stefan_helmond Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Weet iemand hoe de openingstune van Spuiten en Slikken heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Prodigy - Omen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Een lied dat iets als 'nanana BAMBA, nanana BOEMBA' of zoiets dergelijks.. Hoe heet deze? (nee, niet la bamba;e) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Kontrust - Bomba Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 26 maart 2010 Share Geplaatst 26 maart 2010 Hoort niet echt in dit topic, maar waar anders weet ik zo niet. Ik zoek "Act One" van "I hate Kate", een collega heeft het me aanbevolen, maar ik kan het niet vinden. En die kutkwaliteit van youtube hoef ik niet. En kost me teveel moeite ;c Lama, heb hem al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 http://www.youtube.com/user/Faraoni7?blend=2&ob=1#p/c/5B03C6E427DCEF58/5/ovnM3XS_e60 hoe heet die ook alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 Jody Bernal ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 27 maart 2010 Share Geplaatst 27 maart 2010 Die zat in Fifa Street, titel staat in de beschrijving (d) Ya lo Saben - Crooked Stilo 2sdECksqrwo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 LFaWEHDAPGE 5 : 38 tot 5 : 54, iemand enig idee hoe dat nummer heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ben op zoek naar het nummer van een Franse rap groep die enkele jaren geleden een hitje hadden hier in NL. De clip speelde zich af in een kasteel ruine oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ben op zoek naar het nummer van een Franse rap groep die enkele jaren geleden een hitje hadden hier in NL. De clip speelde zich af in een kasteel ruine oid. Manau - La Tribu de Dana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Manau - La Tribu de Dana Thanx mate :thumb:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 [YOUTUBE]RlpPG75TOUs[/YOUTUBE] Iemand die dit nummer kent of een deel van de songtekst verstaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 zMJJeDOzKu4 Remix van deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 april 2010 Share Geplaatst 9 april 2010 Een liedje waar Rio de Janeiro in voorkomt. Zon song van een voetbalspel op de PS2, met Ronaldo op de voorkant. Spel heet: Ronaldo Vfootball. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 april 2010 Share Geplaatst 9 april 2010 @Ginola, Thanks. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 10 april 2010 Share Geplaatst 10 april 2010 Heb een andere vraag maar wist niet waar anders het te posten. Hoe heet het genre van deze 2 liedjes: K'naan - Wavin' Flag Gnarls Barkley - Going On Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pantofola Geplaatst 10 april 2010 Share Geplaatst 10 april 2010 Hoorde het zojuist weer, dus denk.. ik vraag het maar. Hoe heet de eindtune van Match of The Day op de BBC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2010 Share Geplaatst 10 april 2010 Heb een andere vraag maar wist niet waar anders het te posten. Hoe heet het genre van deze 2 liedjes: K'naan - Wavin' Flag Gnarls Barkley - Going On K'naan's songs vallen meestal onder de categorie Hip Hop alleen Wavin' Flag natuurlijk niet. Wikipedia zegt Neo-Soul en dat is denk ik ook het eerste genre dat ik zou kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 Hoorde het zojuist weer, dus denk.. ik vraag het maar. Hoe heet de eindtune van Match of The Day op de BBC? The current theme tune for the series is called "Match of the Day" and was written especially for the programme in 1970 by Barry Stoller, and has become so ubiquitous in British culture that it is associated not just with the programme but football in general. It is often incorrectly labelled with the title "Offside", which was actually the name of an alternative commercially-released version in 1970, which was conducted by Mike Vickers. The original theme tune to Match of the Day was written by Major Leslie Statham, the band leader of the Welsh Guards and was entitled "Drum Majorette". This remained the theme tune from 1964 until 1970 when the current tune by Barry Stoller replaced it. At the time Major Statham wrote his original works using the pen-name 'Arnold Stock'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 Een liedje waar Rio de Janeiro in voorkomt. Zon song van een voetbalspel op de PS2, met Ronaldo op de voorkant. Spel heet: Ronaldo Vfootball. [YOUTUBE]GwmgwhNVR0E[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 april 2010 Share Geplaatst 13 april 2010 Hehe Ronaldo VFootball met Samba Y yambe.... Hoef nog geen eens dat nummer te horen.. Classic! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Ik zoek een liedje dat ik een paar maand geleden echt goed vond, en altijd op YT beluisterde, maar nu ben ik ineens de naam vergeten en ik zoek het al 2 dagen. De zanger is een neger(als ik het zo mag zeggen), genre is volgens mij hiphop en in de clip kan ik me enkel nog herinneren dat er véél auto's bij te pas kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Ik zoek een liedje dat ik een paar maand geleden echt goed vond, en altijd op YT beluisterde, maar nu ben ik ineens de naam vergeten en ik zoek het al 2 dagen. De zanger is een neger(als ik het zo mag zeggen), genre is volgens mij hiphop en in de clip kan ik me enkel nog herinneren dat er véél auto's bij te pas kwamen. Pfff, daar kan ik niet veel mee. Weet je nog een beetje tekst of hoe de beat ging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Hahahah je beschrijft nu echt 1 miljoen clips ofzo :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten