Chris.tiaan Gepost October 14, 2011 Share Gepost October 14, 2011 Nee dat is die club indd. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost October 15, 2011 Share Gepost October 15, 2011 Moet vanmiddag mijn laatste veldwedstrijd spelen, uit tegen WWSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 15, 2011 Share Gepost October 15, 2011 Ik moet vanmiddag verzamelen voor mijn 10e veldwedstrijd dit seizoen. En dan heb ik er ook nog eens al een keer 1 af moeten zeggen :lol: Ik gok trouwens wel dat dit mijn laatste veldwedstrijd is :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TijnLLM Gepost October 24, 2011 Share Gepost October 24, 2011 Albatros, 2 jaar geleden tegen jullie A1 gespeeld, uit 18-17 gewonnen door een goal in de laatste secondes. Toen ging zo'n klein mannetje van Albatros helemaal uit ze stekker, de thuis wedstrijden hadden ze een gele en een rode kaart. :m: Ah, dat moet Mike geweest zijn :whistle: Albatros is toch die kutvereniging uit Zwijndrecht? :mrgy: Skull Kid bevestigt dat ook nog maar eens :lol: Of zou ik de verkeerde club voor me hebben? Is het zo erg? Ik dacht dat het wel meeviel :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 24, 2011 Share Gepost October 24, 2011 Moet vanmiddag mijn laatste veldwedstrijd spelen, uit tegen WWSV Je woont in Hoorn, speel je dan bij ADOS en in welk team dan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 25, 2011 Share Gepost October 25, 2011 Is het zo erg? Ik dacht dat het wel meeviel :( Staat landelijk bekend als boutclub ;) Nee, zo goed ken ik die vereniging niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 27, 2011 Share Gepost October 27, 2011 Nederland - Portugal 34-13 Belgie - Zuid Afrika 46-10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost October 29, 2011 Share Gepost October 29, 2011 Je woont in Hoorn, speel je dan bij ADOS en in welk team dan?? Ik speel idd bij ADOS, in de B2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 29, 2011 Share Gepost October 29, 2011 Ik speel idd bij ADOS, in de B2 Onze B2 heeft tegen jullie B1 gespeeld. En jij speelt dan op het niveau van onze B3 Nederland - India 60-11 Belgie - Hong Kong 56-6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost October 29, 2011 Share Gepost October 29, 2011 Onze B2 heeft tegen jullie B1 gespeeld. En jij speelt dan op het niveau van onze B3 In die wedstrijd moest ik invallen bij de B1, dus heb ik daar ook tegen gespeeld. In de zaal zit ik ook in de poule bij jullie B3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 29, 2011 Share Gepost October 29, 2011 In die wedstrijd moest ik invallen bij de B1, dus heb ik daar ook tegen gespeeld. In de zaal zit ik ook in de poule bij jullie B3. OK, ja ik zit zelf in de B1 dus ik zal je niet zo snel tegen komen. Hoe zie je er eigenlijk uit? Misschien herken ik je? Mag natuurlijk ook via PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost October 29, 2011 Share Gepost October 29, 2011 @Apprabab, Speel je nog bij Groen Geel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 30, 2011 Share Gepost October 30, 2011 Waar speel jij Skull Kid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost October 30, 2011 Share Gepost October 30, 2011 Waar speel jij Skull Kid? VEO, weet niet of je het kent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost October 30, 2011 Share Gepost October 30, 2011 Ik ken het in ieder geval niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longtoa Gepost October 31, 2011 Share Gepost October 31, 2011 Zo zo, Catalunya - Nederland in de halve finales op het WK korfbal. :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 31, 2011 Share Gepost October 31, 2011 VEO, weet niet of je het kent. Nee nooit van gehoord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost October 31, 2011 Share Gepost October 31, 2011 Komt waarschijnlijk omdat jullie hier niet in de buurt wonen. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 31, 2011 Share Gepost October 31, 2011 Kansloos: Om elf uur 's ochtend een wedstrijd in de zaal hebben als seniorenteam :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost November 5, 2011 Share Gepost November 5, 2011 Nederland 32 - 26 België in de finale. Nederland dus opnieuw wereldkampioen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 13, 2011 Share Gepost November 13, 2011 Gisteravond in een draak van een wedstrijd met 9-7 gewonnen van KZ/Hiltex B2 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 13, 2011 Share Gepost November 13, 2011 Had vrijdag alweer in kunnen vallen in een ander team (kon niet), en komende zaterdag speel ik sowieso alweer met nog een ander team mee. Het zal mij niets verbazen als ik dit seizoen tegen de 40 wedstrijden zal spelen, in plaats van de normale 24 (min een paar keer dat je over het algemeen niet kan) :P Met seizoen bedoel ik van augustus tot juli zeg maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost November 14, 2011 Share Gepost November 14, 2011 Gisteravond in een draak van een wedstrijd met 9-7 gewonnen van KZ/Hiltex B2 :D Ik speel met me kinderen tegen KZ B4. :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost November 19, 2011 Share Gepost November 19, 2011 Vandaag thuis met 11-4 verloren van Celeritas, volgende week staat Furore op het programma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 19, 2011 Share Gepost November 19, 2011 Eerste overwinning met eigen team sinds zomervakantie is ondertussen binnen, haha. Vanavond nog een wedstrijdje spelen. Alweer mijn 13e sinds de zomervakantie. Als dat maar geen ongeluk gaat brengen :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts