Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Hockey Topic

Guest Vdb.

Recommended Posts

• Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is goed Sanel, daar houd ik je aan. ;)

Zondag is namelijk dé wedstrijd tegen DES, waarschijnlijk onze laatste kans op de titel. We moeten en dan komen we gelijk met die gozers. Wij hebben daarna nog het makkelijkere programma, dus wie weet waar dit seizoen eindigt.

Wij hebben een paar weken terug ook eindelijk een kampioenschap in de reserve 1e klasse binnengesleept. Twee wedstrijden voor het einde al, uiteindelijk met 8 punten verschil kampioen geworden. Op naar de ovk!

Welke club speel je Thoppie?

Ik hoop niet Oss, want dat is echt de meest trieste club waar ik ooit tegen gespeeld heb. ;e;e

En ik hockey al 14 jaar, dus ik heb wel wat club meegemaakt.

Zul je wel vaak verloren hebben dan, als je er zo over denkt. Wij staan wel bekend als de minst kak-club van de wijde omgeving. En ik heb al van diverse overgangsklassers gehoord dit jaar dat ze de sfeer hier geweldig vinden. De krakkemikkige kleedkamers en het antieke clubhuis denken we dan even weg.

Het interesseert me niet of het een kak-club is of niet.

Het gaat me vooral om de onsportiviteit die jullie club uitstraalt. Partijdige scheidses, vechtpartijen, afgekeurde goals en van dat soort dingen.

Het interesseert me niet of het een kak-club is of niet.

Het gaat me vooral om de onsportiviteit die jullie club uitstraalt. Partijdige scheidses, vechtpartijen, afgekeurde goals en van dat soort dingen.

Mag ik vragen in welk team jij speelt, en of je dit seizoen nog tegen een team uit oss hebt gespeeld? Ik vind het sowieso nogal een hockeytrekje om te wijzen naar anderen op het moment dat het niet loopt. Het is altijd makkelijk om een verkeerde beslissing van een scheidsrechter als "partijdig" uit te leggen. Onsportiviteit is het niet, geloof dat maar. Fanatisme, dat wel.

Ikzelf speel op een bedenkelijk niveau, maar dat doet er helemaal niet toe lijkt me. Vorig seizoen voor het laatst tegen Oss gespeelt. En we hebben daar nog nooit verloren hoor, daar niet van. Maar goed, jij zal nooit zeggen dat jullie een onsportieve club zijn, hoewel het toch echt zo is. ;)

We hebben wel een stel ontzettend lompe irritante houthakkers in de lagere herenteams zitten, die ik zelf ook niet mag. Maar, zoals wel vaker, zijn de betere hockeyers ook de sportievere hockeyers. Generaliseren is niet echt sympatiek. Als je bij Forward hockeyt: wij zeggen geregeld hetzelfde over jullie! Als je bij Tilburg hockeyt: chille club, heel gezellig.

Ja dat waren ze, wat een kraker. Ze stonden al voor in de reguliere speeltijd, maar door een arbitrale misdwaling (de bal kwam op de voet van een HGC-er, en maar de scheidsrechter dacht dat hij op een Bloemendaal-voet kwam, dus strafcorner, en doelpunt) draaide het toch nog op strafballen uit. Strafbal 13 ging uiteindelijk mis, strafbal 14 was de winnende. Gek, tegen sommige van die jongens heb ik in de jeugd nog gespeeld. Toen ze nog bij MEP speelden, in Boxtel. Ik werd toen al volledig weggespeeld :cab: