Rensationeel. Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga zaterdag aanstaande een quiz organiseren met allerlei liedjes. Nu heb ik een aantal verzoeken voor genres gekregen. Ik ben op zoek naar piratenmuziek waar je lekker op kunt dansen (moet iig vrolijk zijn). Wie kan mij uit de brand helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 31 minuten geleden zei Vlonkie: Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga zaterdag aanstaande een quiz organiseren met allerlei liedjes. Nu heb ik een aantal verzoeken voor genres gekregen. Ik ben op zoek naar piratenmuziek waar je lekker op kunt dansen (moet iig vrolijk zijn). Wie kan mij uit de brand helpen? Moet het Nederlandstalig zijn anders kan ik u Alestorm bvb aanbevelen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 9 minuten geleden zei hjs: Moet het Nederlandstalig zijn anders kan ik u Alestorm bvb aanbevelen . het liefst wel Nederlands Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Buiten Piet Piraat kan ik dan niet helpen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 23 uur geleden zei Vlonkie: Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga zaterdag aanstaande een quiz organiseren met allerlei liedjes. Nu heb ik een aantal verzoeken voor genres gekregen. Ik ben op zoek naar piratenmuziek waar je lekker op kunt dansen (moet iig vrolijk zijn). Wie kan mij uit de brand helpen? De toreador van Wilbert Pigmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Op 18-5-2022 om 18:56 zei Vlonkie: Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga zaterdag aanstaande een quiz organiseren met allerlei liedjes. Nu heb ik een aantal verzoeken voor genres gekregen. Ik ben op zoek naar piratenmuziek waar je lekker op kunt dansen (moet iig vrolijk zijn). Wie kan mij uit de brand helpen? Hier zit veel van dat soort tussen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Op 18-5-2022 om 18:56 zei Vlonkie: Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga zaterdag aanstaande een quiz organiseren met allerlei liedjes. Nu heb ik een aantal verzoeken voor genres gekregen. Ik ben op zoek naar piratenmuziek waar je lekker op kunt dansen (moet iig vrolijk zijn). Wie kan mij uit de brand helpen? De Haan is dood , er zit een tijger in de tank , celblok nr 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 (bewerkt) nvm (ik heb het al gevonden ) 16 juni 2022 bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Stiekem op dit moment een guilty pleasure van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Ik gooi er even een klassiekertje in Kerel we komen hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Met een vleugje Franstalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Plaat van het jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten