MNie Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) Seizoen 1 Met de ene uitdaging die op zijn eind loopt is het tijd voor een nieuwe uitdaging en die uitdaging vind ik bij Manchester United. Met een grote club de top van de voetbalwereld bereiken klinkt makkelijk, maar wellicht verraad de titel van de novelle al waar de moeilijkheid in zal zitten voor mij. Al moet er een kleine kanttekening gemaakt worden, want ik zal ook spelers uit Ierland aan kunnen trekken. De zoekfilter in FM24 die ik zal gebruiken is nationaliteit "Brits en Iers". De tweede nationaliteit van een speler zal ook voldoende zijn om in aanmerking te komen voor een transfer naar Manchester. De huidige spelers die hier buiten vallen zal ik zo snel mogelijk laten vertrekken bij de club. Daarnaast zal de jeugdopleiding belangrijk moeten worden voor de club en het verleden van de club heeft bewezen dat er uitstekende spelers uit voort kunnen komen. Deze game zal ik ook in de format van mijn andere novelle presteren. Voorafgaand aan het seizoen zien we de screenshots van de transfers, de selectie en de tactiek die gedurende het seizoen gebruikt zal worden. Aan het eind van het seizoen kijken we naar de prestaties in de competitie, de nationale bekers en op de Europese velden. De statistieken van de spelers komen voorbij en nieuw in deze novelle zal de jeugdinstroom zijn. Veel plezier alvast voor degene die hem zullen volgen! @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @ElMarcos Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 27 oktober bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Succes met de mooiste club van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Zeer benieuwd hoe snel je deze uitdaging slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Leuk, ik ga je volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Leuke extra dimensie om de uitdaging groter te maken. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Succes met de minste van de 3 in Manchester Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober succes al blijft ook nu de uitdaging misschien niet de zwaarste maar ben wel benieuwd hoe je je team goed gaat krijgen dus ga hem zeker volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Seizoen 1 Profiel Karl Naylor Profiel Kamel Benyamina Profiel Thomas Cotterill Profiel Charlie Arestidou @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @ElMarcos @Oldskool @chrisje1993 @jeffrey koole Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DB4266 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Met de EL een prijs in je eerste seizoen maar verder nog niet echt denderende resultaten, vooral niet in de bekertoernooien. Benieuwd naar de wijzigingen in je selectie om op de Britse tour te gaan. mag ook wel een tag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Meteen een lekkere prijs en een stuk beter dan die koekenbakker die vandaag ontslagen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Het is in Engeland een normaal seizoen. In Europa was je één van de favorieten en dat je de EL pakt is wel heel erg lekker. Leuke talenten gekregen voor Charlie Arestidou is een spits in wording. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Mooie run in de EL, zeker met het verslaan van de stadsrivaal en Liverpool wanneer het ging om de prijzen. In eigen land gewoon een degelijk seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Met de EL heb je een zeer mooie prijs weten te winnen in je eerste seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Ga je nu proberen zoveel mogelijk niet Britten te vervangen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Seizoen 2 Harry Maguire - €18.250.000 - Newcastle United Tyrell Malacia - €17.000.000 - Leicester City Antony - €29.000.000 (€38.000.000) - Newcastle United Raphaël Varane - €73.000.000 - Al-Ittihad Casemiro - €54.000.000 - Al Ahli (KSA) Amad Diallo - €11.500.000 - Real Betis Bruno Fernandes - €115.000.000 - Al ahli (KSA) Hannibal - €21.500.000 - Napoli Donny van de Beek - €10.000.000 - Wolverhampton Wanderers Marc Guéhi - €81.000.000 - Crystal Palace Jacob Ramsey - €81.000.000 (€90.000.000) - Aston Villa Michael Olise - €93.000.000 - Crystal Palace Ben Godfrey - €38.000.000 - Everton Evan Ferguson - €115.000.000 - Brighton & Hove Albion Matt O'Riley - €28.000.000 - Celtic Marcus Edwards - €21.000.000 - Sporting CP De winst op Liverpool in de Europa League was natuurlijk top, maar dat neemt niet de teleurstelling weg dat wij uit de groepsfase van de UEFA Champions League gekegeld zijn. Er zijn wat leuke jeugdspelers binnen gekomen en ik ben zelf benieuwd hoe zij zich zullen ontwikkelen. De transformatie van het eerste elftal is dit seizoen gestart en ik heb geprobeerd zoveel mogelijk spelers van de hand te doen die niet voor de juiste nationaliteit beschikken. Nog niet volledig gelukt maar daar gaan we naartoe werken. Kwalitatief zullen wij wel gaan inleveren denk ik maar als we als ploeg goed kunnen spelen dan moeten wij nog voor een top 5 plaats mee gaan doen. @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @ElMarcos @Oldskool @chrisje1993 @jeffrey koole @DB4266 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Handig zeg, al die zakken geld uit de woestijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Flink gehandeld!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Daar is mijn bezem even door heen gegaan. Benieuwd wat je hier mee kan klaar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Geen bezem maar een hele bezemwagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Mooie vernieuwing van de selectie. Maar waarom Maguire weg? Is best een goede vc toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 oktober Auteur Share Geplaatst 30 oktober Seizoen 2 Profiel Liam Roberts Profiel John Wright Dat de bezem er zo doorheen is gegaan heeft er natuurlijk mee te maken dat ik enkel spelers uit Engeland en omstreken wil verbinden aan de club. Harry Maguire is overigens een degelijke speler, maar zoals je vorig seizoen kunt zien heeft hij geen minuut gemaakt en mocht hij daarom ook vertrekken. De instroom van John Wright dit seizoen vind ik wel top, want die heeft een enorme potentie! @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @ElMarcos @Oldskool @chrisje1993 @jeffrey koole @DB4266 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Een aardig seizoen. Hopelijk kan je snel de titel of andere grote prijzen pakken. John Wright ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Een plaatsje gestegen, een stapje vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober John Wright kan een grote gaan worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten