Chris.tiaan Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Die van: It's gonna be a brand hot day, a brand hot day is ergens in die richting Klinkt als Monrose - Hot Summer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 nee helaas dat is em niet degene die ik bedoel heeft een wat sneller tempo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Bedoel je niet dat liedje van The Wiz ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Ik zoek een nummer vanwege de videoclip. Het gaat ongeveer als volgt: een ietwat gekleurde man loopt door een drukke winkelstraat waarbij hij steeds verrast wordt. Opeens komt er een koor achter hem lopen en op het einde sprint hij met een man in sprintpakje naar de finish. Wie weet het? dat is een MTV reclame geweest... maar ik kan hem ook nergens meer vinden... :( weet wel wat je bedoelt.. iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Ehh, was van madnes dacht ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 8 december 2009 Share Geplaatst 8 december 2009 Damn, O Fortuna is echt creepy als je stoned bent. :cab: (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 ik weet effe geen tekst van die song(heb um un paar keer langs zien komen op TMF) maar in clip dansen ze in een discotheek en krijgen al die mensen een monsterhoofd maar dan getekend net enge stripfiguren(alleen de hoofden) Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Ik zoek de naam en artiest van een nummer dat ik nu al een aantal keer langs heb horen komen op de radio. Blijkbaar is het een redelijk populair nummer op het moment. Het is een man met een best wel lage stem die het zingt en een redelijk rustig nummer. Verder weet ik er eigenlijk niet veel over.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 kuq7RYQ8Wa0 Bedoel je deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 Die van: It's gonna be a brand hot day, a brand hot day is ergens in die richting ik heb hem gevonden! voor de mensen die het zich ook af vroegen [YOUTUBE]1Eqlbyf9iug[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 ik weet effe geen tekst van die song(heb um un paar keer langs zien komen op TMF) maar in clip dansen ze in een discotheek en krijgen al die mensen een monsterhoofd maar dan getekend net enge stripfiguren(alleen de hoofden) Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden:) Die is van Major Lazor,keep it louder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 juist!! dat is um! Mijn dank is groot;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Golaso Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 Ik zoek het nummer wat bij het laatste fragmentje bij de uitzendingen van Champions Leauge voetbal door de NOS wordt uitgezonden. Het gaat iets van: tantantandadadrei en ondertussen worden de mooiste beelden van die avond getoond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 juist!! dat is um! Mijn dank is groot;) geen dank mijnheer, @ Hermeric, bedoel je van deze week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Golaso Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 Ja, gisteren, het filmpje na de afkondiging ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakker Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 [YOUTUBE]BXd0FbItyTE[/YOUTUBE] van die coca cola reclame.. wie kan het hele nummer vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 december 2009 Share Geplaatst 14 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Cxfkg3RaRjs ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 Het nummer van de Chaud Fontaine reclame, met die kreeften. Van wie is het? Ik weet dat het Everlasting Love heet, maar heb nog niet de echte versie gevonden.. Als je een downloadlinkje heb, PM box is open:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 Jamie Cullum geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 Die komt in de buurt, maar is niet de originele. Deze ken ik inderdaad ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 Dacht dat je die versie zocht. 84uV3ncFJ5g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 _O_ Held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 5usgjd9hGrw Iemand een idee hoe dit nr heet? Klasgenoot heeft zich kapot gezocht en kan hem nergens vinden en kvind hem zelf ook wel leip hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 http://www.chacha.com/question/what-is-the-techno-song-with-lyrics-that-say-%22bounce-little-kitty,-bounce-little-kitty,-you-make-my-kitty-pounce%22 What is the techno song with lyrics that say "bounce little kitty, bounce little kitty, you make my kitty pounce" Answer The techno song that goes "bounce little kitty" appears to be "Let's Make Nasty" by internationally-renowned DJ, club promoter, and music producer Larry Tee, featuring Roxy Cottontail. However, lyrics to the song are not available online. ChaCha again soon! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 Heb hem al gevonden, mijn dank is groot MM. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten