Geert Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 @Chris.tiaan Ze doet me denken aan Nadhie den Dunnen? Overigens afgelopen zaterdag was mijn reservebeurt. Helaas gelijk gespeeld... Staan nu wel alleen 2e, maar hadden op 2 punten van koploper kunnen komen. Toch een gemiste kans dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 @Chris.tiaan Ze doet me denken aan Nadhie den Dunnen? Haha klopt inderdaad. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 (bewerkt) Haha klopt inderdaad. ;) Lekker hoor, ken je die van school ofzo? Hier afgelopen zaterdag trouwens een heerlijk duel gezien tussen 2 oud-league spelers. Robbert van Buuren (Excelsior (D)) tegen Maarten van Brenk (Tweemaal Zes). Uiteindelijk werd het in goals 8-10 voor Maarten. Wat wel mooi was, dat ze beide precies hetzelfde schotpercentage haalde van afstand. (7 uit 27) 27 januari 2014 bewerkt door Geert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Lekker hoor, ken je die van school ofzo? Haha nee van het DES toernooi, ben je wel denk ik wel bekend mee? Zat afgelopen jaar met haar in het team. En sindsdien ben ik niet meer veilig bij haar. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Weer verloren, al moet ik zeggen dat de tegenstander wel sterker was. Desondanks wist ik mijn team toch redelijk op voorsprong te brengen. 1-0: Afstandsschot. 2-0: Strafworp (niemand wilde hem verder nemen). In de eerste helft nog een tweede strafworp weten te benuttigen. Maar uiteindelijk mocht het niet baten. Terecht verloren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Gister een bizarre wedstrijd gespeeld tegen Tilburg 2, 1 rode kaart en een gele kaart aan hun kant. Uiteindelijk 13-13 gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Vandaag tegen KZ/Hiltex gespeeld. Erg goede wedstrijd van onze kant, alleen hun waren net even wat beter. Met een betere scheids hadden we miss een paar stippen gekregen. Uiteindelijk 13-10 verloren, waar een gelijkspel zeker tot de mogelijkheden behoorde. Zelf 4x van afstand raak geschoten en het lijkt erop dat ik weer in vorm kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 Afgelopen zondag kampioen geworden. Op het veld staan we er een stuk minder voor en verwacht ik dat we niet verder gaan komen dan een derde plaats. Kunnen we volgend jaar weer een feestje organiseren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Na 5 weken ofzo weer eens een wedstrijd. Laatste van het zaalseizoen. En verloren. Jammer hoor... Laatste minuut van de eerste helft was toch wel mijn momentje. Eerst scoren door bal af te vangen en meteen te schieten. Vervolgens in de slotseconde een 'wanhoopsschot' vanaf ongeveer de middenlijn die er ook maar even invloog. Dus achterstand van 4 naar 2 teruggebracht. In tweede helft hebben we eigenlijk wel de hele tijd op achterstand gestaan, maar is het nooit meer dan 2 achterstand geweest. In de tweede helft een derde vanaf 2,5 meter gescoord. Later nog wel een 2e strafworp gemist... Op dat moment stonden we er 1 achter en later bleek dat dat ook de eindstand werd... In de laatste minuut nog wel dicht bij een tweede doelpunt vanaf ongeveer de middenlijn, maar de bal ketste iedere keer toch net uit de korf... Jammer maar helaas.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Vanavond weer voor het eerst buiten getraind, lang leve de koude polsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Vanavond weer voor het eerst buiten getraind, lang leve de koude polsen. Same here, had vandaag overdag nog goede hoop dat het een lekkere training zou worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Aanstellers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Er bestaat ook nog iets als trainingspak ofzo... Ik heb eigenlijk nooit echt last van de kou... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik ben wat dat betreft echt een koukleum. Moet nu van de huisarts een weekje rust houden vanwege een verstuikte pols. Gingen ze gister alleen maar conditieoefeningen doen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik heb wedstrijden gehad waarbij iedereen blauwe armen van de kou hadden en mijn armen waren gewoon rood, omdat ik het zo warm had :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Er bestaat ook nog iets als trainingspak ofzo... Ik heb eigenlijk nooit echt last van de kou... Trainen in een trainingspak vind ik echt helemaal kut, kan ik me amper bewegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Was een mooie finale en spannend tot het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 april 2014 Share Geplaatst 9 april 2014 Goh, eerste wedstrijd op het veld voor de verandering eens gewonnen, ondanks dat ik mezelf dramatisch vond spelen. Twee strafworpen gemist... Schaam, schaam... Een derde gelukkig wel af weten te maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Goh, ook nummer 2 gewonnen. We zitten in een poule van 3, en het team waar we nog niet tegen gespeeld hebben, is een team waar we nu al 3 keer met gemak van gewonnen hebben dit seizoen. Het zou toch wat zijn als we deze lijn voort konden zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Eerste 4 wedstrijden van het veldseizoen gingen aardig. Zat de eerste wedstrijd gelijk reserve omdat we tegen de beste van de poule moesten en ik dan belangrijkere wedstrijden kan spelen. (aangezien we met 5 heren spelen) die moesten we gelijk tegen Avanti 2 (kampioen reserve hoofdklasse in de zaal) en zijn er wel aardig af gegaan. Daarna 2x gewonnen en 1x verloren. Opzich wel aardig aangezien we nu middenmoot spelen in de reserve overgangsklasse. Overigens zijn in de afgelopen 3 wedstrijden die ik gespeeld heb op het veld, elke keer mijn heer gewisseld. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Heerlijk! Ik had even op Antilopen gekeken, maar je zit dus ook bij DVO 3 in de poule. Hebben wij in de zaal ook tegen gespeeld. 2x doodsaaie wedstrijden 13-14 verloren en 13-11 gewonnen. En dat voor zaalwedstrijden. Op het veld gaat nu wel prima. 3 wedstrijden pas gespeeld waarvan 2 gewonnen en 1 verloren. Enige minpunt is dat we 2 punten achter koploper staan, welke bij ons in de zaal nog degradeerde uit de poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Heerlijk! Ik had even op Antilopen gekeken, maar je zit dus ook bij DVO 3 in de poule. Hebben wij in de zaal ook tegen gespeeld. 2x doodsaaie wedstrijden 13-14 verloren en 13-11 gewonnen. En dat voor zaalwedstrijden. Op het veld gaat nu wel prima. 3 wedstrijden pas gespeeld waarvan 2 gewonnen en 1 verloren. Enige minpunt is dat we 2 punten achter koploper staan, welke bij ons in de zaal nog degradeerde uit de poule. Wij hebben er echt verschrikkelijk slecht tegen gespeeld, heb me echt dood geërgerd aan het andere vak, blijven gewoon tegen de wind in schieten. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Oepsie floepsie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Uitslagen klinken voor mij juist wel als spannende wedstrijd. Als beide teams zoveel scoren, is dat gewoon veel. Is meer gescoord dan in een gemiddelde wedstrijd van mijn team. Ik mag al blij zijn als een van de teams de 10 haalt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Goh, volgens mij gaan we opeens kampioen worden dit veldseizoen joh. 3 v.d. 3 gewonnen. Jammer genoeg alweer niet gescoord, dat loopt niet echt dit veldseizoen. Een doorloper dusdanig gemist dat het echt beschamend was en verder allemaal net niet schoten... Dan denk je dat ze erin vliegen, maar dan toch nog net het randje raken en er uit ketsen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten