Richarð. Geplaatst Woensdag at 13:28 Auteur Share Geplaatst Woensdag at 13:28 Tussenstand na dag 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst Woensdag at 14:16 Share Geplaatst Woensdag at 14:16 Logica zal nooit een bracket winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst Woensdag at 16:28 Share Geplaatst Woensdag at 16:28 Oeh matige ronde voor moi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Woensdag at 17:10 Share Geplaatst Woensdag at 17:10 Fluit maar af, scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst Woensdag at 17:28 Share Geplaatst Woensdag at 17:28 Lekker stabiel op de ranglijst, daar hou ik wel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst Donderdag at 13:06 Auteur Share Geplaatst Donderdag at 13:06 Tussenstand na dag 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Donderdag at 13:17 Share Geplaatst Donderdag at 13:17 Hardlopers zijn doodlopers, wel weer duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Donderdag at 23:10 Share Geplaatst Donderdag at 23:10 Ik had Smith als wereldkampioen. Had verwacht dat ie wel weer zou pieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Donderdag at 23:27 Share Geplaatst Donderdag at 23:27 Volgens mij heeft Kevin Doets net hoogstpersoonlijk ook mijn bracket naar de filistijnen geworpen. Zeker die nummer 1 plek verwacht ik niet meer, zeker over langere termijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst Vrijdag at 13:25 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 13:25 Tussenstand na dag 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Vrijdag at 13:29 Share Geplaatst Vrijdag at 13:29 Zakken steeds verder en de eerste foute winnaar van vandaag is ook weer binnen. Hopelijk wint Nijmannetje dadelijk, want die heb ik als halve finalist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst Vrijdag at 14:06 Share Geplaatst Vrijdag at 14:06 (bewerkt) Kijk, de kenners komen naar boven nu Ik had Smith in de kwartfinale, maar die verliest hij dan wel van Nijman. Hup Nijman dus Vrijdag at 14:07 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst Vrijdag at 18:30 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 18:30 (bewerkt) De jaarlijkse statistieken van de voorspelde finales; Meest voorkomende winnaars; 11; Littler 7; Humphries 1; Van Gerwen 1; Smith Meest voorkomende finales; 5; Luke Littler - Michael van Gerwen 4; Luke Humphries - Michael Smith 3; Luke Littler - Gary Anderson 2; Luke Humphries - Gary Anderson 1; Luke Littler - Dave Chisnall 1; Luke Littler - Chris Dobey 1; Luke Littler - Wessel Nijman 1; Luke Littler - Michael Smith 1; Luke Humphries - Dave Chisnall 1; Luke Humphries - Josh Rock Nationaliteiten van de finalisten; 5; Engeland 2; Nederland 1; Schotland 1; Noord-Ierland Vrijdag at 18:37 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Vrijdag at 18:34 Share Geplaatst Vrijdag at 18:34 Toch de meest voorkomende finale én winnaar. Dacht ook dat ik met Wessel Nijman in de halve finale iets deed wat niet velen zouden doen. Maar blijkbaar heeft @Satyr dat ook. En iemand heeft hem ook nog in de finale zelfs Rechterkant van het bracket eigenliijk het meest onvoorspelbaar, getuige de stats. Rock en Dobey dan nog wel de meest verrassende namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst Vrijdag at 23:00 Share Geplaatst Vrijdag at 23:00 4 uur geleden zei 007mark: Toch de meest voorkomende finale én winnaar. Dacht ook dat ik met Wessel Nijman in de halve finale iets deed wat niet velen zouden doen. Maar blijkbaar heeft @Satyr dat ook. En iemand heeft hem ook nog in de finale zelfs Rechterkant van het bracket eigenliijk het meest onvoorspelbaar, getuige de stats. Rock en Dobey dan nog wel de meest verrassende namen. Ik heb Wessel in de finale dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 uur geleden Auteur Share Geplaatst 17 uur geleden Tussenstand na dag 6 White heeft een bye gekregen in zijn wedstrijd tegen Sosing, wegens zijn opname in het ziekenhuis. Hierdoor heb ik de wedstrijd beshouwd als niet gespeeld en zijn daar dus geen punten verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden Goed gerevancheerd van de dag ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten