Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Korfbal!

Apprabab

Recommended Posts

@MixerX; Welke club speel je? Gezien het feit je dat je veel op gras speelt niet in de randstad of vergis ik me?

Heb de club nooit gezegd, vind ik niet nodig. Of het de Randstad is, ligt een beetje aan je definitie. Ik zelf zou zeggen net wel, maar je zou ook net er buiten kunnen zeggen.

Als je eigen club gewoon gras heb, speel je sowieso al de helft van je wedstrijd op gewoon gras. De meeste tegenstanders spelen echter wel gewoon op kunstgras. Volgens mij heb ik een keer een uitwedstrijd op gewoon gras gehad, de rest was gewoon op kunstgras. Dat betekent nog altijd zo'n 4-5 wedstrijd op kunstgras. Mijn veldseizoen bestond namelijk uit 11 wedstrijden...

Ik heb volgens mij wel eens tegen Nieuwerkerk gespeeld, maar dat was een team dat in 7e klasse speelt, denk ik (of het moest zijn tijdens invalbeurten in andere team dan is het ergens tussen 4e en 6e klasse geweest). Denk niet dat jij dat was dan, haha. Is trouwens niet vaak dat ik tegen Nieuwerkerk moest. Gelukkig maar, want zo dicht bij is het nou ook weer niet.

In zaal maar in competitie met 6 teams. Team hoger waarin ik vaak moet invallen wel met 8. Maar ik verwacht niet dat ik veel kan gaan invallen. Of heel veel door de weeks inhalen. Als wij uit moeten, moet dat andere team rond dezelfde tijd thuis spelen. Als wij thuis spelen, speelt dat andere team uit. Geen enkele uitzondering. Het is dat het team hoger 4 wedstrijden meer heeft, waardoor ik sowieso wel vier keer gevraagd ga worden (dat weet ik nu eigenlijk al wel zeker...). Maar ik ben bang dat de wedstrijden van een team hoger niet vaak door zullen gaan. Hebben maar drie heren. Vanuit mijn team kan er niet altijd ingevallen worden.En ons A-team moet vaak op hetzelfde moment uit/thuis spelen als mijn eigen team. Dus ook vanuit dat team kan er niet veel ingevallen worden. Vandaar dat ik veel doordeweekse wedstrijden ga verwachten in dit zaal seizoen...

Ah doordeweeks spelen vind ik zelf eigenlijk nooit lekker.. Op een zaterdag leef je er toch lekkerder naar toe... Straks tegen Die Haghe 2 de laatste van de 4 oefenwedstrijden.. Hopen op een goede afsluiter.

4?! oefenwedstrijden. Ik moet blij zijn als er al 1 geregeld werd. Ik heb zo een oefenwedstrijd, en dat is voor het eerst in jaren dat er iets geregeld is...

Meteen na mijn wedstrijd weer invallen in dat andere team, dat tegen dezelfde vereniging een oefenwedstrijd heeft. Wij tegen hun 2e, dat andere team tegen hun 1e.

Volgende week zou ik ook eerste comp. wedstrijd hebben. Maar dan kan ik niet, eens afgezegd.

Ik gisteren twee keer verloren. Maar ja, met eigen team moesten we al tegen team dat 2 klasse hoger speelde.Uiteindelijk iets van 13-9 ofzo geworden. Kan er niet echt over klagen. Teamgenote zal met minder plezier terug kijken op de avond, want die eindigde in het ziekenhuis... Andere wedstrijd alleen 2e helft gespeeld. Was 6-2 in rust, uiteindelijk 12-8 ofzo geworden. Ik moet zeggen dat ik die tegenstander makkelijker te verdedigen vond, terwijl ik wel moet zeggen dat hij beter dan de eerste was en terecht hoger speelde. Op hoger niveau vind het sowieso makkelijker spelen om een of andere reden.

Speelde zaterdag tegen WION. Normaal gesproken moet dat natuurlijk een eitje zijn. Maar er waren dus 2 scheidsrechters opgesteld met dezelfde naam, die waren beide opgebeld en kon beide niet komen. Dus WION had een bondsscheidsrechter van hun eigen club geregeld, nou je raad het wel al. ;e;e

4 strafworpen niet gekregen, en verdedigde doorloop van hun werd goedgekeurd, een doorloop die duidelijk snijden was werd goedgekeurd, een dame van hun (lees: ''monster'') duwt het halve team weg maar meneer zag niks en zo kan ik nog wel even doorgaan, ik heb nog nooit zoiets slechts en triest in mijn leven mee gemaakt. En dan na afloop in de kantine gaat die scheidsrechter nog dreigen naar mij dat ik normaal moest doen en dat hij anders geel of rood zou geven. ;e

Uiteindelijk hebben we met 16-15 verloren, ook nog omdat ze met 1 heer uit het eerste begonnen, die er in de rust uitging voor voor een andere heer uit het eerste en later kwamen er nog een dame en een heer uit het eerste in.