergens allergisch voor... Een bril houdt dat tegen. Genoeg redenen voor mij om in ieder geval met een bril te fietsen. Ik heb wel verhalen gehoord van dat het slecht is voor je ogen om zonder (of met kwalitatief slechte) bril te rijden, maar ik zou me niet kunnen bedenken waarom dat slecht zou zijn voor mijn ogen.... Nou ja, zonder bril kan ik nog inkomen, met de vliegjes en andere viezigheid die in je ogen kunnen komen, maar een goedkope bril lijkt me ook prima te voldoen voor zoiets... ff nagezocht en het was het merk Assos, maar boeit niet echt. Ik wil iig niet zo'n dure... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 http://www.salden.nl/nl/kleding/teamkleding/seizoen-2015.html [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 http://www.salden.nl/nl/kleding/teamkleding/seizoen-2015.html [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; :< Daar gaat mijn geld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Daar gaat mijn geld... Hebben ze geen maat S ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten