Fantasy Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Alle overige balletjes hebben ook reeds de loting-kom gevonden. Daaruit kwamen de volgende wedstrijden: FK Managers United - FC Brilhante Eupen United - Tiburones Rojos Candystripes / FC Ji Sung Park the Bus - Eendracht Brugge FC Oerlie - FC Wolverine Tackles Op Kniehoogte - Somos Benfica Independiente der GeVallenen - De Horeca Tijgers Las Palomas - FC Den Beirenput Feyenoord United - FC Bas De wedstrijden kunnen - behoudens het duel tussen neva/timpy & RubenS2 - per direct worden gepland & afgetrapt. De uitslagen mogen hier in dit topic worden gedeeld, net als de planning daarvan. Spoiler Eendracht Brugge @RubenS2 FC Ji Sung Park the Bus @timpy00 De Horeca Tijgers @Kyrill Las Palomas @nasje92 Somos Benfica @Patje! FC Bas @bas huijsmans Eupen United @Djurovski Tiburones Rojos @LouisPSV FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november @LouisPSV wanneer kun je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november @xanderoo roept u maar, ik kan elke avond wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november @Flameneer morgenavond nog een potje? Ik kan zo vanaf 19:30/20:00 uur wel is mijn verwachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november @Fantasymoet lukken! voor de beker meteen bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november 1 minuut geleden zei Flameneer: @Fantasymoet lukken! voor de beker meteen bedoel je? Yes, correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november @chrisje1993 jij zit deze week met avond/nachtdiensten denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november 13 uur geleden zei Flameneer: @Fantasymoet lukken! voor de beker meteen bedoel je? Vanaf hoe laat kun je vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november (bewerkt) 17 minuten geleden zei Fantasy: Vanaf hoe laat kun je vanavond? 8uur moet haalbaar zijn! 5 november bewerkt door Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 15 uur geleden zei nasje92: @xanderoo roept u maar, ik kan elke avond wel Van-avond moet wel lukken denk ik. Moet wel nog wat kijken met de rest van MU, want er zijn nog spelers met wie ik moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 uur geleden zei xanderoo: Van-avond moet wel lukken denk ik. Moet wel nog wat kijken met de rest van MU, want er zijn nog spelers met wie ik moet spelen. Laat maar weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 6 uur geleden zei bas huijsmans: @chrisje1993 jij zit deze week met avond/nachtdiensten denk ik? Dat klopt. Ik moet het dus voornamelijk overdag doen. Of we moeten hem in het weekend doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 18 minuten geleden zei chrisje1993: Dat klopt. Ik moet het dus voornamelijk overdag doen. Of we moeten hem in het weekend doen. Zullen we vrijdag dan even contact hebben? Overdag wordt hem voor mij sowieso niet namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 4 uur geleden zei xanderoo: Van-avond moet wel lukken denk ik. Moet wel nog wat kijken met de rest van MU, want er zijn nog spelers met wie ik moet spelen. Enig idee of het gaat lukken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 16 minuten geleden zei nasje92: Enig idee of het gaat lukken? Het gaat lukken hoor, geen probleem. Laat maar horen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 23 minuten geleden zei xanderoo: Het gaat lukken hoor, geen probleem. Laat maar horen! Ik kan vanaf nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 minuut geleden zei nasje92: Ik kan vanaf nu Ok, ik verwacht nog bezoek, omdat ik ergens ben, maar die is weg rond 20:30. Lukt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 minuut geleden zei xanderoo: Ok, ik verwacht nog bezoek, omdat ik ergens ben, maar die is weg rond 20:30. Lukt dat? Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november Geen poot om op te staan Gefeliciteerd @Flameneer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november @Fantasy bedankt! Dat het begon met een penalty is altijd wel jammer want het breekt meteen een wedstrijd. Niet dat ik klaag over een penalty hoor Maar dit was weer een totaal andere pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 41 minuten geleden zei xanderoo: Ok, ik verwacht nog bezoek, omdat ik ergens ben, maar die is weg rond 20:30. Lukt dat? Spelen wij onze pot dan daarna? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 2 uur geleden zei bas huijsmans: Zullen we vrijdag dan even contact hebben? Overdag wordt hem voor mij sowieso niet namelijk Is goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november @Whitewolf345 gaat naar de volgende ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 1 uur geleden zei nasje92: Zeker! Ben er klaar voor! 52 minuten geleden zei De Raam: Spelen wij onze pot dan daarna? Prima, en daarna komt @Oerlie, als hij on is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei xanderoo: Ben er klaar voor! Prima, en daarna komt @Oerlie, als hij on is... Top ik maak de game aan. Xander vs Nasje. Wachtwoord MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten