Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Mooie uitdaging om te doen zo voor het goede doel :)

Wat betreft m'n eigen 'prestaties' ga ik dit jaar afronden met een kilometer of 6000 in de benen, en dat hadden er wel richting de 7000 kunnen zijn als ik niet in m'n vakantie m'n sleutelbeen gebroken had...:/ Voor volgend jaar zal het waarschijnlijk weer een stuk of 5/6 toertochten fietsen worden, met als hoogtepunt de Marmotte!

Binnekort ook een keer een inspanningstest doen bij sportarts Chris Janssen en eens zien wat daar uit komt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij rijdt toch wedstrijden Menchov? Heb je toevallig ook wat goede links of documenten op je computer staan voor wat goede trainingsschema's? Meestal rij ik rond de 110 á 120 km straks in de zomer. Meer red ik niet. Krijg dan echt pijn aan mijn knie en mijn benen zijn dan meestal ook leeg. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word begeleid door inspanningsfysiologen dus die schema's zijn helemaal op mij en mijn waarden afgestemd. Heb jij dus weinig aan. Maar misschien heb je hier iets aan: http://www.wielersportinfo.nl/fietsschema.htm Gewoon even random van Google geplukt

Gewoon lekker genieten van het zomerse weer en de natuur zou ik zeggen, zolang als jouw lichaam het aankan en je het leuk blijft vinden.

Als je last krijgt van je knie na 120 km zou ik eens naar de afstelling van je fiets kijken. Waarschijnlijk zit je te dicht op het bracket.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen jaar was eind april / begin mei echt alles ideaal. De zon scheen bij een graad of 23, 24 en qua drukte op de wegen viel het me echt reuze mee, we vermeden waar mogelijk dan ook de grote wegen. In het Tramuntana-gebergte was het echt genieten qua natuurlijk, werkelijk fenomeen. De klimmen daar zijn niet zo enorm zwaar, de hellingsgraad zal er nooit snel boven de 9% uitkomen. Ik kan Mallorca alleen maar aanraden, hoop ook van ganse harte over twee maanden weer te kunnen gaan.

526245_400409013337452_1851513036_n.jpg

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof Le Saux. Have fun!

Hier zelf vorige week even een mail rondgedaan bij kameraden met het voorstel om dit jaar weer een weekendje in Limburg & Belgie te gaan fietsen. 6 aanmeldingen tot nu toe. Dus gaat sowieso wel door. Lekker huisje huren en 2 dagen knallen.

Net ook mijn bestelling van cyclewear.eu binnen. Lekker rap en goedkoop. Veel Rabo spullen spotgoedkoop. Heb er al kleding van. Dus ff aangevuld :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites