Arsène Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 [YOUTUBE]T6qnHq2K3VM[/YOUTUBE] Nieuwe single van Brace _O_ Geschreven door Han Koreneef (van Marco Borsato oa.) Man wat een mooi nummer en ben blij dat ie door The Voice weer helemaal terug is. Gaan btw ook een album opnemen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Mooi nummer (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Klinkt wel goed ja, Brace had voorheen toch ook wel een paar fijne nummers? Ben benieuwd of hij dit door kan zetten komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Jullie onderschatten John de Bever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 zfExEBCvdv0 Wow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Wow idd. Mooi lied man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Een-na-laatste concert van de Symphonica in Rosso-tour gezien. Geweldig concert met veel jeugdsentiment voor mij, ik kon alle oude hits prima meezingen. Nieuwe nummers kende ik niet echt, was vooral onder de indruk van zijn opening. Nummer klonk mij niet heel bekend, maar ik ben blij dat ik het heb leren kennen. Prima nummer! [YOUTUBE]jQy7QH_7Y9g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 [Youtube]Qh0jzqyVJKU[/Youtube] Berenplaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 http://www.100p.nl/nieuws/100-nl-oranjefeest Komen jullie ook even een kijkje nemen? :< [MENTION=6610]Daanpsv10[/MENTION]; [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Geen Gordon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Hopelijk wordt zijn naam nog toegevoegd aan de line-up. Zou leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 http://www.100p.nl/nieuws/100-nl-oranjefeest Komen jullie ook even een kijkje nemen? :< [MENTION=6610]Daanpsv10[/MENTION]; [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Als ik Wolter Kroes lees haak ik direct af ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Laat [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; je opmerking maar niet lezen.. :nono: Maar Wolter Kroes is mooi man, zeker met een paar drankjes op. Beetje mee schreeuwen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 [Youtube]B083ltwAPm4[/Youtube] Partijtje sterk dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Laat [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; je opmerking maar niet lezen.. :nono: Maar Wolter Kroes is mooi man, zeker met een paar drankjes op. Beetje mee schreeuwen ;c Wolter held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 maart 2016 Share Geplaatst 12 maart 2016 Die nieuwe plaat van John de Bouvier is weer ongegeneerd sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Die nieuwe plaat van Hazes Junior vind ik ook lang niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 17 maart 2016 Share Geplaatst 17 maart 2016 'Gister nog' van Paul de Munnik is ook mooi zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Typhoon in het voorprogramma van Guus : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 zfExEBCvdv0 Wow Ben ik de enige die bij die kerel constant moet denken aan de vieze man van 'Van Kooten & De Bie'? #latereactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Typhoon in het voorprogramma van Guus :< Lekker hoor, ook maar overwegen dan. Of is dat al uitverkocht? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Volgens mij zijn alleen de vrijdag en zaterdag uitverkocht. Voor die andere dagen kan je nog wel zitplaatsen kopen denk. Of je gaat weer CAS waar ze beide zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Volgens mij zijn alleen de vrijdag en zaterdag uitverkocht. Voor die andere dagen kan je nog wel zitplaatsen kopen denk. Of je gaat weer CAS waar ze beide zijn ;c Nope, helaas geen CAS dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Zonde man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten