MisterX Gepost November 2, 2014 Share Gepost November 2, 2014 Valt mij ook al op. Ik denk dat ik er zelfs nu al meer gezien heb dan dat ik er normaal gesproken zelf zie in mijn eigen wedstrijden in een heel seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 2, 2014 Share Gepost November 2, 2014 België trouwens echt zwakker dan de laatste jaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 16, 2014 Share Gepost November 16, 2014 Gisteravond uitwedstrijd gehad tegen Madjoe A1. Zaal naast het veld van Rijnsburgse boys. Gewonnen met 11-12, al kwamen we daar erg goed mee weg. Slotfase had die bal er bij hun zomaar een paar keer in gekund. Begon zelf op de bank omdat we 5 heren hebben in het team. Kwam er een kwartier voor tijd in. 3 stippen versierd :D Daarna nog bij de Mac in Sassenheim(?) gegeten. Wat een lekkere wijven waren daar te vinden zeg. Ook bij de tegenpartij van ons trouwens. Woon jij daar toevallig in de buurt [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost November 16, 2014 Share Gepost November 16, 2014 (edited) Ja man heel soms ga ik daar eten :D Maar bij dat veld had ik altijd sportdag. Edited November 16, 2014 by lennard95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 23, 2014 Share Gepost November 23, 2014 Gister weer een klotewedstrijd gehad hoor. Moesten uit tegen Tempo A2. Nou we hadden dus een scheids die zo het Archeon in kon, oud fossiel. Zag werkelijk helemaal niets en heeft nergens voor gefloten. Gevolg was dat de wedstrijd steeds harder werd en er eigenlijk van korfbal geen sprake meer was. Zelfs toen floot hij nog niet, eigenlijk ongelooflijk. 10-7 verloren uiteindelijk ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost November 23, 2014 Share Gepost November 23, 2014 Moest gister tegen PKC 4, speelde tegen een gozer die vorig jaar nog in de Ahoy finale stond met de A1. :cab: Al had hij er 1 gescoord en ik 3, maar verloren we wel 20-12. Onze dames zijn gewoon veel te slecht en we missen nog een echte aanvaller. Maar wat wil je met een 3e team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geert Gepost November 25, 2014 Share Gepost November 25, 2014 Haha dat is echt te lelijk aan de ''grote'' clubs.. Wij zelf zijn de competitie trouwens begonnen met 3 overwinningen uit 3 wedstrijden. (20-14, 23-17, 21-17) en voor mijzelf maak ik wellicht kans op minuten in het 1e team binnenkort. Kortom gaat de goede kant op! Overigens, wij hebben ook geen echte aanvaller trouwens ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 25, 2014 Share Gepost November 25, 2014 Morgen maar weer eens een kijkje nemen bij KZ. Spelen een thuiswedstrijd tegen DVO. Vorige wedstrijd van KZ in samenvatting op TV gezien. Erg indrukwekkende overwinning tegen Fortuna afgelopen weekend. Hopelijk morgen ook zo'n galavoorstelling : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 25, 2014 Share Gepost November 25, 2014 Ik verlies alles met meer dan 15 punten verschil ofzo. Dus daar ga ik jullie verder niet mee vermoeien :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 26, 2014 Share Gepost November 26, 2014 Morgen maar weer eens een kijkje nemen bij KZ. Spelen een thuiswedstrijd tegen DVO. Vorige wedstrijd van KZ in samenvatting op TV gezien. Erg indrukwekkende overwinning tegen Fortuna afgelopen weekend. Hopelijk morgen ook zo'n galavoorstelling :< Matige wedstrijd van de kant van KZ. Laag baltempo en vooral de kansen werden niet afgemaakt. Leek allemaal ook een beetje inspiratieloos. Aan de andere kant was Jos Roseboom echt fenomenaal, ondanks 2 gemiste strafworpen. Scoorde er toch 8 of 9 en allemaal precies op het goede moment. Al met al was de 24-26 eindstand wel terecht denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost November 26, 2014 Share Gepost November 26, 2014 Haha dat is echt te lelijk aan de ''grote'' clubs.. Wij zelf zijn de competitie trouwens begonnen met 3 overwinningen uit 3 wedstrijden. (20-14, 23-17, 21-17) en voor mijzelf maak ik wellicht kans op minuten in het 1e team binnenkort. Kortom gaat de goede kant op! Overigens, wij hebben ook geen echte aanvaller trouwens ;) Haha ja maar het probleem is dat wij tegen alleen maar selectie teams spelen (op PKC na dan) en dat wij één keer in de week een uurtje trainen. Waardoor de tegenstanders vaak fitter zijn en beter op schot. Morgen maar weer eens een kijkje nemen bij KZ. Spelen een thuiswedstrijd tegen DVO. Vorige wedstrijd van KZ in samenvatting op TV gezien. Erg indrukwekkende overwinning tegen Fortuna afgelopen weekend. Hopelijk morgen ook zo'n galavoorstelling :< Heb je me niet zien zitten op televisie, kwam nog in beeld. :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 30, 2014 Share Gepost November 30, 2014 Gisteren een thuiswedstrijd gehad tegen TOP-Quaratio. Simpel gezegd, we waren gewoon beter. 14-4 winst en zelf 3 goals gemaakt. Kwam zo een gast het veld in als wissel, was echt na een minuut al helemaal over de rooie :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 30, 2014 Share Gepost November 30, 2014 9-10 verloren ofzo, waarbij vier doelpunten van de tegenstander verdedigt waren en ze ook nog eens twee strafworpen cadeau. Kutscheids. Liep er ook totaal gedemotiveerd bij. Vrouwelijke scheidsrechters zijn meestal zo kut, is mijn ervaring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 30, 2014 Share Gepost November 30, 2014 9-10 verloren ofzo, waarbij vier doelpunten van de tegenstander verdedigt waren en ze ook nog eens twee strafworpen cadeau. Kutscheids. Liep er ook totaal gedemotiveerd bij. Vrouwelijke scheidsrechters zijn meestal zo kut, is mijn ervaring. Wij gister ook een vrouwelijke scheids. Hebben haar vaker gehad, dus we wisten dat het vreselijk was. Niet partijdig in ieder geval dat scheelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 30, 2014 Share Gepost November 30, 2014 Jij hebt toch steeds scheidsrechter van de bond? Ik speel zo laag, dat het gewoon iemand van de club is. En zou me neits verbazen als die van gisteren in het team speelt waar we tegen moesten. Zo slecht als gisteren heb ik weinig mee gemaakt. En als we dan commentaar daarop hebben, gaat ze er om lachen met de tegenstander. Allemaal van dat soort dingen. Sloeg echt nergens op. Ze wist ze volgens mij ook niet goed te positioneren, liep toch een aantal keer in de weg enzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 30, 2014 Share Gepost November 30, 2014 Jij hebt toch steeds scheidsrechter van de bond? Ik speel zo laag, dat het gewoon iemand van de club is. En zou me neits verbazen als die van gisteren in het team speelt waar we tegen moesten. Zo slecht als gisteren heb ik weinig mee gemaakt. En als we dan commentaar daarop hebben, gaat ze er om lachen met de tegenstander. Allemaal van dat soort dingen. Sloeg echt nergens op. Ze wist ze volgens mij ook niet goed te positioneren, liep toch een aantal keer in de weg enzo. Wij hebben inderdaad scheidsrechters van de bond. Is het echter zo dat die niet komt opdagen, dan is iedereen gerechtigd om te fluiten. Hebben op het veld gehad dat een vader van een van de spelers ging fluiten :r Wel klote voor je. Op die manier ook helemaal niet leuk natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 30, 2014 Share Gepost November 30, 2014 Ja, vooral omdat we meestal dik verliezen. Kunnen we eindelijk eens winnen, krijgen we dit. Tot nu toe, sinds de zomer ook maar één keer gewonnen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost December 3, 2014 Share Gepost December 3, 2014 21-20 verloren bij Tjoba uit. Gun je niemand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 7, 2014 Share Gepost December 7, 2014 11-14 gewonnen bij Blauw Wit. Matige wedstrijd van onze kant. Nouja, points are inside in ieder geval :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geert Gepost December 14, 2014 Share Gepost December 14, 2014 Nog ongeslagen dit jaar in reserve overgangsklasse. Helaas wel een keer onnodig gelijk tegen Victum waardoor we nu 1 punt achter staan op koploper. Gister 16-16 gelijk tegen koploper, dus gewaagd aan elkaar zijn we wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 14, 2014 Share Gepost December 14, 2014 Binnen een paar minuten alweer op 0-3 achter. Dan weet je meestal al wat voor wedstrijd het gaat worden. Maar deze keer niet, want uiteindelijk met 12-4 gewonnen ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost December 14, 2014 Share Gepost December 14, 2014 Stond gister na 15minunten nog 4-3, eind van de wedstrijd 27-22 geworden. Helaas was Meervogels 2 net iets beter en zonde dat iemand uit hun eerste mee deed omdat hij terug kwam van een blessure. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 10, 2015 Share Gepost January 10, 2015 Eens kijken we of dit jaar met een overwinning kunnen beginnen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 11, 2015 Share Gepost January 11, 2015 Vandaag met redelijk wat mazzel 7-8 gewonnen tegen Refleks A2. Zelf na 20 minuten al gewisseld. Beetje ziekjes en toch nog wel snel moe na de blindedarmoperatie. Zelf dus maar aangegeven dat ik eruit wilde. Achteraf ook wel goede keuze denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insigne Gepost January 11, 2015 Share Gepost January 11, 2015 Speel je toevallig bij VEO [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION];? Ik zie dat je uit Voorburg komt, vandaar mijn vraag. Ik zat eerst bij VEO :-D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts