Teemong. Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ja worden we mss wél wereldkampioen zeg, poeh poeh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Dat dacht je op 11 juli zeker ook ? Boeien dat het om een sport gaat wat je niet leuk vind, hoef je niet gelijk als een debiel te reageren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Sorry meneer de hockeyfanaat. Zou het leuk vinden hoor voor jou als echte diehard als de hockeydames kampioen worden van de wereld, echt wel. Ga toch niet meteen huilen omdat ik poehpoeh zeg, jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Kansje hoor, moet die dikke het weer verpesten. Hopelijk komen ze nog terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik ben geen hockeyfanaat ;c Vind het leuk om te kijken, leuk voor de meiden als ze kampioen worden en meer niet ;c Je moet alleen niet zo debiel reageren. Als het om een sport gaat wat je niet leuk vind reageer je toch niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Waar staat dat ik het niet leuk vind dan? :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Nouja je doet alsof het niks is om in een WK-finale te staan.. Lijkt me logisch dat je het dan niet echt een leuke sport vind.. Ik zou het vreemd vinden mocht je toen met de voetbal ook zo aan het reageren zijn, omdat je voetbal wel een leuke sport vind.. Achja ik ga me nest in, het is over en uit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ja maar had geen sportjournaal etc gekeken dus wist niet of het echt ''leefde'' ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ik ben nu even die herhaling kijken, wat hebben ze gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Gehockeyd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Owja? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Verloren he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bastiaan Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 3-1 verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Weinig animo voor dit topic, maar misschien toch nog mensen die zelf hockeyen? Ik hockey zelf bij Pollux in Zuid-Holland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thoppie Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Speel bij Oss, in het pittoreske Brabant. Train op dinsdag ook nog mee bij EMHC. Voor mij is het wel duidelijk waarom er uit de regio Eindhoven vrij veel hockeykwaliteit vandaan komt. De manier waarop trainingen daar aan worden gepakt bevalt me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Kampong-aanvaller Lotte Bant speelt volgend jaar bij Pinoké, zo meldt de Amsterdamse club aan hockey.nl. Bant, de vice-captain van de Utrechtse ploeg. scoorde dit seizoen een keer voor Kampong. Vorig seizoen trof de 27-jarige spits drie keer doel. Bant is de eerste nieuwkomer bij de Steekneuzen. In een eerder stadium werd bekend dat het Australische trio Jackie McRae, Nicole Arrold en Fiona Johnson volgend seizoen niet terugkeren bij de club uit het Amsterdamse Bos. Hou totaal niet van Hockey maar lees net dat me nichtje (Lotte bant) naar een volgens mij wel grote hockey club gaat.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Hmm, je zou zo maar moeten hockeyen en je stick kwijt zijn.... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorikheijn Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Mooi dat HGC de EHL wint. Het was trouwens wel een saaie finale, op de laatste minuten na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Die redding in de laatste tien seconde, gruwelijk. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Even uppen want de Belgen (Red Lions) staan op 13 minuten van de OS Londen! Daarnet in een paar minuten teruggekomen tot 2-2 tegen de Spanjaarden. Komaan Belgen, nog 13 minuten volhouden! Edit: 3-2, prachtige goal van Dekeyser! Nog 8 minuten volhouden, en dan is de OS binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 België naar de halve finale van het EK en bijgevolg geplaatst voor London 2012 _O__O__O_ Overigens, vrijdag tegen Nederland de halve finale ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Schijtduitsers. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Die trainer spoort niet. Zelfde als je tegen Robben en Sneijder zegt dat je ze niet meer nodig hebt. :cab: De Nooijer en Taekema vallen af voor Oranje Teun de Nooijer en Taeke Taekema zijn uit Oranje gezet. De routiniers gaan niet mee op trainingsstage naar Spanje en Australië en deelname aan de Olympische Spelen is voor beide spelers uiterst onzeker geworden. Bondscoach Paul van Ass heeft dit vandaag tijdens een persconferentie in Amsterdam bekendgemaakt. 'Natuurlijk besef ik dat Teun en Taeke heel veel ervaring hebben en bijzonder veel hebben betekend voor het Nederlandse hockey,' laat Van Ass weten. 'Er moet echter ruimte worden gecreëerd in het team om andere spelers te laten groeien en te laten opstaan. Ik wil terug naar de energie van afgelopen zomer. Op de Olympische Spelen wil ik beschikken over het best mogelijke team en dat zijn niet automatisch de beste achttien spelers.' De Nooijer is met 445 interlands, waarin hij 217 keer scoorde, recordinternational van Nederland. De middenvelder van Bloemendaal maakte in juni 1994 zijn debuut in Oranje en werd in zijn lange, internationale loopbaan drie keer uitgeroepen tot 's werelds beste speler. Na de laatste Champions Trophy werd hij voor de vijfde keer gekozen in het FIH All Stars Team. Taekema, die zijn eerste interland speelde in januari 2000 en goed is voor 220 doelpunten in 240 caps, was tijdens diezelfde Trophy nog aanvoerder van de Nederlandse ploeg. Vlak voor het toernooi in Auckland nam hij de band van De Nooijer over. Seve van Ass, keeper Sam van der Ven en Melchior Looijen hoeven hun koffers ook niet te pakken. Laren-verdediger Looijen maakt niet langer deel uit van de olympische trainingsgroep, aanvaller Seve van Ass en keeper Van der Ven (beiden HGC) voegen zich in maart weer bij deze selectie. Marcel Balkestein maakt zijn rentree bij Oranje. De verdediger van Oranje-Zwart is hersteld van de zware achillespeesblessure die hij afgelopen zomer opliep en waardoor hij het EK en de Champions Trophy aan zich voorbij moest laten gaan. Ook Eby Kessing is terug bij de Nederlandse ploeg. De middenvelder van Bloemendaal kampte geruime tijd met een hardnekkige liesblessure, maar is weer fit genoeg om mee te gaan op trainingsstage. De Nederlandse ploeg vertrekt maandag 16 janu ari naar Spanje, waar het tot 25 januari verblijft. Daarna is Oranje een paar dagen terug in Nederland, om vervolgens op 31 januari voor drie weken naar Australië af te reizen. Down under wordt onder meer geoefend tegen het gastland en Argentinië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Idd, en aangezien Weusthof ook iedere strafcorner erin jaagt en qua veldspel beter is, tja logisch. Wel een apart moment daarentegen, je bent je toch al zeker 2 jaar aan het voorbereiden op de Spelen, dan kan je mijn inziens maar tot ong. een jaar van tevoren je selectie echt drastisch gaan aanpassen. Je kan nog altijd wel mensen af laten vallen en in laten stromen, maar dat is niet echt netjes met gevestigde namen als Taekema en De Nooijer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Ik vind het een belachelijke beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten