Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club/House/Electro

Axel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 691
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chuckie @ STH vs DD ging loooooooos, wij hebben met ons groepje een heel deel mensen rondom ons meegekregen :D

Er waren veel zieke momenten, oa bij DV&LM, Hardwell, Armin in de regen was ook zwaar, Yellow Claw in een overvolle Desperado Club, Laidback Luke ging even lekker als altijd... Alleen de sfeer bij Steve Aoki als afsluiter van de mainstage vond ik wat tegenvallen. Waarschijnlijk stonden er te veel mensen die meer kwamen voor de show te zien ipv voor Aoki zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aoki zelf komt ook voor de show, houd er zelf niet zo van (niet van de platen die hij draait en niet van zijn showtje, spontaan is zoiets leuk). DV & LM is beter maar die kopen dan weer al hun tracks.

Vond de set van ironman, batman en superman wel echt lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Club/House/Electro

[MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; hoelang tomorrowland geweest en hoeveel was je ong kwijt? ;c

Alleen de zaterdag geweest, geen idee hoeveel ik kwijt was. We waren een weekendje in een hostel in Antwerpen 140 euro ofzo, + tickets en overnachting

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond UMF echt tegenvallen qua setjes..

Ook aanwezig op Mysteryland (h), ook Dance Valley ben ik aanwezig, nog meer mensen ook aanwezig daar? Line up valt tot nu toe nog wat tegen, maar verwacht wel dat er nog een aantal goede namen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten de sets van Eric Prydz en Steve Angello was er imo niet zo veel aan UMF dit jaar, Afrojack heeft mij wel positief verrast, Hardwell was standaard sterk en Alesso moet ik nog luisteren. Gaia was ook wel sterk :D

Voor mij staat er voorlopig qua dance festivals Daydream, Fantasyland, Groove Garden, Laundry Day en natuurlijk Tomorrowland op het programma. We gaan sowieso ook nog een paar keer naar Vroeger in Bloemendaal en het schijnt dat namen als Nicky Romero en Steve Angello eindelijk naar de Versuz komen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten de sets van Eric Prydz en Steve Angello was er imo niet zo veel aan UMF dit jaar, Afrojack heeft mij wel positief verrast, Hardwell was standaard sterk en Alesso moet ik nog luisteren. Gaia was ook wel sterk :D

Voor mij staat er voorlopig qua dance festivals Daydream, Fantasyland, Groove Garden, Laundry Day en natuurlijk Tomorrowland op het programma. We gaan sowieso ook nog een paar keer naar Vroeger in Bloemendaal en het schijnt dat namen als Nicky Romero en Steve Angello eindelijk naar de Versuz komen :D

Die sets van Steve Angello zijn echt onwijs goed ja. Heb 'm afgelopen zomer gezien op Mysterland. Hard hoor. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites