Maxxiiem Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Nee, geen van beide :m:. Enkel een vrouw zingt, de beat is dus dubstep. Maar is wel redelijk bekend. In het clipje is het zo tijdens een concert dat iedereen losgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Zoek een nummer wat een jaar of 10 geleden in de top40 stond. De clip was denk ik: - zwart wit - donkere jongenman die een prima stem heeft - stond half naakt in het water dacht ik (nee geen d'angelo) - daarna weinig meer van gehoord - zanger was denk ik brits, maar iets zegt me dat scandinavisch ook mogelijk is - aanstekelijk refrein, dacht iets van 'tears never fall' ofzo maar kan het daarop niet vinden Het was de laatste aanwijzing die het deed. Heb het altijd een kutnummer gevonden. Het is: Stephen Simmonds - Tears Never Dry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 tXtATeQ7GKg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Bulletproof en Quicksand zijn ook tof van hun _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 Het was de laatste aanwijzing die het deed. Heb het altijd een kutnummer gevonden. Het is: Stephen Simmonds - Tears Never Dry. Thanx man, zat al heel de week met die clip in gedachten. Ook niet mijn favoriete nummer, maar wilde gewoon weten wie dat was. Is inderdaad een Zweed met Jamaicaanse roots die Engels zingt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 Nee, geen van beide :m:. Enkel een vrouw zingt, de beat is dus dubstep. Maar is wel redelijk bekend. In het clipje is het zo tijdens een concert dat iedereen losgaat Katy B - Katy on a mission ? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 Katy B - Katy on a mission ? ;c mattijs ge zijd ne fucking held_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 inderdaad :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Het Champions League-liedje van de NOS van dit jaar, dus het liedje dat in het filmpje zit dat ze altijd op het einde van de uitzending laten zien waarin een paar hoogtepunten van de avond in komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Weezer - Memories Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Iets met Miami.... Zongen ze ook vaak met de voorrondes bij The voice of holland. Ik denk Novastar - Wrong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 5 november 2010 Share Geplaatst 5 november 2010 Iets met Miami.... Zongen ze ook vaak met de voorrondes bij The voice of holland. THANKS Raul_7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 [YOUTUBE]acpdVh2uMzU[/YOUTUBE] Hoe heet het liedje vanaf 5:25? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Wat zullen we drinken. weet alleen niet van wie het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Starkoo volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Thanx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Starkoo volgens mij. Origineel is van Bots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Hardstyle nummer, waarin tijdens de vocals een ietwat enya achtige muziek te horen is met de tekst she's the moment, she's the past of here's the moment, here's the past? De tekst leek daarop maar ik weet niet de precieze tekst en de muziek was wat enya achtig, rustgevende muziek en daarna kwam het hardstyle gedeelte en na een minuut of iets langer weer dat rustige gedeelte. bvd. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Hoe heet dat liedje waarin een vrouw zingt van My mother, my mother, my father? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 november 2010 Share Geplaatst 15 november 2010 Hoe heet dat liedje waarin een vrouw zingt van My mother, my mother, my father? The Cranberries - Ode to my family Zz-DJr1Qs54 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037510-999-10010000000003.aspx Het muziekje wat op 1:05 begint, er waren mensen die zeiden dat het Scarlatti was, ik ben geen klassiekkenner... Hopelijk kan iemand me helpen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Een dance nummer waar bijna alleen maar ''heaven'' in gezongen word en in de clip gaan er 3(?) opa'tjes helemaal los door mensen te beroven en te skateboarden enz. NVM: UNDERWORLD - Always Loved a Film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Weet iemand hoe dat nummer heet van die reclame van de nieuwe Need for speed (hot pursuit oid)? Kan er geen filmpje van vinden op youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten