Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

rondjenk.png

rondjenk2.png

Vanavond nog even een klein uurtje op de fiets gezeten, wou tussen AGR en vakantie van komende zaterdag toch nog even op de fiets gezeten hebben. Lekker kort bij huis gebleven, rondje van het NK gereden. Pittig parcours, in die 10,4 km is er echt geen moment om eens op adem te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rondjenk.png

rondjenk2.png

Vanavond nog even een klein uurtje op de fiets gezeten, wou tussen AGR en vakantie van komende zaterdag toch nog even op de fiets gezeten hebben. Lekker kort bij huis gebleven, rondje van het NK gereden. Pittig parcours, in die 10,4 km is er echt geen moment om eens op adem te komen.

Wordt een leuk NK :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, vandaag meegedaan aan een trainingswedstrijd waar zowel licentiehouders als recreanten aan de start stonden. En ik was dus de enige recreant... Heb het 45 minuten volgehouden met een gemiddeld van 37 per uur en het was 2/3 rondjes aanhaken en dan weer 2/3 rondjes uitpuffen om vervolgens weer aan te haken, echt niet normaal hoe hard die gasten gaan :P

Vandaag in totaal wel weer lekker gereden, 110 km, deed me weer eens goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mallorcaklassik.png

De absolute Koninginnenrit van mijn afgelopen fietsweek op Mallorca, genaamd de Mallorca Classic. Per bus afgezet in Port d'Andratx, waar het avontuur zou beginnen. Het asfalt ging al direct omhoog, maar dit stuk mocht nog geen naam hebben. Daarna kregen we achtereenvolgens de Col de Galilea, es Grau (3,2 km á 5,2%), Col de Claret, de fantastische Col de Sóller met z'n (!) 30 hairpins en afsluitend de Col de Honor. Maakt een duizelingwekkend aantal van bijna 4000 hoogtemeters. Een fantastische ervaring!

Over de zes dagen op het eiland in totaal 577 kilometers gemaakt. Het fantastische klimaat in deze periode van het jaar, de prachtige omgeving en de uitstekend georganiseerde (Zwitserse) organisatie Bicycle Holidays Max Hürzler maken deze trip tot een absolute aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt supergaaf Le Saux!!

De bergen daar zijn wel wat anders dan de heuveltjes hier in Limburg he? :p

En 17 mei is er een klimclassic, misschien ook interesse?

Haha, ja dat is andere koek. Maar ik ben er wel achter gekomen dat het langer bergop me beter af gaat dan die steile puisten hier :D

Heb wel interesse ja, heb je een website?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Le Saux, ik zie dat je ook in Zuid - Limburg woont, tof!

Heb je toevallig ook de Amstel Gold Race gefietst? Zie dat je ook regelmatig dezelfde wegen als mij fiets, en ook soms bij mij langs komt. Woon zelf in Eys, dus heb genoeg mogelijkheden om leuke routes te fietsen. Welk programma gebruik je, om die routes te maken die je hierboven post?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Le Saux, ik zie dat je ook in Zuid - Limburg woont, tof!

Heb je toevallig ook de Amstel Gold Race gefietst? Zie dat je ook regelmatig dezelfde wegen als mij fiets, en ook soms bij mij langs komt. Woon zelf in Eys, dus heb genoeg mogelijkheden om leuke routes te fietsen. Welk programma gebruik je, om die routes te maken die je hierboven post?

Heb ik gefietst ja, 150 kilometer. Iedere keer als ik ga fietsen kom ik wel door Eys, is het niet op de heenweg dan wel op de terug. Via http://www.runkeeper.com doe ik dat ;)

@ HS046: Ziet er interessant uit, alleen mijn partner in crime op de fiets moet dan helaas werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen hem ook wel samen fietsen? Lijky me ook wel eens leuk joh

Lijkt me ook leuk om eens te doen, maar ik kreeg gisteren al te horen al te horen dat ik die dag sowieso al op een communie verwacht wordt. Wel jammer, want zo'n georganiseerde tocht door de Belgische Ardennen lijkt me wel wat.

AsiG9oTCMAAWlbp.jpg

Het Duivels Bosch is het voor NK geasfalteerd, hier wil je toch gewoon keer op keer omhoog knallen?!

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites