Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Hehe, ik loop 40 uur stage in de week, en daarnaast ook nog 10/12 uur werken bij de AH, dus er blijft niet veel tijd over om te gaan fietsen nee. En nu ook met dit slechte weer blijf ik liever binnen dan dat ik ga fietsen:P

Vanaf februari gaan we er weer tegenaan. Heb een paar leuke toertochten/cyclo's in m'n hoofd om te gaan rijden; de toerversie van de AGR, Les Trois Ballons en La Marmotte. Bij de AGR is het wel hopen dat ik word uitgeloot :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee helaas.

Zit al een tijdje te twijfelen om de fiets weer een keer te pakken en een tochtje te maken, vanwege dit lekkere weer. Alleen heb ik geen beenstukken. Mensen die de laatste weken zijn wezen fietsen?

Ik ben afgelopen weken nog 2x er op uit geweest op de racefiets. Heb gefietst in de langebroek die ik normaal op de mountainbike altijd draag. Dat was prima te doen, al werd het op een gegeven moment wel kouder, maar dat kwam omdat ik een behoorlijk stuk moest om fietsen omdat de pont uit de vaart was genomen door het hoge water :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice, ingeloot voor toerversie Amstel Gold Race 2012!

Ik ben ook ingeloot!

Welke afstand ga je rijden? Ikzelf de 150km, had qua afstand de 200km wel willen fietsen maar daar zit die noordelijke lus in met 50 mindere km;s naar mijn idee dus maar fijn de 150km

En cycletours ken ik ook ja, staan mooie reizen op ja, maar ben er nog niet mee weggeweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook ingeloot!

Welke afstand ga je rijden? Ikzelf de 150km, had qua afstand de 200km wel willen fietsen maar daar zit die noordelijke lus in met 50 mindere km;s naar mijn idee dus maar fijn de 150km

En cycletours ken ik ook ja, staan mooie reizen op ja, maar ben er nog niet mee weggeweest.

Ik doe ook de 150 kilometer, mooie route! Heb 'm al eens gedaan, leuke sfeer. Met Cycletours inmiddels al wat contact gehad, grote kans dat deze reis het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee helaas.

Zit al een tijdje te twijfelen om de fiets weer een keer te pakken en een tochtje te maken, vanwege dit lekkere weer. Alleen heb ik geen beenstukken. Mensen die de laatste weken zijn wezen fietsen?

Ik heb het me de laatste weken wel altijd voorgesteld aan mezelf. Maar helaas nog niets van gekomen. Moet toch mijn met kerst gekregen armstukken eens testen.

Ik heb nog een lange fietsbroek liggen geloof ik dus qua temperatuur moet het te doen zijn, misschien dat ik vrijdagmorgen een stukje ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben afgelopen weken nog 2x er op uit geweest op de racefiets. Heb gefietst in de langebroek die ik normaal op de mountainbike altijd draag. Dat was prima te doen, al werd het op een gegeven moment wel kouder, maar dat kwam omdat ik een behoorlijk stuk moest om fietsen omdat de pont uit de vaart was genomen door het hoge water :moop:

:D

Ik ben afgelopen zaterdag nog geweest. Ritje van 3 uur ong. veel hagel, regen en wind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vorige week rollen gaan kopen om thuis te oefenen en ik zou in de zomer graag eens de Mont Ventoux oprijden. Ik ben een beginnende wielertoerist, dus hebben jullie enkele trainingstips om als beginner toch een goeie conditionele basis te leggen voor binnen 2 maanden meer intensievere trainingen (ritjes van +60 km) goed af te kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://sport.be.msn.com/limburg2012/toertocht/nl/

Zit er over na te denken me hier ook voor in te schrijven, wel een unieke kans natuurlijk.

Het parcours van het WK kunnen wij toch het hele jaar door rijden :p

Maar het is ook wel leuk om dat met een grote groep te rijden. Is het parcours dan ook deels afgezet, of is het allemaal fietspaden rijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice! Wij gaan vanuit het werk beginnen met Spinning waarschijnlijk. Om weer beetje op conditie te komen voor de zomer. En dan om de week een tochtje fietsen met een man of 7-8.. Lijkt me wel lachen. Tis me nu nog te glibberig op de weg om te fietsen. Maar daar buiten fiets ik wel elke dag 30 km voor men werk op een opoe fiets. En dat is redelijk goed voor je conditie hier int zuiden. Maasberg elke dag op een opoe fiets omhoog, poeh hee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vorige week rollen gaan kopen om thuis te oefenen en ik zou in de zomer graag eens de Mont Ventoux oprijden. Ik ben een beginnende wielertoerist, dus hebben jullie enkele trainingstips om als beginner toch een goeie conditionele basis te leggen voor binnen 2 maanden meer intensievere trainingen (ritjes van +60 km) goed af te kunnen?

Simpel: Maak het niet meteen te zwaar. Gewoon rustig opbouwen, dan komt de conditie vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites