007mark Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Vandaag thuis met 11-4 verloren van Celeritas, volgende week staat Furore op het programma Kijk eens aan tegen onze B2. Vandaag speelde jullie B1 in dezelfde zaal na mij. Zelf 10-13 verloren van KVA B1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Kijk eens aan tegen onze B2. Vandaag speelde jullie B1 in dezelfde zaal na mij. Zelf 10-13 verloren van KVA B1 Moet thuis tegen jullie B3 spelen volgende week, op 28 januari om 13:20 is de 'return'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Vandaag gewonnen van OKV B1 met 9-12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Vanmiddag in een hele slechte wedstrijd nipt met 5-4 verloren van Furore B3, laatste tegendoelpunt een halve minuut voor tijd ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Vanmiddag in een hele slechte wedstrijd nipt met 5-4 verloren van Furore B3, laatste tegendoelpunt een halve minuut voor tijd ofzo Zo mag ik het horen haha:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Vanmiddag lekker met 8-5 gewonnen van Apollo B3, maar zij waren erg fysiek en agressief. Gelukkig voor ons floot de scheidsrechter het meeste keurig af, maar daar werden zij weer gefrustreerd door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Vandaag met 10-8 gewonnen. Leuk dat Sander voor mij moest spelen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Mijn vader heeft vrijkaartjes gekregen voor Nederland-Belgie volgende week. De eerste keer dat ik naar een korfbalwedstrijd ga en dan gelijk de kraker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Vandaag met 10-8 gewonnen. Leuk dat Sander voor mij moest spelen :P Heb ook nog een tijdje naar jullie staan kijken :p Maar goed, zelf dus met 2-6 gewonnen, wat mezelf betreft echt een kutwedstrijd gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Heb ook nog een tijdje naar jullie staan kijken :p Maar goed, zelf dus met 2-6 gewonnen, wat mezelf betreft echt een kutwedstrijd gespeeld. Ja, ik zag het dat je stond te kijken. Je hebt zeker precies mijn 2 doelpunten gemist:P Maar waarom werd jij eigenlijk gewisseld? Nice City shirt btw;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Ja, ik zag het dat je stond te kijken. Je hebt zeker precies mijn 2 doelpunten gemist:P Maar waarom werd jij eigenlijk gewisseld? Nice City shirt btw;) Ik weet niet wanneer je scoorde dus heb ik ze waarschijnlijk niet gezien :P Ik werd gewisseld omdat ik in al mijn frustratie een wegwerpgebaar maakte naar de coach, die 'not amused' was daarmee. Kan wel eens gebeuren, maar goed. En over dat shirt: thnx :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 februari 2012 Share Geplaatst 3 februari 2012 Gisteravond met 8-5 verloren van Groen Geel B2. Zelf 3 van de 5 goals gemaakt:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Vandaag zelf niet gespeeld, wel reserve gezeten/ingevallen bij de B1, daarmee 19-6 gewonnen thuis van Atlantis. Was trouwens wel freakin' koud in onze hal, door een verbouwing ligt de halve zijkant eruit met alleen twee zeilen ervoor. Niet echt prettig bij -10 als buitentemperatuur :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Weer verloren, maar was te verwachten, uit was het 22 punten verschil, nu 'maar' 8. Kwam voornamelijk door inkorten van wedstrijd, omdat de tegenstander nogal in de file gestaan heeft door het weer. Ook voor het eerst sinds 6-7 wedstrijden weer eens niet gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Toch knap als je niet speelt dat je dan invalt:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Toch knap als je niet speelt dat je dan invalt:P Ok, als je het zo bekijkt... Maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Ik gok dat je eigen team niet speelde en je inviel bij een ander team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Yep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Gisteren eerste wedstrijd op het veld gespeeld tegen Furore B3, was echt een vreselijk slechte wedstrijd :cab: Helaas met 4-5 verloren, zelf wel 2 keer gescoord :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Ik heb er gisteren bizar veel om de oren gehad. Vaak scoort mijn tegenstander hooguit 1 keer per wedstrijd, soms twee keer, maar meer is uitzonderlijk. Nu heeft hij er 5 gescoord. Twee maal door een strafworp, een daarvan had ik niets mee te maken, dus kun je niet echt mijn schuld noemen. Bij de ander kreeg ik een strafworp tegen, omdat ik gewoon verdedigde ofzo. Was niets aan de hand, maar kreeg een strafworp tegen. De overige drie waren schoten, waarvan er twee verdedigt waren, maar dat zag de scheids niet ofzo. Bij het derde schot zat ik niet bij, omdat ik eerst omver gelopen werd door een ander. Daardoor lag ik op de grond, maar liet de scheids gewoon doorspelen. Gezien het niveau zijn de meeste zo sportief om gewoon even te stoppen, maar goed. Zelfde gebeurde dus aan de andere kant, toen een heer van ons vrij stond, doordat een ander gevallen is, maar toen floot de scheids wel meteen. Dus dat was ook al weer inconsistent handelen van de scheids. Als je dus zo'n scheids hebt en als de bal bij jezelf er gewoonweg niet in wil, verlies je dus dik, terwijl het een tegenstander van lik-me-vestje was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 KZ/Hiltex dus gisteren landskampioen geworden na een 20-19 overwinning op PKC/Hagero. Was een hele mooie dag in Ahoy met drie heerlijke wedstrijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 PKC had moeten winnen btw ;) KZ heeft me toch een stukje misplaatste arrogantie, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 KZ/Hiltex dus gisteren landskampioen geworden na een 20-19 overwinning op PKC/Hagero. Was een hele mooie dag in Ahoy met drie heerlijke wedstrijden :) Heb je mij nog in het boekje gezien? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Heb je mij nog in het boekje gezien? :D Ja, je stond toch in dat kleinere boekje wat er middenin zat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Dit ben ik, die kale. ;) Speelde gister tegen Meervogels 2 een oefenwedstrijd, zijn staan laatste in reserve hoofdklasse, winnen wij met 6/7 punten verschil. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten