Sanel Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Hardwell is altijd nice. Wel irritant dat al die niet-Nederlanders niks snappen van Dirty Dutch. In die chat allemaal van die Italianen die lullen dat 'ie wat anders moet draaien etc. :cab: die man draaide altijd al dit genre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 Is het voor jullie de normaalste zaak dat dj's als Hardwell, Laidback Luke... in de buurt komen draaien? Wij moeten elk jaar tot het festivalseizoen wachten :/ Axwell en Ingrosso zijn hier wel al in de buurt geweest afgelopen jaar, maar daar stopt het ook bij. Blijkbaar kan geen enkele club hier een fatsoenlijke dj vinden (buiten af en toe Regi, DV of Peter Luts, maar dat zijn Belgen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 Weet je hoe ziek hard dat is, als Axwell & Sebastian Ingrosso in de buurt komen draaien? Hier (omgeving Nijmegen) komen amper bekende lui. Moeten het hier doen met Funk D, Afro Bro's en dat soort flauwekul. 1x per jaar is Emporium (festival) in de buurt, dan komen gasten als Sander van Doorn, Hardwell, Quintino en Arty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 http://www.djmag.com/top100?page=1&year=2012 AvB weer geheel terecht op 1. In april weer naar ASOT in Den Bosch. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 (bewerkt) Weet je hoe ziek hard dat is, als Axwell & Sebastian Ingrosso in de buurt komen draaien? Hier (omgeving Nijmegen) komen amper bekende lui. Moeten het hier doen met Funk D, Afro Bro's en dat soort flauwekul. 1x per jaar is Emporium (festival) in de buurt, dan komen gasten als Sander van Doorn, Hardwell, Quintino en Arty. Axwell was in Antwerpen, Ingrosso in Tongeren, beide op zo'n 45min rijden :D En ja, in de zomer komen alle grote namen ook wel naar hier met Tomorrowland, Summer Festival, Supersonic Festival... Oh vergeet ik nog bijna dat elk jaar in maart Sensation White is in Hasselt :D Wat ik eigenlijk bedoelde is dat de club hier in Limburg niet zo house-gericht zijn. In de Versuz bvb komen vooral grotere Hiphop namen. In de kleinere discotheken heb je bijna altijd dnb en dupstep. 20 oktober 2012 bewerkt door Marcolinhoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 21 oktober 2012 Share Geplaatst 21 oktober 2012 Nederland is over het algemeen wel erg house gericht maar er zijn ook heel veel van de grote namen Nederlands. Er zijn bij ons buiten de festivals wel veel indoor optredens (het hele jaar door) wat bij jullie misschien wat minder is. En na het festival hebben we natuurlijk ADE van deze week waar elk jaar vrijwel iedereen die goed kan draaien, ongeacht welk soort EDM, komt draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 21 oktober 2012 Share Geplaatst 21 oktober 2012 Toevallig zijn bij de uitgaansgelegenheid waar ik vrijwel elk weekend ben dit jaar al wel Luciën Foort, Erick E en DJ Jean geweest, eerst zouden ook de Bingo Players komen maar die konden toen helaas op het laatste moment niet meer omdat ze naar een festival in Miami moesten. Geen hele grote namen maar wel goede DJ's heur, vooral Foort was toen heldig aan het draaien als je het vergelijkt met de huis DJ's die er normaal staan haha :mrgy: [YOUTUBE]3PO2iOw62gI[/YOUTUBE] poeh kan niet wachten op de hele trackkkk [YOUTUBE]nV-TU0Ad6Mk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Q5-KrYlcQTI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]VAEHfJZzlRI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ofZ_3ZVq6Zg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]5BYW1E7XblM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]FmXGOdOTHgc[/YOUTUBE] en omdat deze zo heerlijk blijft, altijd helemaal los als deze gedraaid wordt :D [YOUTUBE]6jdM2U6rvDQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 21 oktober 2012 Share Geplaatst 21 oktober 2012 (bewerkt) Lekkere post, Justin! (y) [YOUTUBE]xW0Eorfq-vQ[/YOUTUBE] En een van de lekkerste op dit moment: [YOUTUBE]E3EVDS_K75k[/YOUTUBE] 21 oktober 2012 bewerkt door Mouko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 21 oktober 2012 Share Geplaatst 21 oktober 2012 (bewerkt) Haha durf bij die 2e van je niet op play te drukken uit angst het mooie beeld te verliezen! Sterke posts mannen, zal als ik binnenkort de tijd neem om nieuw spul toe te voegen hier ook een en ander droppen. Updated. [YOUTUBE]bmg0M39funk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]NjI2CHup07M[/YOUTUBE] Dit vind ik wel een lekkere Dirty Dutch: [YOUTUBE]655HAbgMUSw[/YOUTUBE] En hier opvolgertje van Blackout Justin .. [YOUTUBE]bKEBqOB5500[/YOUTUBE] Hahaha 22 oktober 2012 bewerkt door FMSjoerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Die van Frankie Rizardo _O_ Gistermiddag keihard aant soggen geweest en half beatport en youtube afgestruind voor mooie plaatjes, zal morgen wel paar van posten. Heb ook zelf met Virtual DJ lopen klooien en wat plaatjes aan elkaar gemixt zal die ook wel posten dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Is hier iemand die mij een paar fijne Moombahton-sets kan doorsturen (via PM)? Ik ben er via deze set bij gekomen maar die is spijtig genoeg al over zijn download limiet. Een set met +- dezelfde tracks is altijd welkom :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 [MENTION=5579]FMSjoerd[/MENTION] Haha, snap ik! Gelukkig zitten mijn Zweedse vrienden niet stil: [YOUTUBE]4ZdaylL_rwk[/YOUTUBE] Niet zo heel erg lekker als DYWC, maar deze is wel chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 82LCKBdjywQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6H5kwb7f2R8 Deze werd in veel sets gedraaid op Dirty Dutch, vind hem zelf opzich wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Hoor sowieso erg veel trap de laatste tijd. Vooral van yellow claw/yung felix/fs green/munchi enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Ah, trap heet dat dus. Ik had geen idee hoe ze dat noemden, maar vond de muziek wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Ja ik kende het eerst ook niet, vond het een beetje hiphop achtig eigenlijk. Maar is erg lekker inderdaad zo af en toe. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Geef zaterdag een feestje, en heb natuurlijk puike muziek nodig. Kunnen jullie me wat toffe nummers geven? Niet van die synthesizer shit a la swedish house maffia svp. Beetje zoals dit ofzo: Dvg8oVOig6A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Wat Kalkbrenner misschien? tgdeMCXsg4s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 [YOUTUBE]Pe18N8U87YU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 [YOUTUBE]9rCIrmNW2Gk[/YOUTUBE] Benieuwd naar de release :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Is hier iemand die mij een paar fijne Moombahton-sets kan doorsturen (via PM)? Ik ben er via deze set bij gekomen maar die is spijtig genoeg al over zijn download limiet. Een set met +- dezelfde tracks is altijd welkom :D http://soundcloud.com/mrrs/the-opposites-slapeloze, deze man. En Naffz kan je ook even bekijken. [YOUTUBE]aL7gEU6G1JQ[/YOUTUBE] 1:00 damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 2jXNl5hE4_c Kwam net deze tegen. Lekka :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 ANP_BkWVkLI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2012 Share Geplaatst 17 november 2012 6HzyUHxmkg0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten