Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Gisteren wezen fietsen en in de afdaling van de Hollandse brug (Almere) ging mijn achterband lek, waardoor ik bijna van mijn fiets af viel, maar ik kon mij nog net corrigeren. Ik moest zo hard mijn stuur tegen houden alsof het voelde dat mijn hele arm gebroken was. Gelukkig binnen half uur was de pijn al minder. Maar ik had wel geluk, want ik ging bijna op mijn snufferd. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet echt weer wat meer fietsen, wellicht vanavond een stukkie. Vlak voor mijn vakantie voor het eerst de Cauberg beklommen. Die had geen 100M langer moeten zijn, heb het met pijn en moeite gehaald. Maar goed da's de boete die ik betaal voor het te weinig fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet echt weer wat meer fietsen, wellicht vanavond een stukkie. Vlak voor mijn vakantie voor het eerst de Cauberg beklommen. Die had geen 100M langer moeten zijn, heb het met pijn en moeite gehaald. Maar goed da's de boete die ik betaal voor het te weinig fietsen.

Ik had hem met de AGR gereden na 100 km, hele beklimming buitenblad. Maar bovenaan was ik ook helemaal kapot. Als je vaker fietst wordt hij vanzelf makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem voor mij is het beginnen. Als ik eenmaal op de fiets zit vind ik het wel lekker, maar het daadwerkelijk op de fiets gaan zitten is het probleem.

Gebrek aan motivatie/zelfdisicipline? Of te druk met andere dingen? Sinds dit jaar(lees maart) zelf echt begonnen met wielrennen, nadat ik vorig jaar de fiets kocht. Moet zeggen dat het echt een verademing is. Fiets vooral om er zelf even tussenuit te zijn, om te ontspannen. Oordopjes in, muziek op, en knallen. Heerlijk! 'Train' zo'n beetje 3x per week, waar ik zeker in 't weekend een grote rit probeer te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net eerste rondje gereden op nieuwe fiets, uiteraard weer eens verdwaald :m: Zat al in Duitsland op een gegeven moment. Maar de fiets rijdt lekker, over zevenheuvelenweg gegaan onder andere. Daarna hard in een afdaling gereden, ging bijna onderuit omdat ik hard moest remmen en de weg was nog net daar. Achterwiel slipte al, maar ik bleef gelukkig zitten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog even 50 kilometertjes gefietst, waardoor ik mijn doelstelling van 1000 kilometers fiets dit jaar al bereikt heb. Dit heb ik dan ook maar 'gevierd' met één van de mooiste beklimmingen in de regio; het Drielandenpunt vanuit België.

28_64_949517.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Destijds had ik niet zo'n telefoon, maar ik zou als je een iphone hebt gewoon meenemen. Maar als je bang bent erop te vallen en dat ie kapot gaat moet je 't niet doen. Al zal je niet zo heel vaak vallen, en als je valt zal het ook nog niet altijd op je rug zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites