Dost Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Moet je makkelijk redden, alleen als je veel verplichtingen/veel te doen hebt naast het wielrennen dan weer niet ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hehe, ik loop 40 uur stage in de week, en daarnaast ook nog 10/12 uur werken bij de AH, dus er blijft niet veel tijd over om te gaan fietsen nee. En nu ook met dit slechte weer blijf ik liever binnen dan dat ik ga fietsen:P Vanaf februari gaan we er weer tegenaan. Heb een paar leuke toertochten/cyclo's in m'n hoofd om te gaan rijden; de toerversie van de AGR, Les Trois Ballons en La Marmotte. Bij de AGR is het wel hopen dat ik word uitgeloot :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Vandaag fietsen bij de cauberg ed met paar gasten van ons voetbalteam. Lekker, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Nice, ingeloot voor toerversie Amstel Gold Race 2012! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Is er hier iemand al eens op een fietsvakantie met Cycletours geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Nice voor de Agr:p En nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Is er hier iemand al eens op een fietsvakantie met Cycletours geweest? Helemaal niemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2012 Nee helaas. Zit al een tijdje te twijfelen om de fiets weer een keer te pakken en een tochtje te maken, vanwege dit lekkere weer. Alleen heb ik geen beenstukken. Mensen die de laatste weken zijn wezen fietsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 Vandaag nog naar school. Sorry moest hem even maken.;c Niet met de racefiets weg geweest nee, maar zie nog wel regelmatig anderen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 Nee helaas. Zit al een tijdje te twijfelen om de fiets weer een keer te pakken en een tochtje te maken, vanwege dit lekkere weer. Alleen heb ik geen beenstukken. Mensen die de laatste weken zijn wezen fietsen? Ik ben afgelopen weken nog 2x er op uit geweest op de racefiets. Heb gefietst in de langebroek die ik normaal op de mountainbike altijd draag. Dat was prima te doen, al werd het op een gegeven moment wel kouder, maar dat kwam omdat ik een behoorlijk stuk moest om fietsen omdat de pont uit de vaart was genomen door het hoge water :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 Nice, ingeloot voor toerversie Amstel Gold Race 2012! Ik ben ook ingeloot! Welke afstand ga je rijden? Ikzelf de 150km, had qua afstand de 200km wel willen fietsen maar daar zit die noordelijke lus in met 50 mindere km;s naar mijn idee dus maar fijn de 150km En cycletours ken ik ook ja, staan mooie reizen op ja, maar ben er nog niet mee weggeweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 Ik ben ook ingeloot! Welke afstand ga je rijden? Ikzelf de 150km, had qua afstand de 200km wel willen fietsen maar daar zit die noordelijke lus in met 50 mindere km;s naar mijn idee dus maar fijn de 150km En cycletours ken ik ook ja, staan mooie reizen op ja, maar ben er nog niet mee weggeweest. Ik doe ook de 150 kilometer, mooie route! Heb 'm al eens gedaan, leuke sfeer. Met Cycletours inmiddels al wat contact gehad, grote kans dat deze reis het gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2012 Hmmm, vind dat wel prijzig. Maar wel tof iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Nee helaas. Zit al een tijdje te twijfelen om de fiets weer een keer te pakken en een tochtje te maken, vanwege dit lekkere weer. Alleen heb ik geen beenstukken. Mensen die de laatste weken zijn wezen fietsen? Ik heb het me de laatste weken wel altijd voorgesteld aan mezelf. Maar helaas nog niets van gekomen. Moet toch mijn met kerst gekregen armstukken eens testen. Ik heb nog een lange fietsbroek liggen geloof ik dus qua temperatuur moet het te doen zijn, misschien dat ik vrijdagmorgen een stukje ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2012 Het zieke is dit wij zondag alweer onze eerste voetbalwedstrijd hebben. Dus komt het er dit weekend ook niet van :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Ik ben afgelopen weken nog 2x er op uit geweest op de racefiets. Heb gefietst in de langebroek die ik normaal op de mountainbike altijd draag. Dat was prima te doen, al werd het op een gegeven moment wel kouder, maar dat kwam omdat ik een behoorlijk stuk moest om fietsen omdat de pont uit de vaart was genomen door het hoge water :moop: :D Ik ben afgelopen zaterdag nog geweest. Ritje van 3 uur ong. veel hagel, regen en wind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Hmmm, vind dat wel prijzig. Maar wel tof iig. Is ook wel prijzig, maar dan zit er wel alles op en aan. Drie keer eten per dag, vervoer per bus, goede reisbegeleiding, etcetera. Vind ik wel belangrijk voor een fietsvakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 http://sport.be.msn.com/limburg2012/toertocht/nl/ Zit er over na te denken me hier ook voor in te schrijven, wel een unieke kans natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik heb vorige week rollen gaan kopen om thuis te oefenen en ik zou in de zomer graag eens de Mont Ventoux oprijden. Ik ben een beginnende wielertoerist, dus hebben jullie enkele trainingstips om als beginner toch een goeie conditionele basis te leggen voor binnen 2 maanden meer intensievere trainingen (ritjes van +60 km) goed af te kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 22 januari 2012 Share Geplaatst 22 januari 2012 http://sport.be.msn.com/limburg2012/toertocht/nl/ Zit er over na te denken me hier ook voor in te schrijven, wel een unieke kans natuurlijk. Het parcours van het WK kunnen wij toch het hele jaar door rijden :p Maar het is ook wel leuk om dat met een grote groep te rijden. Is het parcours dan ook deels afgezet, of is het allemaal fietspaden rijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Parcours zal dan wel voor een groot gedeelte afgezet zijn ja. Fietsvakantie is overigens geboekt, van 28 april tot 5 mei naar Mallorca! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Nice! Wij gaan vanuit het werk beginnen met Spinning waarschijnlijk. Om weer beetje op conditie te komen voor de zomer. En dan om de week een tochtje fietsen met een man of 7-8.. Lijkt me wel lachen. Tis me nu nog te glibberig op de weg om te fietsen. Maar daar buiten fiets ik wel elke dag 30 km voor men werk op een opoe fiets. En dat is redelijk goed voor je conditie hier int zuiden. Maasberg elke dag op een opoe fiets omhoog, poeh hee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 januari 2012 Share Geplaatst 27 januari 2012 Ik heb vorige week rollen gaan kopen om thuis te oefenen en ik zou in de zomer graag eens de Mont Ventoux oprijden. Ik ben een beginnende wielertoerist, dus hebben jullie enkele trainingstips om als beginner toch een goeie conditionele basis te leggen voor binnen 2 maanden meer intensievere trainingen (ritjes van +60 km) goed af te kunnen? Simpel: Maak het niet meteen te zwaar. Gewoon rustig opbouwen, dan komt de conditie vanzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 http://www.rookstheunisseclassic.nl/ Nieuwe classic georganiseerd door de heren Rooks en Theunisse, met start en finish bij het Parkstad Limburg Stadion in Kerkade. Hele interessante route, kan er helaas niet aan deelnemen omdat ik die op fietsvakantie naar Mallorca vertrek, ook niet misselijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Mooie route idd. Helemaal tot vlak ( 20-25 km )boven Luxemburg. Plekje waar ik een keer op vakantie ben geweest, erg mooi fietsen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten