Guest Gepost March 20, 2010 Share Gepost March 20, 2010 Morgen waarschijnlijk een makkelijke pot. We moeten tegen de nummer laatst. Als we winnen blijven we op 3 punten van de nummer 1 :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost March 21, 2010 Share Gepost March 21, 2010 Jasper, als je nog een keer wint van DES en daar iemand zijn tand eruit slaat krijg je van mij een biertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gepost March 24, 2010 Share Gepost March 24, 2010 Is goed Sanel, daar houd ik je aan. ;) Zondag is namelijk dé wedstrijd tegen DES, waarschijnlijk onze laatste kans op de titel. We moeten en dan komen we gelijk met die gozers. Wij hebben daarna nog het makkelijkere programma, dus wie weet waar dit seizoen eindigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoppie Gepost May 29, 2010 Share Gepost May 29, 2010 Wij hebben een paar weken terug ook eindelijk een kampioenschap in de reserve 1e klasse binnengesleept. Twee wedstrijden voor het einde al, uiteindelijk met 8 punten verschil kampioen geworden. Op naar de ovk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gepost June 8, 2010 Share Gepost June 8, 2010 Welke club speel je Thoppie? Â Ik hoop niet Oss, want dat is echt de meest trieste club waar ik ooit tegen gespeeld heb. ;e;e En ik hockey al 14 jaar, dus ik heb wel wat club meegemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoppie Gepost June 8, 2010 Share Gepost June 8, 2010 Zul je wel vaak verloren hebben dan, als je er zo over denkt. Wij staan wel bekend als de minst kak-club van de wijde omgeving. En ik heb al van diverse overgangsklassers gehoord dit jaar dat ze de sfeer hier geweldig vinden. De krakkemikkige kleedkamers en het antieke clubhuis denken we dan even weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gepost June 8, 2010 Share Gepost June 8, 2010 Het interesseert me niet of het een kak-club is of niet. Het gaat me vooral om de onsportiviteit die jullie club uitstraalt. Partijdige scheidses, vechtpartijen, afgekeurde goals en van dat soort dingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoppie Gepost June 8, 2010 Share Gepost June 8, 2010 Het interesseert me niet of het een kak-club is of niet. Het gaat me vooral om de onsportiviteit die jullie club uitstraalt. Partijdige scheidses, vechtpartijen, afgekeurde goals en van dat soort dingen. Â Mag ik vragen in welk team jij speelt, en of je dit seizoen nog tegen een team uit oss hebt gespeeld? Ik vind het sowieso nogal een hockeytrekje om te wijzen naar anderen op het moment dat het niet loopt. Het is altijd makkelijk om een verkeerde beslissing van een scheidsrechter als "partijdig" uit te leggen. Onsportiviteit is het niet, geloof dat maar. Fanatisme, dat wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gepost June 8, 2010 Share Gepost June 8, 2010 Ikzelf speel op een bedenkelijk niveau, maar dat doet er helemaal niet toe lijkt me. Vorig seizoen voor het laatst tegen Oss gespeelt. En we hebben daar nog nooit verloren hoor, daar niet van. Maar goed, jij zal nooit zeggen dat jullie een onsportieve club zijn, hoewel het toch echt zo is. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoppie Gepost June 8, 2010 Share Gepost June 8, 2010 We hebben wel een stel ontzettend lompe irritante houthakkers in de lagere herenteams zitten, die ik zelf ook niet mag. Maar, zoals wel vaker, zijn de betere hockeyers ook de sportievere hockeyers. Generaliseren is niet echt sympatiek. Als je bij Forward hockeyt: wij zeggen geregeld hetzelfde over jullie! Als je bij Tilburg hockeyt: chille club, heel gezellig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost June 13, 2010 Share Gepost June 13, 2010 Bloemendaal is gister kampioen geworden of niet, hele selectie kwam ik tege met stappen gister.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoppie Gepost June 13, 2010 Share Gepost June 13, 2010 Ja dat waren ze, wat een kraker. Ze stonden al voor in de reguliere speeltijd, maar door een arbitrale misdwaling (de bal kwam op de voet van een HGC-er, en maar de scheidsrechter dacht dat hij op een Bloemendaal-voet kwam, dus strafcorner, en doelpunt) draaide het toch nog op strafballen uit. Strafbal 13 ging uiteindelijk mis, strafbal 14 was de winnende. Gek, tegen sommige van die jongens heb ik in de jeugd nog gespeeld. Toen ze nog bij MEP speelden, in Boxtel. Ik werd toen al volledig weggespeeld :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost August 1, 2010 Share Gepost August 1, 2010 Zo hey voor tegen de Aussies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost August 23, 2010 Share Gepost August 23, 2010 Ik ga beginnen aan mijn laatste seizoen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost August 24, 2010 Share Gepost August 24, 2010 Hoezo je laatste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertPSV040 Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Damesteam al 2-0 achter:S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Tsja... die staan daar ook ff slecht te verdedigen. ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Gvd Paumen :@ Altijd scoor je en nu als het levensbelangrijk is mis je :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemong. Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Doet Teun de Nooijer mee? _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Haha ik mag hopen dat dit een grap is :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemong. Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 als je erom kan lachen wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Het is het vrouwenteam he ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teemong. Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 weet ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 En daar is ze dan eindelijk. 1-2 Paumen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost September 11, 2010 Share Gepost September 11, 2010 Werd wel tijd na er 2 gemist te hebben.. Nu ff doordrukken (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts