Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Haha klopt inderdaad. ;)

Lekker hoor, ken je die van school ofzo?

Hier afgelopen zaterdag trouwens een heerlijk duel gezien tussen 2 oud-league spelers. Robbert van Buuren (Excelsior (D)) tegen Maarten van Brenk (Tweemaal Zes). Uiteindelijk werd het in goals 8-10 voor Maarten. Wat wel mooi was, dat ze beide precies hetzelfde schotpercentage haalde van afstand. (7 uit 27)

bewerkt door Geert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer verloren, al moet ik zeggen dat de tegenstander wel sterker was. Desondanks wist ik mijn team toch redelijk op voorsprong te brengen. 1-0: Afstandsschot. 2-0: Strafworp (niemand wilde hem verder nemen). In de eerste helft nog een tweede strafworp weten te benuttigen. Maar uiteindelijk mocht het niet baten. Terecht verloren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag tegen KZ/Hiltex gespeeld. Erg goede wedstrijd van onze kant, alleen hun waren net even wat beter. Met een betere scheids hadden we miss een paar stippen gekregen. Uiteindelijk 13-10 verloren, waar een gelijkspel zeker tot de mogelijkheden behoorde. Zelf 4x van afstand raak geschoten en het lijkt erop dat ik weer in vorm kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 5 weken ofzo weer eens een wedstrijd. Laatste van het zaalseizoen. En verloren. Jammer hoor... Laatste minuut van de eerste helft was toch wel mijn momentje. Eerst scoren door bal af te vangen en meteen te schieten. Vervolgens in de slotseconde een 'wanhoopsschot' vanaf ongeveer de middenlijn die er ook maar even invloog. Dus achterstand van 4 naar 2 teruggebracht. In tweede helft hebben we eigenlijk wel de hele tijd op achterstand gestaan, maar is het nooit meer dan 2 achterstand geweest. In de tweede helft een derde vanaf 2,5 meter gescoord. Later nog wel een 2e strafworp gemist... Op dat moment stonden we er 1 achter en later bleek dat dat ook de eindstand werd... In de laatste minuut nog wel dicht bij een tweede doelpunt vanaf ongeveer de middenlijn, maar de bal ketste iedere keer toch net uit de korf... Jammer maar helaas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste 4 wedstrijden van het veldseizoen gingen aardig. Zat de eerste wedstrijd gelijk reserve omdat we tegen de beste van de poule moesten en ik dan belangrijkere wedstrijden kan spelen. (aangezien we met 5 heren spelen) die moesten we gelijk tegen Avanti 2 (kampioen reserve hoofdklasse in de zaal) en zijn er wel aardig af gegaan. Daarna 2x gewonnen en 1x verloren. Opzich wel aardig aangezien we nu middenmoot spelen in de reserve overgangsklasse.

Overigens zijn in de afgelopen 3 wedstrijden die ik gespeeld heb op het veld, elke keer mijn heer gewisseld. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk! Ik had even op Antilopen gekeken, maar je zit dus ook bij DVO 3 in de poule. Hebben wij in de zaal ook tegen gespeeld. 2x doodsaaie wedstrijden 13-14 verloren en 13-11 gewonnen. En dat voor zaalwedstrijden. Op het veld gaat nu wel prima. 3 wedstrijden pas gespeeld waarvan 2 gewonnen en 1 verloren. Enige minpunt is dat we 2 punten achter koploper staan, welke bij ons in de zaal nog degradeerde uit de poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk! Ik had even op Antilopen gekeken, maar je zit dus ook bij DVO 3 in de poule. Hebben wij in de zaal ook tegen gespeeld. 2x doodsaaie wedstrijden 13-14 verloren en 13-11 gewonnen. En dat voor zaalwedstrijden. Op het veld gaat nu wel prima. 3 wedstrijden pas gespeeld waarvan 2 gewonnen en 1 verloren. Enige minpunt is dat we 2 punten achter koploper staan, welke bij ons in de zaal nog degradeerde uit de poule.

Wij hebben er echt verschrikkelijk slecht tegen gespeeld, heb me echt dood geërgerd aan het andere vak, blijven gewoon tegen de wind in schieten. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, volgens mij gaan we opeens kampioen worden dit veldseizoen joh. 3 v.d. 3 gewonnen. Jammer genoeg alweer niet gescoord, dat loopt niet echt dit veldseizoen. Een doorloper dusdanig gemist dat het echt beschamend was en verder allemaal net niet schoten... Dan denk je dat ze erin vliegen, maar dan toch nog net het randje raken en er uit ketsen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites