Vreven Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 Mooi gebouw op de achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 Stef Bos _O_ Heeft echt paar goede nummers x_53NWPeBUM ugZUtCVkIaU 8wxVTIB6qE4 6csQn1wG9T4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 Dit zingt een klasgenoot van me broer : VvS3p9GzCE4 Ik vind het wel netjes, wat vinden jullie er van ?(d) Een slechte stem heeft ie niet, maar wel een storend slechte opname en toch moet ie ook nog wat doen aan zijn adlips, zoals bij het woordje '' hart ''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 december 2010 Share Geplaatst 25 december 2010 [YOUTUBE]zuL_ekZSDkE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]AWrnXn3SqlU&feature=channel[/YOUTUBE] Dit blijft echt lekkere nummers. Hulde aan MB _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Marco Borsato heeft maar één goed nummer: [YOUTUBE]zA2G7dQDgbM[/YOUTUBE] Even de wansmaak neutraliseren met dit bazennummer: [YOUTUBE]S14BmdPEU_I[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Binnen is ook nice ja, vind bijna al zijn nummers baas, dus ik deel je mening niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 december 2010 Share Geplaatst 27 december 2010 Een slechte stem heeft ie niet, maar wel een storend slechte opname en toch moet ie ook nog wat doen aan zijn adlips, zoals bij het woordje '' hart ''. Kom op Leroy, dat klinkt gewoon niet. En die clip, alsof hij zen tanden niet van elkaar durft te halen. Kunnen zenuwen zijn, maar dat is nergens voor nodig als je voor nog niets zingt. Vind het echt gewoon slecht.. Snap dat je professioneel advies wilt geven, maar die kerel kan echt nog heel wat van jou leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Danny de munk, wat een grote baas_O_Zeker zijn duet met dave dekker tijdens zijn concert van afgelopen april... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Klopt, heeft paar leuke nummers ken er alleen niet zoveel verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Ik heb gister minimaal2 dvd's van die man gekeken, wat een held_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Deze vind ik goed van hem: 2jLPXyqXR9o& En Het levende bewijs, en die met Dave Dekker Laat ons niet alleen. Meer ken ik er eigenlijk niet. Ja Ik voel me zo verdomd alleen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Dit is echt een geweldig lied :) vuGcIfMq65A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Dit is echt een geweldig lied :) vuGcIfMq65A Klopt heel mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Ik had em al ;) Zat een = bij. Toch bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Ja ging verkeerd ik wou quoten om te kijken naar je code maar toen drukte ik daarna per ongeluk op posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Ow, kan gebeuren Normaal houd ik niet zo van dit soort muziek, maar dit is ook wel nice J4OvjSL8MJk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Sommige Nederlandstalige nummers zijn héél goed. Jammer genoeg ontstijgt 95% het niveau Anita en Ed niet. QDOMjkRVPr0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 december 2010 Share Geplaatst 28 december 2010 Sowieso verpest dat soort lui de gehele categorie Nederlandstalig eigenlijk, stelletje faalapen. Qua Nederlandstalig luister ik vooral Acda & de Munnik, en verder Blof, Veldhuis & Kemper en een paar nummers van Nick & Simon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 29 december 2010 Share Geplaatst 29 december 2010 Goed bezig Najdjel, hulde voor Guus _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 7 januari 2011 Share Geplaatst 7 januari 2011 R7CVGKtvn9o Kwam net voorbij, kende hem nog niet. Vind hem wel aardig, voor het eerst een nummer van Jeroen van der Boom trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 9 januari 2011 Share Geplaatst 9 januari 2011 Wel chil nummer, maar hij moet opletten dat hij geen Marco Borsato imitator gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Inderdaad, eentje is al erg genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 januari 2011 Share Geplaatst 10 januari 2011 Hmm jammer. Ik vond Jeroen altijd wel een grappige dude, nummers als Je bent zo slaan totaal nergens op, maar klinken wel leuk. Dit vind ik echt 'n drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 11 januari 2011 Share Geplaatst 11 januari 2011 Inderdaad, eentje is al erg genoeg. [YOUTUBE]cAqfvbYvVCE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]NhjMClzK1Z8[/YOUTUBE] Speciaal voor u.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 januari 2011 Share Geplaatst 12 januari 2011 Sommige Nederlandstalige nummers zijn héél goed. Jammer genoeg ontstijgt 95% het niveau Anita en Ed niet. QDOMjkRVPr0 kan dit liedje niet verwijderd worden van deze hele aardkloot??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten