Menchov Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zonde dat je er niks kent want het is een heel mooi gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Wat dan, de meinweg? Of daar over de grens? En kun je daar ook een beetje heuvelen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Yuppendrup waar je niets hebt behalve een AH en een snackbar. En op vrijdag de visboer. En het AH-DC natuurlijk met die schijt rotonde. Scheelt wel dat je vrij rap in het centrum van Delft kan zijn, maar toch. Ik zei pas nog tegen een collega dat ik er eigenlijk liever niet dood gevonden zou willen worden. ;sm; Da's toch die AH die bij de sporthal zit? Ik liep afgelopen semester stage op een van die scholen die naast die sporthal zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Da's toch die AH die bij de sporthal zit? Ik liep afgelopen semester stage op een van die scholen die naast die sporthal zaten. Uh, sporthal? Die AH zit in ieder geval tegenover een groot gebouw waar ze volgens mij bejaarden verzorgen en waar een huisartsenpost zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jullie bedoelen die in de Emerald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 AH in een (klein) overdekt winkelcentrum. [MENTION=7785]Yitusita[/MENTION] Ik wel iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik dus ook denk ik. Vanaf de BP rotonde rechtdoor, rotonde rechtsaf, doorrijden tot aan die bocht naar links met het bushokje ervoor en daar naar rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Wat dan, de meinweg? Of daar over de grens? En kun je daar ook een beetje heuvelen dan? Ja goh over de grens daar is geen meter vlak. Andere kant van de maas is mooi. Beetje naar beneden bij Roermond is mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ja ik zal wel eens gaan rondkijken dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 2 weken niks gedaan, maar was wel weer lekker..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ik vind dat jullie allemaal maar kleine rondjes fietsen (niet dat daar wat mis mee is!:p). Al kwam ik laatst ook niet verder als 2x 55/60 kilometer omdat ik een schijthekel heb om tegen de wind in te fietsen, maar morgen weer eens proberen richting de 100 te gaan want over 2 weken (de 15e) is de toertocht van het WK en dan gaan we fijn 170 km fietsen + nog heen en terug dus misschien de grens van de 200 halen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Fiets ook de 170 kilometer, ben er alleen nog totaal niet klaar voor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik werk 40 uur in de week dus ik heb geen tijd om dan ook nog even 170km te fietsen. Bovendien heb ik daar ook echt de conditie niet voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Aja, niet nagedacht, maar mensen werken ook nog gewoon ja :) Ik zit nu nog in m''n laatste week vakantie dus vanaf volgende week zal het fietsen ook wat minder worden helaas. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze dat de 15e gaan doen met al die fietsers die over het fietspad moeten of dat ze ook delen van de weg al hebben afgezet ivm het wk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Homorondjes ja doet iedereen hier haha. Maar mannen als [MENTION=2395]Pino[/MENTION] dragen hele autobanden mee he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Homorondjes ja doet iedereen hier haha. Maar mannen als [MENTION=2395]Pino[/MENTION] dragen hele autobanden mee he Dat ook nog ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Mooi stukje door de Voerstreek gefietst, een paar nieuwe kuitenbijters ontdekt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2012 Auteur Share Geplaatst 7 september 2012 Effe je gedachte verzet. Goedzo ;) Mooie tocht ook. Ik heb enkele weken niet op de fiets gezeten. Voetbalseizoen is begonnen dus voetbaltrainingen en wedstrijden gehad. maar morgen ben ik van plan een tochtje te maken. Wel zin in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Effe je gedachte verzet. Goedzo ;) Mooie tocht ook. Ik heb enkele weken niet op de fiets gezeten. Voetbalseizoen is begonnen dus voetbaltrainingen en wedstrijden gehad. maar morgen ben ik van plan een tochtje te maken. Wel zin in :) Ja, dat heeft wel even goed gedaan. Wel een beetje gaar nu, en vanavond nog trainen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Net twee uur intensief gemountainbiked. Nou nou helemaal kapot. Paar keer omgevallen. Ga jij wel eens op je bek [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Nee enkel een paar keer omgevallen in dat kutzand, en een keer was het zo stijl omhoog+zand dat ik gewoon naar beneden viel. Maar de banden waren ook iets te hard voor in het zand vandaag. Voor de rest niks gebeurd of zo. Maar ik ga dus meedoen aan een wintercompetitie. Kun jij ook doen trouwens, bij de masters of amateurs heb je wel eens wedstrijden waar je niet eens een licentie voor nodig hebt. Of een daglicentie of zo. Maar de Boekendse bossen hier zijn best eentonig. Na twee uur had ik het wel gezien. Maar eens naar Helden of zo voor wat uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Vorige week nieuwe racefiets gehaald: Gazelle Squadra. Nu nog even schoentjes op Marktplaats zoeken en ik kan weer los. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Specs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Specs? Segment Sport Fiets Squadra Uitvoering Squadra 2012 Collectie 2012 Aantal versnellingen 30 Frame Premium 7005 T6 aluminium Framehoogte heren 45, 51, 57 Kleur meteoorgrijs/zwart Remsysteem Shimano Tiagra Afmontage Shimano Tiagra Voorvork Carbon 1-1/8'' Stuurpen FSA VARIO (verstelbaar) Zadelpen FSA SL-250 (Ø 31,6) Zadel Selle San Marco Ponza Banden Schwalbe Lugano Velgen Shimano WH-R500 Crankset FSA Tempo Triple Spaakpatroon n.v.t. Handvatten kurk Gewicht 9.30 kg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Ben nu drie weekjes aan het fietsen en heb, vanaf ongeveer een conditie op nulpunt, mijn gemiddelde inmiddels opgekrikt van 27 naar ongeveer 28.5 per uur, met ook bijna een uur fietsen. Merk vooral dat die dikke bovenbenen van me nu ook hun spieren weer leren te gebruiken. Op naar de 30. Net ook weer 50 minuten wezen fietsen met 28.6 p/u, terwijl ik me 's morgens nooit zo fit voel. Viel me ook alleszins mee dus aan het einde, ook omdat ik maar één boterhammetje en een kopje koffie op had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten