neva Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september MU Scout - Ronde 6 (finale): De laatste dans De hoogste transfersommen worden doorgaans afgetikt voor aanvallende spelers. Dat begint steeds vreemdere vormen aan te nemen, met bedragen van dertig tot wel vijftig miljoen voor spelers die nog niet eens achttien zijn en vaak maar een handvol wedstrijdjes in het eerste elftal hebben gespeeld. Het is daarom zeer lastig om talent te identificeren en naar Europa te halen als je maar een kleine club bent. Er zijn wel clubs die het proberen, al dan niet gesteund door buitenlands geld. Zo ook Cercle Brugge, dat een jonge en talentvolle kern heeft die niet zozeer nu sportief succes zal opleveren, maar mogelijk wel een aantal zakken met duiten in de toekomst. Voor hun beoogde topaankoop willen ze graag in conclaaf met een groepje freelance scouts, die onlangs ook al succes hebben geboekt voor clubs als Anderlecht en Bologna. Zij moeten Cercle aan hun sambaspits helpen. Hij moet goed genoeg zijn, goedkoop genoeg (het transferbudget van 3,5 miljoen mag op) en vooral lekker onbekend, want anders is ie niet haalbaar natuurlijk. Een echte sambaspits dus. Is dat nog haalbaar voor dit budget en deze statuur? Veel succes! PS: Het is nu de bedoeling dat jij een game start met Cercle en doet wat er in het bovenstaande verhaaltje staat. Als je de speler naar Cercle hebt gehaald is het de bedoeling dat je twee screenshots plaatst als bewijs (een van het profiel van de speler en een van het bewijs dat de transfer rond is). Niet vergeten de spelers ook in het topic voor profielen van aanvallers te posten! De deadline is gesteld op 2 oktober 2024 om 23:00. Deze opdracht liet even op zich wachten, excuses daarvoor. De voorbereidingen op FM25 zijn in volle gang, het zal daarom ook de laatste opdracht zijn. Omdat dit de laatste is, laten we deze lekker dubbel meetellen in het klassement, dus er is nog van alles mogelijk! @Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345 @Lensherr @Oerlie @Petertje010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Mag ik een iets ruimere deadline? Ik zit tm 29-9 in Spanje😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Alejandro Piedrahita (Deportivo El Diamante) is jong en veelzijdig. dat heeft dit elftal wel nodig. Voor 1.1 miljoen en met die clubnaam, moet het wel een pareltje zijn! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Weverton - 21 jaar - Transfervrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Na een nauwgezette zoektocht valt hier de keuze op de Chileense Alexander Aravena. Met zo'n heerlijke voetbalnaam is het ook wel lekker als je daadwerkelijk een beetje kunt ballen en laat dat gelukkig geen probleem zijn voor deze spits. Cercle moet hierdoor wel de portemonnee trekken: wanneer je 3 miljoen overmaakt naar Universidad Católica is hij de jouwe. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 september Auteur Share Geplaatst 25 september Op 22-9-2024 om 07:54 zei nasje92: Mag ik een iets ruimere deadline? Ik zit tm 29-9 in Spanje😊 Is goed. Woensdag 2-10 om 23:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september De Panamees Ismael Díaz heeft de aanval van Cercle Brugge versterkt, voor 1,9 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Waarom 3,5 miljoen uittrekken voor een sambaspits terwijl die al gewoon in de selectie aanwezig is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 44 minuten geleden zei bas huijsmans: Waarom 3,5 miljoen uittrekken voor een sambaspits terwijl die al gewoon in de selectie aanwezig is? Die is toch beduidend Minda dan de opties die hierboven aangedragen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september De samba is een Braziliaanse muzieksoort die vooral bekend werd door het carnaval in Rio de Janeiro. Mag ik aan u presenteren: Junior Rocha. Gratis en voor niets komt deze Braziliaanse dribbelaar naar Cercle Brugge. Is het toeval dat deze jonge man ook nog eens geboren is in het epicentrum van de Samba? Precies! Ohja, en die 3,5 miljoen kan elders gespendeerd worden want hij is helemaal gratis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 oktober Auteur Share Geplaatst 4 oktober Iets te weinig inzendingen naar mijn zin. Willen er nog jongens mee doen? Ik zal de deadline oprekken tot a.s. zondagavond. Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345 @Lensherr @Oerlie @Petertje010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 5 uur geleden zei neva: Iets te weinig inzendingen naar mijn zin. Willen er nog jongens mee doen? Ik zal de deadline oprekken tot a.s. zondagavond. Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345 @Lensherr @Oerlie @Petertje010 Yes, deze scout is nog onderweg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Krijg ik bonuspunten als ik er nog één in stuur ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Yes ik zal zo eens even kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Als je louter gespeeld hebt in Argentinië, Maleisië, Mexico, Bolivia, Chili en India, dan ben je natuurlijk gerust een onbekende en onontdekte parel te noemen Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Ik hoop nog te joinen, hopelijk morgen nog wat tijd daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Camilo Sanvezzo is de sambaspits waarnaar Cercle op zoek was! De Braziliaan komt gratis naar Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 oktober Auteur Share Geplaatst 7 oktober Op 4-10-2024 om 20:57 zei Whitewolf345: Yes ik zal zo eens even kijken Wil je nog iets? Nu kan het nog. Ik heb het onvoorstelbaar druk deze dagen, dus ik denk dat ik pas dinsdag overdag ergens met de uitslag kan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 8 minuten geleden zei neva: Wil je nog iets? Nu kan het nog. Ik heb het onvoorstelbaar druk deze dagen, dus ik denk dat ik pas dinsdag overdag ergens met de uitslag kan komen. Ik ben over 1,5 uur thuis. Dan stuur ik gelijk wat in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Dit is hem geworden, Dylan Talero, misschien niet een grote speler op dit moment maar zeker nog wel de ruimte om uit te groeien tot een grote speler. Of in ieder geval wat geld op te leveren. Hij is transfervrij gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten