sirkeith Gepost March 10, 2008 Share Gepost March 10, 2008 Dan heb je kut uitlopers die niet kunnen timen... Mja, net dus nieuw stick gekocht, hoop dat het wat is =D 100 euri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 10, 2008 Share Gepost March 10, 2008 Reserve derde dan. Volgend seizoen word het wel 2e :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ManUCoach Gepost March 10, 2008 Share Gepost March 10, 2008 uuhh, kijk eens interlandhockey. Als die gast van Nederland aangeeft en Teakema sleept zijn ze ook niet in de buurt :cab: Je speelt in Voorne H2? Die speelt 3de klasse geen tweede ;c oAzbXbPyQog :) Sommige kan ik wel, maar zitten ook onmogelijke bij, die akka wil ik nog ff oefenen :cab: UMEA9QmMNZo Ik kan ze allemaal :D. Ik heb die stick van Taekema , echt sweety stick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ManUCoach Gepost March 10, 2008 Share Gepost March 10, 2008 HC Victoria. Team JB1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasHeen Gepost March 10, 2008 Share Gepost March 10, 2008 Ik zit ook op hockey hoor. Zaterdag verloren, 4-2. Edit: Victoria, daar had ik ruzie mee toen ik uit moest tegen hun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 11, 2008 Share Gepost March 11, 2008 Ben je ook :L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 11, 2008 Share Gepost March 11, 2008 Haha, in de jeugd altijd top gespeeld. Vaak zat kampioen geworden. Dat is 1 klasse onder inter-district ja :L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasHeen Gepost March 11, 2008 Share Gepost March 11, 2008 Ik heb lekker nog nooit hoger dan 3e klasse gespeeld ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasHeen Gepost March 15, 2008 Share Gepost March 15, 2008 Moest net fluiten. JD1 tegen HGC. Ik floot volgens de coach van de tegenpartij niet goed, begonnen ze te vloeken en schelden. En toen heb ik de coach weggestuurd ;p Zometeen Leiden-uit, heel wat mensen van me school, altijd leuk :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 15, 2008 Share Gepost March 15, 2008 Dan heb je kut uitlopers die niet kunnen timen... Mja, net dus nieuw stick gekocht, hoop dat het wat is =D 100 euri Pffffffft, gister op de training vond ik hem niet echt fijn slaan.... Hoop dat het de gewenning is en dat ik er snel aan gewent raak..... Anders beetje zonde van die 100E. EDIT: Haha, moet dalijk op gewoon gras hockeyen! Kijken of dat wat word. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 23, 2008 Share Gepost March 23, 2008 Boeiâh, hockey boeit me echt geen reet. Alleen wat ik zelf doe en wat mijn eigen club doet, voor de rest interesseer ik me alleen in voetbal :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duco Gepost March 23, 2008 Share Gepost March 23, 2008 Jesus, Bloemendaal verloren van een of andere gayclub uit Spanje (nr1 in de EU). 2-0 achter door twee strafcorner, ook maar twee keer over de middenlijn geweest. Laatste kwart wordt het 2-2. Dan 4 seconden te spelen wordt het 3-2 ;e Best jammer, ja. Rotterdam morgen. Hopen dat ze doorgaan, dan hebben we 2 NL teams in de halve finale. HGC heeft vandaag de halve finale gehaald. Lomans is echt erg belangrijk voor zijn team. Goede captain. Barry Middleton was ook weer top! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 30, 2008 Share Gepost March 30, 2008 Aight, vandaag weer lekker gewonnen. 5-3 ditmaal. Ik begin ook al ietsjes te wennen aan me nieuwe stick. Slaan lukt al weer gewoon goed :P Wat hebben jullie allemaal gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 31, 2008 Share Gepost March 31, 2008 Wat voor overtreding was die tweede van je aanvoerder dan? EDIT: Aight, nummer 2 en 3 hebben gelijkgespeeld! Hierdoor staan we nu 3 punten los + een beter doelsaldo :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost March 31, 2008 Share Gepost March 31, 2008 Dan maakt het toch niet uit datie 2 gele kaarten heeft? De eerste was voor een fysieke overtreding, dat is dus een 'andere' soort gele kaart. Logisch dus dat hij weer terug mag komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bono Gepost April 8, 2008 Share Gepost April 8, 2008 Net naar de oefeninterland van de vrouwen Nederland-Duitsland geweest. 2-1 winst: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost May 4, 2008 Share Gepost May 4, 2008 Aight, vandaag uit bij de nummer 2 gewonnen met 3-2 :D We stonden gelijk eerste, wij wel boven hen door onderlinge resultaat, en staan nu dus 3 punten los. En dat met nog 2 wedstrijden te gaan :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost May 17, 2008 Share Gepost May 17, 2008 Als we morgen winnen zijn we kampioen!!! En we mogen lekker thuis dus lekker thuis kampioen worden!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost May 19, 2008 Share Gepost May 19, 2008 En ja hoor, kampioen geworden =D =D Dik zuipfestijn dus gister gehad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost May 19, 2008 Share Gepost May 19, 2008 Gefeliciteerd en sterkte met de kater :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost August 29, 2008 Share Gepost August 29, 2008 Echt triest, het nieuwe seizoen begint al bijna, zondag hebben we een warming-up toernooi, en nogsteeds zijn het tweede en het derde team niet bekend... Een trainer hebben ze ook nog niet kunnen vinden en als het even tegenzit hebben we straks 1 selectie van 22 man.... Te weinig om 2 teams te maken maar veeeeeeeeeeeel te veel voor 1 team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 29, 2008 Share Gepost August 29, 2008 Minke Booy stopt helemaal met hockey. Dacht alleen dat ze bij Oranje stopte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bono Gepost August 31, 2008 Share Gepost August 31, 2008 Prachtig einde van haar carriere dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost September 16, 2008 Share Gepost September 16, 2008 In de jeugd moest je toch nog altijd voorcompetitie spelen? Ik heb trouwens 8-3 verloren. Maar wij zijn vorig jaar gepromoveerd en zij gaan voor het kampioenschap, valt mee dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost February 1, 2009 Share Gepost February 1, 2009 Fatima stopt. Verder gaat mijn hockeykennis niet echt:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts