Chris.tiaan Gepost October 20, 2013 Share Gepost October 20, 2013 Tegen V'schaar Hardinxveld? Nog verdacht veel korfballers hier zeg. Klopt. Hoezo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinoud Gepost October 20, 2013 Share Gepost October 20, 2013 Gewoon nieuwsgierig ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 20, 2013 Share Gepost October 20, 2013 @MixerX; Welke club speel je? Gezien het feit je dat je veel op gras speelt niet in de randstad of vergis ik me? Heb de club nooit gezegd, vind ik niet nodig. Of het de Randstad is, ligt een beetje aan je definitie. Ik zelf zou zeggen net wel, maar je zou ook net er buiten kunnen zeggen. Als je eigen club gewoon gras heb, speel je sowieso al de helft van je wedstrijd op gewoon gras. De meeste tegenstanders spelen echter wel gewoon op kunstgras. Volgens mij heb ik een keer een uitwedstrijd op gewoon gras gehad, de rest was gewoon op kunstgras. Dat betekent nog altijd zo'n 4-5 wedstrijd op kunstgras. Mijn veldseizoen bestond namelijk uit 11 wedstrijden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost October 20, 2013 Share Gepost October 20, 2013 Gewoon nieuwsgierig ;) Okaay, speel jezelf ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinoud Gepost October 21, 2013 Share Gepost October 21, 2013 Ja speel zelf ook. Tot dit seizoen altijd bij Nieuwerkerk gespeeld en nu speel ik bij Trekvogels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 21, 2013 Share Gepost October 21, 2013 Op welk niveau speelde je de laatste jaren over het algemeen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinoud Gepost October 22, 2013 Share Gepost October 22, 2013 Bij Nwk speelde ik in het 3e en waren we afgelopen seizoen 2x kampioen geworden in de R2 klasse. Bij Trekvogels speel ik standaard 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 22, 2013 Share Gepost October 22, 2013 Ik heb volgens mij wel eens tegen Nieuwerkerk gespeeld, maar dat was een team dat in 7e klasse speelt, denk ik (of het moest zijn tijdens invalbeurten in andere team dan is het ergens tussen 4e en 6e klasse geweest). Denk niet dat jij dat was dan, haha. Is trouwens niet vaak dat ik tegen Nieuwerkerk moest. Gelukkig maar, want zo dicht bij is het nou ook weer niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost October 22, 2013 Share Gepost October 22, 2013 Hmmm Nieuwerkerk volgens mij in de A eens tegen gespeeld, maar verder niet. Ken er wel 2 gasten die daar spelen (als is er 1tje sinds dit seizoen weg daar). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 29, 2013 Share Gepost October 29, 2013 In zaal maar in competitie met 6 teams. Team hoger waarin ik vaak moet invallen wel met 8. Maar ik verwacht niet dat ik veel kan gaan invallen. Of heel veel door de weeks inhalen. Als wij uit moeten, moet dat andere team rond dezelfde tijd thuis spelen. Als wij thuis spelen, speelt dat andere team uit. Geen enkele uitzondering. Het is dat het team hoger 4 wedstrijden meer heeft, waardoor ik sowieso wel vier keer gevraagd ga worden (dat weet ik nu eigenlijk al wel zeker...). Maar ik ben bang dat de wedstrijden van een team hoger niet vaak door zullen gaan. Hebben maar drie heren. Vanuit mijn team kan er niet altijd ingevallen worden.En ons A-team moet vaak op hetzelfde moment uit/thuis spelen als mijn eigen team. Dus ook vanuit dat team kan er niet veel ingevallen worden. Vandaar dat ik veel doordeweekse wedstrijden ga verwachten in dit zaal seizoen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geert Gepost November 2, 2013 Share Gepost November 2, 2013 Ah doordeweeks spelen vind ik zelf eigenlijk nooit lekker.. Op een zaterdag leef je er toch lekkerder naar toe... Straks tegen Die Haghe 2 de laatste van de 4 oefenwedstrijden.. Hopen op een goede afsluiter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost November 2, 2013 Share Gepost November 2, 2013 Vanmiddag oefenwedstrijd gehad thuis tegen Apollo B1, gewonnen met 6-5 en twee keer gescoord. :) Volgende zaterdag de start van de zaalcompetitie, een klasse omhoog dus we gaan tweede klasse spelen in de zaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 2, 2013 Share Gepost November 2, 2013 Ah doordeweeks spelen vind ik zelf eigenlijk nooit lekker.. Op een zaterdag leef je er toch lekkerder naar toe... Straks tegen Die Haghe 2 de laatste van de 4 oefenwedstrijden.. Hopen op een goede afsluiter. 4?! oefenwedstrijden. Ik moet blij zijn als er al 1 geregeld werd. Ik heb zo een oefenwedstrijd, en dat is voor het eerst in jaren dat er iets geregeld is... Meteen na mijn wedstrijd weer invallen in dat andere team, dat tegen dezelfde vereniging een oefenwedstrijd heeft. Wij tegen hun 2e, dat andere team tegen hun 1e. Volgende week zou ik ook eerste comp. wedstrijd hebben. Maar dan kan ik niet, eens afgezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 3, 2013 Share Gepost November 3, 2013 Vandaag lekker oefenwedstrijdje gespeeld. 18-6 gewonnen en zelf 4 keer gescoord :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 3, 2013 Share Gepost November 3, 2013 Ik gisteren twee keer verloren. Maar ja, met eigen team moesten we al tegen team dat 2 klasse hoger speelde.Uiteindelijk iets van 13-9 ofzo geworden. Kan er niet echt over klagen. Teamgenote zal met minder plezier terug kijken op de avond, want die eindigde in het ziekenhuis... Andere wedstrijd alleen 2e helft gespeeld. Was 6-2 in rust, uiteindelijk 12-8 ofzo geworden. Ik moet zeggen dat ik die tegenstander makkelijker te verdedigen vond, terwijl ik wel moet zeggen dat hij beter dan de eerste was en terecht hoger speelde. Op hoger niveau vind het sowieso makkelijker spelen om een of andere reden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geert Gepost November 10, 2013 Share Gepost November 10, 2013 Lekkere start van de zaalcompetitie! 15-22 gewonnen van Hoogkerk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 10, 2013 Share Gepost November 10, 2013 Ook begonnen met de zaalcompetitie vandaag. Lekkere 19-9 overwinning :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinoud Gepost November 11, 2013 Share Gepost November 11, 2013 Gisteren ook uitstekend begonnen aan het zaalseizoen. In de uitwedstrijd tegen Dubbel Zes wonnen we met 10-17 (5-8) en zo pakken we direct de punten bij één van de grootste concurrenten in de poule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost November 11, 2013 Share Gepost November 11, 2013 Speelde zaterdag tegen WION. Normaal gesproken moet dat natuurlijk een eitje zijn. Maar er waren dus 2 scheidsrechters opgesteld met dezelfde naam, die waren beide opgebeld en kon beide niet komen. Dus WION had een bondsscheidsrechter van hun eigen club geregeld, nou je raad het wel al. ;e;e 4 strafworpen niet gekregen, en verdedigde doorloop van hun werd goedgekeurd, een doorloop die duidelijk snijden was werd goedgekeurd, een dame van hun (lees: ''monster'') duwt het halve team weg maar meneer zag niks en zo kan ik nog wel even doorgaan, ik heb nog nooit zoiets slechts en triest in mijn leven mee gemaakt. En dan na afloop in de kantine gaat die scheidsrechter nog dreigen naar mij dat ik normaal moest doen en dat hij anders geel of rood zou geven. ;e Uiteindelijk hebben we met 16-15 verloren, ook nog omdat ze met 1 heer uit het eerste begonnen, die er in de rust uitging voor voor een andere heer uit het eerste en later kwamen er nog een dame en een heer uit het eerste in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 11, 2013 Share Gepost November 11, 2013 Dergelijke situaties maak ik zo goed als iedere uitwedstrijd mee joh. En onze scheidsrechters zijn weer niet zo :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 12, 2013 Share Gepost November 12, 2013 Heel herkenbaar inderdaad. Gelukkig nu in de 2e klasse A-junioren, dus eigenlijk altijd bondscheidsrechters. Nog niet meegemaakt dat scheids niet kwam opdagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost November 12, 2013 Share Gepost November 12, 2013 Ik heb ook standaard een bondscheidsrechter, maar omdat ze beide niet konden komen en ze van hun club wel een bondscheidrechter hadden mochten wij hem niet weigeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 12, 2013 Share Gepost November 12, 2013 Heel herkenbaar inderdaad. Gelukkig nu in de 2e klasse A-junioren, dus eigenlijk altijd bondscheidsrechters. Nog niet meegemaakt dat scheids niet kwam opdagen. Ook dat heb ik ook wekelijks. Nou, dat is wel erg overdreven, maar geregeld is de scheids niet goed geregeld enz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 12, 2013 Share Gepost November 12, 2013 Hopelijk zijn jullie verhalen niet een voorbode wat mij dit seizoen nog te wachten staat ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander' Gepost November 12, 2013 Share Gepost November 12, 2013 Afgelopen zaterdag ook eerste competitiewedstrijd gehad, 7-10 verloren thuis van Vriendenschaar uit Bodegraven. Zelf hele wedstrijd reserve moeten zitten helaas :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts