Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

Decathlon ligt bij Roda stadion, is niet te missen.

Haha, ik kan nog erger zijn dan een vrouw hoor. Mja heb wel navigatie op men telefoon. Maar voorlopig kan ik er nog tegen aan, komende zomer wel een nieuwe fiets.

@Debeul;

http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=fietspedalen&choosed_cat=Fietsen_A&element=9&theme=9&gclid=CKWJ7-j4o6oCFcFI3godD1yQXg

Ik heb zelf zulke;

9033212-002.jpg

Past bijna altijd wel, maar als je gewoon naar de winkel gaat en je vraagt om advies/hulp kom je er altijd wel uit. Het monteren is ook niet lastig, staat ook wel op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er dan nog verschil tussen SPD en Look. En daarmee bedoel ik dan met in- en uitklikken, is het trappen anders ?

Het trappen zal hetzelfde zijn. Ervaring met look heb ik niet. Zal misschien anders klikken zijn. Maar denk dat ze alle 2 gewoon prima zijn en je er dus gewoon voor kunt kiezen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zelf in jouw situatie zat dan ging ik voor optie 2. Alle 3 zijn het wat onbekendere merken. Optie 2 is een target. me vriendin heeft ook een target en das wel gewoon oke. En het is de goedkoopste zodat je wat geld over zal houden om spullen erbij te kopen. Vergeet bijvoorbeeld niet dat je ook nog pedalen erbij moet kopen.

Maar optie 3 is ook interessant. Want optie 1 en 2 hebben beiden sora en optie 3 een tiagra groep dat net wat beter is. Maargoed, moet je zelf afwegen of je die 80 euro extra wil uitgeven om een wat betere groep te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top, bedankt voor het advies. En ehh, pendalen, waar kan ik die halen en hoe duur zijn die gemiddeld? En is dat heel "uni" zeg maar, dat elk merk pendalen wel op elke fiets kan, of wisselt dat ook weer enorm? Want misschien wel handig om de pendalen er gelijk bij te bestellen natuurlijk :). En dan is het handig om gewone én klik-pendalen te nemen gok ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een euro of 15 heb je wel spd pedalen van shimano. Ik zou als ik jouw was wel klikpedalen doen. Is wel wennen, maar uiteindelijk veel fijner er je kunt er harder mee fietsen. Dan zijn er 2 veel voorkomende pedalen; spd en look. Kun je zelf kiezen welke je wil. Dat is voor ieder persoonlijk een keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites