HS046 Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Volgens mij kunnen we ook wel eens een keertje een ManUtd tochtje organiseren ofzo :D En kunnen we Gert en z'n groep een keer de weg wijzen door het mooie Limburgse landschap:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Vanochtend 45 kilometer gereden, helemaal vlak met een gemiddelde van 26 per uur. Stond nog behoorlijke wind zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Project weken zijn achter de rug, een dezer dagen dan maar eens het rondje van het NK gaan testen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 Iemand hier al eens de toertocht van Luik-Bastenaken-Luik gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 Nee, nog nooit. Vriend van me heeft ie wel gisteren gereden, maar het weer viel hem vies tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 Gister voor het eerst een rondje gereden met een gemiddelde van 30+ :D Was in totaal ook maar een rondje van 33km, maar voelde wel ff lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 Heb zelf al niet meer op de fiets gezeten sinds de Amstel, maar vertrek zaterdag naar Mallorca dus dan kunnen er genoeg kilometers gemaakt worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 april 2012 Share Geplaatst 26 april 2012 Vanavond nog even een klein uurtje op de fiets gezeten, wou tussen AGR en vakantie van komende zaterdag toch nog even op de fiets gezeten hebben. Lekker kort bij huis gebleven, rondje van het NK gereden. Pittig parcours, in die 10,4 km is er echt geen moment om eens op adem te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2012 Iemand hier die neusspray gebruikt? Zoja, welk merk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Vanavond nog even een klein uurtje op de fiets gezeten, wou tussen AGR en vakantie van komende zaterdag toch nog even op de fiets gezeten hebben. Lekker kort bij huis gebleven, rondje van het NK gereden. Pittig parcours, in die 10,4 km is er echt geen moment om eens op adem te komen. Wordt een leuk NK :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Pff, vandaag meegedaan aan een trainingswedstrijd waar zowel licentiehouders als recreanten aan de start stonden. En ik was dus de enige recreant... Heb het 45 minuten volgehouden met een gemiddeld van 37 per uur en het was 2/3 rondjes aanhaken en dan weer 2/3 rondjes uitpuffen om vervolgens weer aan te haken, echt niet normaal hoe hard die gasten gaan :P Vandaag in totaal wel weer lekker gereden, 110 km, deed me weer eens goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2012 http://www.racefietsenzuidlimburg.nl/home Voor de heren die veel in het Limburgse en Belgische heuvelland fietsen, een absolute aanrader! Heb het boek besteld. Thanks nog voor de tip he. Ga em gebruiken voor het wielrenweekendje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 (bewerkt) Laatste rondje dat ik op Mallorca gemaakt heb, met als zwaartepunt de 580 meter hoge Col de sa Batalla. Ruim 10 kilometer aan gemiddeld 4% omhoog fietsen, fantastisch! 8 mei 2012 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 De absolute Koninginnenrit van mijn afgelopen fietsweek op Mallorca, genaamd de Mallorca Classic. Per bus afgezet in Port d'Andratx, waar het avontuur zou beginnen. Het asfalt ging al direct omhoog, maar dit stuk mocht nog geen naam hebben. Daarna kregen we achtereenvolgens de Col de Galilea, es Grau (3,2 km á 5,2%), Col de Claret, de fantastische Col de Sóller met z'n (!) 30 hairpins en afsluitend de Col de Honor. Maakt een duizelingwekkend aantal van bijna 4000 hoogtemeters. Een fantastische ervaring! Over de zes dagen op het eiland in totaal 577 kilometers gemaakt. Het fantastische klimaat in deze periode van het jaar, de prachtige omgeving en de uitstekend georganiseerde (Zwitserse) organisatie Bicycle Holidays Max Hürzler maken deze trip tot een absolute aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2012 Tof man. Flinke rit gemaakt dus. Waar je op vakantie bent, daar gaan me ouders deze zondag ook heen. Toevallig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Echt supergaaf Le Saux!! De bergen daar zijn wel wat anders dan de heuveltjes hier in Limburg he? :p En 17 mei is er een klimclassic, misschien ook interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Echt supergaaf Le Saux!! De bergen daar zijn wel wat anders dan de heuveltjes hier in Limburg he? :p En 17 mei is er een klimclassic, misschien ook interesse? Haha, ja dat is andere koek. Maar ik ben er wel achter gekomen dat het langer bergop me beter af gaat dan die steile puisten hier :D Heb wel interesse ja, heb je een website? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Hehe, dus de volgende reis alwwer gepland? ;) Wil het zelf ook eens gaan doen :) En de link: http://www.klimclassic.nl/home/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brykos Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Le Saux, ik zie dat je ook in Zuid - Limburg woont, tof! Heb je toevallig ook de Amstel Gold Race gefietst? Zie dat je ook regelmatig dezelfde wegen als mij fiets, en ook soms bij mij langs komt. Woon zelf in Eys, dus heb genoeg mogelijkheden om leuke routes te fietsen. Welk programma gebruik je, om die routes te maken die je hierboven post? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Voor die fietsapps enzo he, heb je daarvoor vast internet op je smartphone voor nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2012 Denk het wel ja. Voor runkeeper iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Le Saux, ik zie dat je ook in Zuid - Limburg woont, tof! Heb je toevallig ook de Amstel Gold Race gefietst? Zie dat je ook regelmatig dezelfde wegen als mij fiets, en ook soms bij mij langs komt. Woon zelf in Eys, dus heb genoeg mogelijkheden om leuke routes te fietsen. Welk programma gebruik je, om die routes te maken die je hierboven post? Heb ik gefietst ja, 150 kilometer. Iedere keer als ik ga fietsen kom ik wel door Eys, is het niet op de heenweg dan wel op de terug. Via http://www.runkeeper.com doe ik dat ;) @ HS046: Ziet er interessant uit, alleen mijn partner in crime op de fiets moet dan helaas werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 We kunnen hem ook wel samen fietsen? Lijky me ook wel eens leuk joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Gistermiddag een goede 100 km op de fiets gezeten. Ging me niet eens zo slecht af moet ik zeggen. Echt heerlijk, wat uurtjes fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 (bewerkt) We kunnen hem ook wel samen fietsen? Lijky me ook wel eens leuk joh Lijkt me ook leuk om eens te doen, maar ik kreeg gisteren al te horen al te horen dat ik die dag sowieso al op een communie verwacht wordt. Wel jammer, want zo'n georganiseerde tocht door de Belgische Ardennen lijkt me wel wat. Het Duivels Bosch is het voor NK geasfalteerd, hier wil je toch gewoon keer op keer omhoog knallen?! 10 mei 2012 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten