Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

Ik vond het ook als een belachelijk goede deal klinken. Rijd er vanmiddag/morgen eens heen met mijn vader, is toch best in de buurt.

Nou, ben inmiddels alleen maar een stuk minder wijs. Fiets was helaas gisteravond opgehaald door iemand uit Brussel en verder had hij niks staan. Verder wist de man te vertellen dat tweedehands racefietsen kopen ontzettend gevaarlijk is omdat mensen veel te veel vragen, de tandwielen vaak door en door versleten zijn en ze hem meestal wegdoen omdat er groot onderhoud gedaan moet worden, dus hij verwees me door naar een andere zaak waar je al een Ultegra-afgemonteerde fiets met carbon voorvork had voor 'maar' 1300 euro. Daarnaast wist hij me te vertellen dat ik ongeveer framemaat 60 zou moeten hebben terwijl ik na zelf opmeten uitkwam op 53. ;c Dus ja, ben nu wel in dubio wat ik ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, nu paar rondjes verplicht zonder gereden, maar merk wel verschil. Toch al aantal keer iets van een vliegje dat bijna in mijn oog zat etc. Dat voorkom je met een bril. Ook krijg ik een soort van wallen onder mijn ogen door te fietsen zonder bril, toch een of andere allergische reactie, al ben ik officieel nergens allergisch voor... Een bril houdt dat tegen. Genoeg redenen voor mij om in ieder geval met een bril te fietsen.

Ik heb wel verhalen gehoord van dat het slecht is voor je ogen om zonder (of met kwalitatief slechte) bril te rijden, maar ik zou me niet kunnen bedenken waarom dat slecht zou zijn voor mijn ogen.... Nou ja, zonder bril kan ik nog inkomen, met de vliegjes en andere viezigheid die in je ogen kunnen komen, maar een goedkope bril lijkt me ook prima te voldoen voor zoiets...

ff nagezocht en het was het merk Assos, maar boeit niet echt. Ik wil iig niet zo'n dure...

Link naar opmerking
Deel via andere websites