MetalMichael Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Na onze uitdaging voor het goede doel van vorig jaar (in 2 dagen van Rotterdam naar Apeldoorn) gaan we met hemelvaart van Rotterdam naar Texel fietsen. En dat op onze gewone stadsfietsen. ;c Wordt weer gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Mooie uitdaging om te doen zo voor het goede doel :) Wat betreft m'n eigen 'prestaties' ga ik dit jaar afronden met een kilometer of 6000 in de benen, en dat hadden er wel richting de 7000 kunnen zijn als ik niet in m'n vakantie m'n sleutelbeen gebroken had...:/ Voor volgend jaar zal het waarschijnlijk weer een stuk of 5/6 toertochten fietsen worden, met als hoogtepunt de Marmotte! Binnekort ook een keer een inspanningstest doen bij sportarts Chris Janssen en eens zien wat daar uit komt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Uit Limbricht? Die ken ik wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Ja die ja, heeft onder andere ook bij Argos gewerkt meen ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Doet 'ie nog steeds hoor, als het goed is. Hij was ook naar de Vuelta van dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 januari 2013 Share Geplaatst 3 januari 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2013 Share Geplaatst 3 januari 2013 Gisteren weer eens een lang stuk gefietst met een maat van me. 70 kilometer in net iets boven de 4 uur. Best aardig voor een gammele stadsfiets met één versnelling en een terugtraprem. Beetje jammer dat het laatste uur constant tegenwind was, dan fiets je niet lekker over de Brienenoordbrug en langs de Maas enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Vanmorgen voor het eerst begonnen in 2013 met mijn eerste wielrenrit. Rondje van 25 km. Had nog spierpijn van de wedstrijd van gisteren en was vannacht uitgeweest. Maar toch wel weer lekker als je er eenmaal op zit. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Zo zo sportievelingen jullie hoor zo te lezen. Had vandaag écht geen zin om naar buiten te gaan dus twee uurtjes op de tacx. Zo nog 'ns een uurtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Jij rijdt toch wedstrijden Menchov? Heb je toevallig ook wat goede links of documenten op je computer staan voor wat goede trainingsschema's? Meestal rij ik rond de 110 á 120 km straks in de zomer. Meer red ik niet. Krijg dan echt pijn aan mijn knie en mijn benen zijn dan meestal ook leeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik word begeleid door inspanningsfysiologen dus die schema's zijn helemaal op mij en mijn waarden afgestemd. Heb jij dus weinig aan. Maar misschien heb je hier iets aan: http://www.wielersportinfo.nl/fietsschema.htm Gewoon even random van Google geplukt Gewoon lekker genieten van het zomerse weer en de natuur zou ik zeggen, zolang als jouw lichaam het aankan en je het leuk blijft vinden. Als je last krijgt van je knie na 120 km zou ik eens naar de afstelling van je fiets kijken. Waarschijnlijk zit je te dicht op het bracket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Volgende uitdaging staat ook alweer genoteerd: 135 kilometer Limburgs Mooiste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 Thanks voor die link menchov. Ben hier nog niet begonnen. Maar werk nu niet meer fulltime dus ben van plan wat vroeger op het jaar wat meer te gaan fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 februari 2013 Share Geplaatst 13 februari 2013 Heerlijk fietsweer was het vandaag trouwens. Zin in het nieuwe seizoen :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Mijn nieuw seizoen start in april :) nu in volle voorbereiding dus. Mijn hoogte punt van dit wielerjaar zou de 24u van Zolder (solo/indiidueel) moeten worden. Wedstrijd waarbij je in 24 uur tijd zo veel mogelijk kilometers moet maken :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Dat zijn flink wat kilometers, lekker hoor :) Klinkt als een echte uitdaging die 24uurs race Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Inmiddels toch weer volop de mogelijkheden aan het onderzoeken om in het voorjaar weer een week naar Mallorca te gaan :love: Helemaal verliefd geworden op dat eiland vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Ja? Vrienden van mij bij Parkhotel Limburg Cycling Team zijn deze winter ook geweest. Hoe is het daar nu eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2013 Tof, lijkt me ook zeer nice daar fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Ja? Vrienden van mij bij Parkhotel Limburg Cycling Team zijn deze winter ook geweest. Hoe is het daar nu eigenlijk? Hoe bedoel je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Wegen, verkeer, (moeilijkheidsgraad en variatie van) klimmetjes etc. etc. etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 (bewerkt) Afgelopen jaar was eind april / begin mei echt alles ideaal. De zon scheen bij een graad of 23, 24 en qua drukte op de wegen viel het me echt reuze mee, we vermeden waar mogelijk dan ook de grote wegen. In het Tramuntana-gebergte was het echt genieten qua natuurlijk, werkelijk fenomeen. De klimmen daar zijn niet zo enorm zwaar, de hellingsgraad zal er nooit snel boven de 9% uitkomen. Ik kan Mallorca alleen maar aanraden, hoop ook van ganse harte over twee maanden weer te kunnen gaan. 27 februari 2013 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Vakantie is geboekt, van 27 april tot 4 mei gaan we weer! :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Nice! Wat kost dat nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2013 Tof Le Saux. Have fun! Hier zelf vorige week even een mail rondgedaan bij kameraden met het voorstel om dit jaar weer een weekendje in Limburg & Belgie te gaan fietsen. 6 aanmeldingen tot nu toe. Dus gaat sowieso wel door. Lekker huisje huren en 2 dagen knallen. Net ook mijn bestelling van cyclewear.eu binnen. Lekker rap en goedkoop. Veel Rabo spullen spotgoedkoop. Heb er al kleding van. Dus ff aangevuld :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten