Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zoek een nummer vanwege de videoclip. Het gaat ongeveer als volgt: een ietwat gekleurde man loopt door een drukke winkelstraat waarbij hij steeds verrast wordt. Opeens komt er een koor achter hem lopen en op het einde sprint hij met een man in sprintpakje naar de finish. Wie weet het?

dat is een MTV reclame geweest... maar ik kan hem ook nergens meer vinden... :( weet wel wat je bedoelt.. iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet effe geen tekst van die song(heb um un paar keer langs zien komen op TMF) maar in clip dansen ze in een discotheek en krijgen al die mensen een monsterhoofd maar dan getekend net enge stripfiguren(alleen de hoofden)

Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek de naam en artiest van een nummer dat ik nu al een aantal keer langs heb horen komen op de radio. Blijkbaar is het een redelijk populair nummer op het moment. Het is een man met een best wel lage stem die het zingt en een redelijk rustig nummer. Verder weet ik er eigenlijk niet veel over....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet effe geen tekst van die song(heb um un paar keer langs zien komen op TMF) maar in clip dansen ze in een discotheek en krijgen al die mensen een monsterhoofd maar dan getekend net enge stripfiguren(alleen de hoofden)

Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden:)

Die is van Major Lazor,keep it louder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.chacha.com/question/what-is-the-techno-song-with-lyrics-that-say-%22bounce-little-kitty,-bounce-little-kitty,-you-make-my-kitty-pounce%22

What is the techno song with lyrics that say "bounce little kitty, bounce little kitty, you make my kitty pounce"

Answer

The techno song that goes "bounce little kitty" appears to be "Let's Make Nasty" by internationally-renowned DJ, club promoter, and music producer Larry Tee, featuring Roxy Cottontail. However, lyrics to the song are not available online. ChaCha again soon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites