Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoorde pas bij de fitness een nummer wat wel leuk klonk. Het was een beetje dubstep-achtig maar dan met een mannelijke stem die zong iets van 'I've been waiting so long' o.i.d. Ik heb de top40 al afgestruind aangezien ze meestal dat soort meuk daar draaien, maar daar kon ik hem niet tussen vinden. Iemand die hier iets mee kan? Het zal een vrij bekend nummer zijn, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde pas bij de fitness een nummer wat wel leuk klonk. Het was een beetje dubstep-achtig maar dan met een mannelijke stem die zong iets van 'I've been waiting so long' o.i.d. Ik heb de top40 al afgestruind aangezien ze meestal dat soort meuk daar draaien, maar daar kon ik hem niet tussen vinden. Iemand die hier iets mee kan? Het zal een vrij bekend nummer zijn, denk ik.

Gefunden

d_7ZSMTnwVs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jongens, al een aantal uur een deel van een nummer in mijn kop, maar ik weet echt niet welk lied het is. Sterker nog, ik weet totaal niet wat ze zingen. Geen enkel woord :-D Misschien dat iemand me hier kan helpen, deuntje gaat zo:

tutu tutu tutu tutututu whohoho - zoiets in ieder geval :-D Vrouwelijke stem, geen idee of ze Engels zingt of niet. Echt een longshot dit, maar moet het toch ff proberen. Bij die laatste en langste 'tutututu' zingt ze iets wat (vaag) lijkt op 'what a feeling'. Althans, dat denk ik. Is een beetje een dance-achtig nummer volgens mij, maar nogmaals, ben ik verre van zeker van. Hoop dat iemand me hier kan helpen, want ik moet en zal dat lied nu vinden ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irene Cara - Flashdance? :D

Huhu neenee. Maak morgen wel ff een voiceclipje, neurie ik het wel. Dat 'tututu'-gebeuren maakt het ook niet echt duidelijk natuurlijk :D Ben alleen wel zo iemand die nu per se moet weten hoe dat lied heet. Blijft in mijn kop zitten en blijf eraan denken dan. Helpt alleen totaal niet mee dat ik totaal geen idee heb wie de artiest is en dat ik geen enkel woordje ken dat ze zingt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar het nummer dat hier te horen is:

Heb alle manieren van zoeken al geprobeerd maar ik kan het gewoon niet vinden. Ik hoop dat iemand hier het wel weet.

Het geluid is zo slecht, zelfs voluit kan ik er geen chocola van maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites