Joery Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 JoZKw61p6ZY Misschien die? Nope :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik hoorde een paar dagen geleden een liedje op de radio, was volgens mij de nieuwe van avicii maar ik kan fout zitten, iemand enig idee hoe die heet? Misschien was het de nieuwe SHM? [YOUTUBE]meQMW9tE6as[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Again and again van Basto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Wil nog even reagerren, waarom keek je dit filmpje :-D Stond een tijdje geleden in DBT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Die was het Erwin, bedankt :D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 [YOUTUBE]TSKuCZWUNmw[/YOUTUBE] Vanaf 1:10? Iemand? Ginola? Richard? Of iemand die weet van welke aflevering dit is? Want de soundtracks staan gewoon op de site zelf, alleen zijn het er nogal heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 _GVcim4pq_w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Klopt het dat het deuntje op de achtergrond van het nummer no beef van afrojack en steve aoki van een anders nummer is? Zo ja, van welk nummer komt het vandaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Ik hoorde het vandaag opnieuw in de vernieuwde film Fame. Ik kan jullie maar een zin geven: 'Go ahead, i know you want it.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Ik hoorde het vandaag opnieuw in de vernieuwde film Fame. Ik kan jullie maar een zin geven: 'Go ahead, i know you want it.' Santigold - you'll find a way :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 http://3opreis.bnn.nl/uitzendinggemist Begint op ongeveer 7:40. Weet welke het is, maar kan er niet opkomen. Frustrerend altijd. :cab: EDIT: The Cure - Lullaby was het natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Santigold - you'll find a way :D Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmyboy Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 http://www52.zippyshare.com/v/33148410/file.html http://www52.zippyshare.com/v/67546626/file.html iemand die me hier mee kan helpen , ik zoek er al zolang naar... vooral die 1e is vrij bekend en word zowat in elke discotheek gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 hoe heet dat feestnummer dat trompet geluiden in het liedje heeft en het refrein lijkt heel veel op Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ik weet het is een vage omschrijving... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 moV6XY6xOcQ Carnavaaaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 *video* Thanks nog ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Iemand die weet hoe het nieuwste album van Amy Whinehouse heet? Pas uitgekomen. Echter kan ik het nergens vinden. Wil 'm bestellen voor moeders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 http://rnbuncovered.com/2011/11/30/album-update-7/ met downloadlinkje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Top, thanks man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Geen idee waar ik het anders moest vragen, dus dan hier maar. Iemand enig idee waar ik een goede download kan vinden van Spaghetti Western Orchestra - The Ecstasy of Gold? Bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 hoe heet dat feestnummer dat trompet geluiden in het liedje heeft en het refrein lijkt heel veel op Boven op de berg daar staat een kleine dwerg. Ik weet het is een vage omschrijving... Enige wat ik hierbij kan bedenken is deze. SBxXp8wQmeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Was laatst op dit forum gepost, maar weet het niet meer. Video was iig dat ze gingen touwtje springen, maar dan gewoon goed touwtje springen en niet normaal. Iemand die het nummer weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Yves la Rock - Rise up. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Enige wat ik hierbij kan bedenken is deze. SBxXp8wQmeg tis em thx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ik hoorde zo'n nummer tijdens Serious Request en op Eredivisie Live. Ik kon de tekst niet goed horen, maar ze zeiden iets dat klinkt als ''follow me back'' o.i.d. Het was best een vrolijk nummer en dance-achtig.. Iemand die het weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten