Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb een andere vraag maar wist niet waar anders het te posten.

Hoe heet het genre van deze 2 liedjes:

K'naan - Wavin' Flag

Gnarls Barkley - Going On

K'naan's songs vallen meestal onder de categorie Hip Hop alleen Wavin' Flag natuurlijk niet. Wikipedia zegt Neo-Soul en dat is denk ik ook het eerste genre dat ik zou kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde het zojuist weer, dus denk.. ik vraag het maar.

Hoe heet de eindtune van Match of The Day op de BBC?

The current theme tune for the series is called "Match of the Day" and was written especially for the programme in 1970 by Barry Stoller, and has become so ubiquitous in British culture that it is associated not just with the programme but football in general. It is often incorrectly labelled with the title "Offside", which was actually the name of an alternative commercially-released version in 1970, which was conducted by Mike Vickers.

The original theme tune to Match of the Day was written by Major Leslie Statham, the band leader of the Welsh Guards and was entitled "Drum Majorette". This remained the theme tune from 1964 until 1970 when the current tune by Barry Stoller replaced it. At the time Major Statham wrote his original works using the pen-name 'Arnold Stock'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een liedje dat ik een paar maand geleden echt goed vond, en altijd op YT beluisterde, maar nu ben ik ineens de naam vergeten en ik zoek het al 2 dagen. De zanger is een neger(als ik het zo mag zeggen), genre is volgens mij hiphop en in de clip kan ik me enkel nog herinneren dat er véél auto's bij te pas kwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een liedje dat ik een paar maand geleden echt goed vond, en altijd op YT beluisterde, maar nu ben ik ineens de naam vergeten en ik zoek het al 2 dagen. De zanger is een neger(als ik het zo mag zeggen), genre is volgens mij hiphop en in de clip kan ik me enkel nog herinneren dat er véél auto's bij te pas kwamen.

Pfff, daar kan ik niet veel mee. Weet je nog een beetje tekst of hoe de beat ging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites