Petert Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Moet jij ongesteld worden vandaag? Heb het volgens mij toch echt niet tegen jou. Hij geeft wel gewoon antwoord hoor, dat erna is misschien wat overbodig mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik heb echt een felblauw shirt, maar dat was de enige die pastte en mijn fiets en helm zijn ook blauw dusja.;c Ik hoef gelukkig niet de hele rit naar mezelf te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik heb het nieuwe rabo tenue, het gerolsteiner tenue van 4 jaar terug ofzo en dan nog wat wielerkleding wat niet bij een ploeg hoort. Nike koersbroek, een agu shirt en zo nog wat spullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Hij geeft wel gewoon antwoord hoor, dat erna is misschien wat overbodig mja. Wat voor winkel is het dan, ken die winkel helemaal niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Wat voor winkel is het dan, ken die winkel helemaal niet? Grote sportzaak beetje vergelijkbaar met Decathlon. Ik kende hem ook niet, bestaat nog niet zo lang volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Tis idd een grote sportzaak ja, maar vooral fiets spullen. Maar ook biljarttafels, tafeltennistafels en zelfs gereedschap en speelgoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Toch is Decathlon fijner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik weet nu net de Itek te vinden, ga niet weer verdwalen voor een andere winkel:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik weet nu net de Itek te vinden, ga niet weer verdwalen voor een andere winkel:p Decathlon ligt bij Roda stadion, is niet te missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Wat voor klikpedalen zijn er allemaal voor de racefiets ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Decathlon ligt bij Roda stadion, is niet te missen. Haha, ik kan nog erger zijn dan een vrouw hoor. Mja heb wel navigatie op men telefoon. Maar voorlopig kan ik er nog tegen aan, komende zomer wel een nieuwe fiets. @Debeul; http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=fietspedalen&choosed_cat=Fietsen_A&element=9&theme=9&gclid=CKWJ7-j4o6oCFcFI3godD1yQXg Ik heb zelf zulke; Past bijna altijd wel, maar als je gewoon naar de winkel gaat en je vraagt om advies/hulp kom je er altijd wel uit. Het monteren is ook niet lastig, staat ook wel op internet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Je hebt eigenlijk 2 veel voorkomende soorten klikpedalen, namelijk spd en look pedalen. Die Petert heeft zijn spd pedalen en die heb ik ook altijd gehad. bevallen prima. Look pedalen zien er zo uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Welke past dan het beste hierbij ( aangezien er staat dat er geen SPD opkunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ja dan zou ik de look pedalen doen. Of andere schoenen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Nja als hij er niet veel geld aan wil uitgeven dan snap ik het. Zijn geen dure schoenen. Ik ben iig zeer tevreden met men spd. En ik was voor mijn pedalen en schoenen, totaal 90 euro kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Is er dan nog verschil tussen SPD en Look. En daarmee bedoel ik dan met in- en uitklikken, is het trappen anders ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik heb spd-pedalen icm Sidi-schoenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Is er dan nog verschil tussen SPD en Look. En daarmee bedoel ik dan met in- en uitklikken, is het trappen anders ? Het trappen zal hetzelfde zijn. Ervaring met look heb ik niet. Zal misschien anders klikken zijn. Maar denk dat ze alle 2 gewoon prima zijn en je er dus gewoon voor kunt kiezen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Iemand die geïnteresseerd in een Bontrager Node 2 fietscomputer btw? Met hartslagmeter en shit. Zit nog gewoon in de verpakking, één keer open gedaan en verder ongebruikt. pm maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ik wil morgen mijn fiets gaan bestellen, ik wil de keuze maken tot deze modellen. http://www.fietssportief.nl/nl/producten/xtrail-racefietsen/racefiets-full-sora-2011/57 http://www.12gotrading.nl/racefietsen/afmontage/shimano_sora/target_race_sora_actieklapper__2011 http://www.12gotrading.nl/racefietsen/aluminium/target_race_tiagra Welke raden mij zoal aan van deze drie, en waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Als ik zelf in jouw situatie zat dan ging ik voor optie 2. Alle 3 zijn het wat onbekendere merken. Optie 2 is een target. me vriendin heeft ook een target en das wel gewoon oke. En het is de goedkoopste zodat je wat geld over zal houden om spullen erbij te kopen. Vergeet bijvoorbeeld niet dat je ook nog pedalen erbij moet kopen. Maar optie 3 is ook interessant. Want optie 1 en 2 hebben beiden sora en optie 3 een tiagra groep dat net wat beter is. Maargoed, moet je zelf afwegen of je die 80 euro extra wil uitgeven om een wat betere groep te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Top, bedankt voor het advies. En ehh, pendalen, waar kan ik die halen en hoe duur zijn die gemiddeld? En is dat heel "uni" zeg maar, dat elk merk pendalen wel op elke fiets kan, of wisselt dat ook weer enorm? Want misschien wel handig om de pendalen er gelijk bij te bestellen natuurlijk :). En dan is het handig om gewone én klik-pendalen te nemen gok ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 pedalen sebas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Voor een euro of 15 heb je wel spd pedalen van shimano. Ik zou als ik jouw was wel klikpedalen doen. Is wel wennen, maar uiteindelijk veel fijner er je kunt er harder mee fietsen. Dan zijn er 2 veel voorkomende pedalen; spd en look. Kun je zelf kiezen welke je wil. Dat is voor ieder persoonlijk een keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ga ik doen, maar ehh, ik wil er soms ook wel zonder wielerschoenen op, dan zijn gewone pedalen toch handiger? Ofja beide, wilde er eigenlijk twee paar nemen :) pedalen sebas Oh god, meid een spelfout, ernstig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten