Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Heb ook nog een tijdje naar jullie staan kijken :p

Maar goed, zelf dus met 2-6 gewonnen, wat mezelf betreft echt een kutwedstrijd gespeeld.

Ja, ik zag het dat je stond te kijken. Je hebt zeker precies mijn 2 doelpunten gemist:P Maar waarom werd jij eigenlijk gewisseld?

Nice City shirt btw;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik zag het dat je stond te kijken. Je hebt zeker precies mijn 2 doelpunten gemist:P Maar waarom werd jij eigenlijk gewisseld?

Nice City shirt btw;)

Ik weet niet wanneer je scoorde dus heb ik ze waarschijnlijk niet gezien :P Ik werd gewisseld omdat ik in al mijn frustratie een wegwerpgebaar maakte naar de coach, die 'not amused' was daarmee. Kan wel eens gebeuren, maar goed.

En over dat shirt: thnx :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zelf niet gespeeld, wel reserve gezeten/ingevallen bij de B1, daarmee 19-6 gewonnen thuis van Atlantis. Was trouwens wel freakin' koud in onze hal, door een verbouwing ligt de halve zijkant eruit met alleen twee zeilen ervoor. Niet echt prettig bij -10 als buitentemperatuur :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er gisteren bizar veel om de oren gehad. Vaak scoort mijn tegenstander hooguit 1 keer per wedstrijd, soms twee keer, maar meer is uitzonderlijk. Nu heeft hij er 5 gescoord. Twee maal door een strafworp, een daarvan had ik niets mee te maken, dus kun je niet echt mijn schuld noemen. Bij de ander kreeg ik een strafworp tegen, omdat ik gewoon verdedigde ofzo. Was niets aan de hand, maar kreeg een strafworp tegen. De overige drie waren schoten, waarvan er twee verdedigt waren, maar dat zag de scheids niet ofzo. Bij het derde schot zat ik niet bij, omdat ik eerst omver gelopen werd door een ander. Daardoor lag ik op de grond, maar liet de scheids gewoon doorspelen. Gezien het niveau zijn de meeste zo sportief om gewoon even te stoppen, maar goed. Zelfde gebeurde dus aan de andere kant, toen een heer van ons vrij stond, doordat een ander gevallen is, maar toen floot de scheids wel meteen. Dus dat was ook al weer inconsistent handelen van de scheids. Als je dus zo'n scheids hebt en als de bal bij jezelf er gewoonweg niet in wil, verlies je dus dik, terwijl het een tegenstander van lik-me-vestje was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites