Maldini Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Gisteren wezen fietsen en in de afdaling van de Hollandse brug (Almere) ging mijn achterband lek, waardoor ik bijna van mijn fiets af viel, maar ik kon mij nog net corrigeren. Ik moest zo hard mijn stuur tegen houden alsof het voelde dat mijn hele arm gebroken was. Gelukkig binnen half uur was de pijn al minder. Maar ik had wel geluk, want ik ging bijna op mijn snufferd. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Hehe dat is echt balen. Maar inderdaad moet je jezelf nog gelukkig prijzen dat je niet gevallen bent. :cab: Ik ben overigens wel benieuwd of jullie ook met schema's etc. trainen. Zie namelijk dat er toch een flink aantal users wielrennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik heb niet een schema, ik fiets wanneer ik er zin in heb en kijk wel waar ik heen fiets, meestal heb ik wel standaard rondjes maar als ik gewoon zin heb om flink te fietsen zoek ik gewoon een nieuw rondje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik moet echt weer wat meer fietsen, wellicht vanavond een stukkie. Vlak voor mijn vakantie voor het eerst de Cauberg beklommen. Die had geen 100M langer moeten zijn, heb het met pijn en moeite gehaald. Maar goed da's de boete die ik betaal voor het te weinig fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik moet echt weer wat meer fietsen, wellicht vanavond een stukkie. Vlak voor mijn vakantie voor het eerst de Cauberg beklommen. Die had geen 100M langer moeten zijn, heb het met pijn en moeite gehaald. Maar goed da's de boete die ik betaal voor het te weinig fietsen. Ik had hem met de AGR gereden na 100 km, hele beklimming buitenblad. Maar bovenaan was ik ook helemaal kapot. Als je vaker fietst wordt hij vanzelf makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Probleem voor mij is het beginnen. Als ik eenmaal op de fiets zit vind ik het wel lekker, maar het daadwerkelijk op de fiets gaan zitten is het probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik had hem met de AGR gereden na 100 km, hele beklimming buitenblad. Maar bovenaan was ik ook helemaal kapot. Als je vaker fietst wordt hij vanzelf makkelijker. Tuurlijk Thomas, met je buitenblad. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Okay, op 400 meter even op binnenbad 50 meter, daarna weer buitenblad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Overdrijven is ook een vak. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Hij heet niet voor niks De Beul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Probleem voor mij is het beginnen. Als ik eenmaal op de fiets zit vind ik het wel lekker, maar het daadwerkelijk op de fiets gaan zitten is het probleem. Gebrek aan motivatie/zelfdisicipline? Of te druk met andere dingen? Sinds dit jaar(lees maart) zelf echt begonnen met wielrennen, nadat ik vorig jaar de fiets kocht. Moet zeggen dat het echt een verademing is. Fiets vooral om er zelf even tussenuit te zijn, om te ontspannen. Oordopjes in, muziek op, en knallen. Heerlijk! 'Train' zo'n beetje 3x per week, waar ik zeker in 't weekend een grote rit probeer te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Met name gebrek aan motivatie/zelfdiscipline. En doe ook zelf nog aan fitness en voetbal dus tijdgebrek is het soms ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinvent Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Met name gebrek aan motivatie/zelfdiscipline Eens, zelf kan ik het niet opbrengen om alleen te gaan fietsen.. Daarom ga ik altijd met een maat een tochtje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik vind het ook altijd minder om in me eentje te fietsen. Maar in je eentje kan je wel je eigen tempo rijden en eventueel onderweg bij andere fietsers in het wiel blijven :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik vind het relaxed in mijn eentje, lekker muziek op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Met wat maten fietsen is toch relaxer. Gaat de tijd ook wat sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Net eerste rondje gereden op nieuwe fiets, uiteraard weer eens verdwaald :m: Zat al in Duitsland op een gegeven moment. Maar de fiets rijdt lekker, over zevenheuvelenweg gegaan onder andere. Daarna hard in een afdaling gereden, ging bijna onderuit omdat ik hard moest remmen en de weg was nog net daar. Achterwiel slipte al, maar ik bleef gelukkig zitten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik mag nu ook weer fietsen :D http://www.mascini.net/bikkelen-niet-op-maar-tegen-de-fiets/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Vandaag nog even 50 kilometertjes gefietst, waardoor ik mijn doelstelling van 1000 kilometers fiets dit jaar al bereikt heb. Dit heb ik dan ook maar 'gevierd' met één van de mooiste beklimmingen in de regio; het Drielandenpunt vanuit België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Wat nemen jullie mee als jullie gaan fietsen? Gaan jullie voor een klein zadeltasje of stoppen jullie het op andere plaatsen? Ben wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Achter in het shirt neem ik aan? telefoon, geld en wat eten. Toen ik nog fietste iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Eten, telefoon en een briefje met naam, adres en huisnummer. Geld moet ik de volgende keer ook eens doen ja. Achterin shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2011 Alles in me shirt achterop. Vak midden een extra bidon. Links sleutels en liga. Rechts me mobiele telefoon en soms wat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 En dan neem ik aan geen dure iPhone etc. maar een goedkoop 2e mobieltje? lijkt me niet relaxt om te vallen met een telefoon van 6/700 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Destijds had ik niet zo'n telefoon, maar ik zou als je een iphone hebt gewoon meenemen. Maar als je bang bent erop te vallen en dat ie kapot gaat moet je 't niet doen. Al zal je niet zo heel vaak vallen, en als je valt zal het ook nog niet altijd op je rug zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten