Whitewolf345 Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september @Grote Ree bedankt voor de organisatie. @Erwin. gefeliciteerd met de overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Ik vind persoonlijk dat het niet nodig is om "strenge" regels in te voeren wat betreft inzendingen (niet dat ik de voorgestelde regels per se streng vind). Maar als een inzending je niet aan staat, dan geef je die toch gewoon geen punten? Lijkt me niet zo'n probleem, allemaal. Als iemand een onoriginele kutinzending wil doen, is daar wat mij betreft gewoon ruimte voor. Stel iemand doet ABBA - Dancing Queen, dan zal die waarschijnlijk 0 punten krijgen, toch? Moeten we dat dan verbieden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 13 uur geleden zei Grote Ree: Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een nummer dat al eerder heeft meegedaan? Hier ben ik het mee eens, een reeds gekozen nummer mag een latere editie niet nog eens gekozen worden Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder heeft meegedaan? Hier ben ik het niet mee eens, een artiest mag best meerdere malen gekozen worden, als het maar een ander liedje is. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder met het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan? Dit mag wat mij betreft gewoon, slim is het echter niet. Want mijn stem krijg je waarschijnlijk niet ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Graag een tag bij de volgende editie. Misschien doe ik wel eens mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 16 uur geleden zei Bogatyr: Bedankt voor de prachtige organisatie @Grote Ree. Je hebt ons allemaal geweldig vermaakt met deze updates. Wat een kwaliteit! Proficiat natuurlijk aan de winnaar, maar ook aan het podium. Zelf tevreden met mijn plaats in het eindklassement, aangezien het een anderstalig nummer is. Op naar de volgende! Normaal is die voor @Badmuts Nee met mijn huidige mentale situatie kan ik geen acceptabele editie hosten. Dus mij hoef je voorlopig niet te vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 13 minuten geleden zei Badmuts: Nee met mijn huidige mentale situatie kan ik geen acceptabele editie hosten. Dus mij hoef je voorlopig niet te vragen Veel sterkte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een nummer dat al eerder heeft meegedaan? Niet 2x dezelfde. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder heeft meegedaan? Liever niet, maar heb zelf ook per ongeluk een keer gedaan. Nu met geupdatete database lijkt het mij makkelijk te voorkomen. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder met het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan Liever niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een nummer dat al eerder heeft meegedaan? Nummers die al meegedaan hebben niet nog een keer mee laten doen Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder heeft meegedaan? Artiesten die al mee gedaan hebben vind ik wat mij betreft prima. Moet er wel tijd tussen zitten. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder met het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan? Ik volg het Eurovisie Songfestival totaal niet dus van mij mag het want ben ik voornamelijk om nieuwe muziek te ontdekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 17 uur geleden zei Grote Ree: Wat dat betreft ben ik oprecht wel benieuwd hoe een @ivago zijn inzendingen vindt. Niet dat hij in dezelfde vijver als jou vist, maar shoegaze is nou ook niet bepaald mainstream. Inderdaad niet mainstream maar wel een genre dat zo'n beetje overal ter wereld te vinden is, met een grote scene in Azië, met name Japan en Zuidoost-Aziatische landen. En hoe vind ik die dan? Door bijvoorbeeld playlists te beluisteren. Als daarin dan een numer mij erg aanspreekt even verder op die band gaan zoeken en dan rol je aytomatisch bij weer andere bands. Af en toe ga ik ook wel eens Google raadplegen met een zoekopdracht als: 'shoegaze dreampop south-america' ik noem maar wat. Kom je ook meteen op verschillende sites terecht en zo breidt zich dat dan langzaam uit. Makkelijk toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Allereerst dikke props voor de fantastische organisatie @Grote Ree. Heel fijne updates om te lezen en uiteraard super tof hoe jij de database hebt toegepast. Nooit verwacht de database updates zo zou kunnen faciliteren, en überhaupt niet dat het MU Worldvisionsongfestival voorbij de 50 edities zou gaan als we het nog breder trekken. Dat er nog op zijn minst 50 mogen volgen! Felicitaties aan @Erwin. met deze historische winst, en aan zowel @007mark als @nasje92 voor de mooie podiumplaasten. Zelf best tevreden met de negende stek voor Estland; aan top-tien notering was mijn doestelling met deze inzending. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een nummer dat al eerder heeft meegedaan? Ja voor een verbod. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder heeft meegedaan? Nee voor een verbod. Ik vind het zelfs wel een bepaalde charme hebben om af een toe een revancherende artiest te hebben. Als een artiest (te) vaak ingezonden wordt volgt de afstraffing in punten vanzelf. Wat is je mening over het verbod op het inzenden van een artiest die al eerder met het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan? Nee voor een verbod. Het moet wel een heel goede inzending wil ik persoonlijk zelf overwegen er punten aan uit te delen, maar een verbod vind ik niet nodig. Wederom, de afstraffing volgt vanzelf als het inspiratieloos is. Daarnaast beschouw ik Eurovisie en Worldvision als twee verschillende podia en dus zou het theoretisch moeten kunnen om deel te nemen aan beide (bedankt captain obvious voor de opmerking, en ja ik weet dat Worldvision slechts een forum spel is. Maar desondanks!). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Goh, een onverhoopte 5de plaats! Bedankt mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september (bewerkt) Op 1-9-2024 om 22:06 zei Satyr: Je hebt geen benúl hoe veel moeite ik nu al heb om iets te vinden. Tuurlijk kan ik van elk land wel iets insturen, dat is het punt niet. Ik wil alleen niet vooraf al weten dat als er 28 man meedoen, ik 25 man geen plezier doe met een inzending. En dus eigenlijk voor jan lul mee doe. Dat je moet hopen dat bijv Djurovski toevallig wat punten geeft. Tja, mij doe je met metal geen kwaad. Ik kan geen punten garanderen, maar er zijn mensen die waarschijnlijk nooit punten gaan krijgen van mij en vice versa. Daar moet je je over kunnen zetten. Het is eerder de bedoeling van het spel nieuwe artiesten en songs te ontdekken. Dus geen nummers die al gebruikt zijn in dit spel. Volgens Spotify alleen al zijn er 70! miljoen nummers. Een verbod op dezelfde artiest hoeft niet, maar er zijn ook zoveel artiesten, dat ik in het midden hou of er al dan niet een verbod komt. Eurovisie zou ik open laten. Je hebt daar prima nummers die jammer genoeg nooit populair of goed genoeg zijn bevonden voor het grote publiek. Origineel is het misschien niet, maar ik zeg het, er zijn nummers die gerust terug vanonder het stof mogen gehaald worden. 4 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Late reactie, maar nog de felicitaties aan @Erwin.met de overwinning en aan @Grote Reevoor de vlekkeloze organisatie. Wat betreft de verboden vooral eens wat betreft de song. Artiest geen probleem. ESF mag van mij ook een verbod voor. Dus alleen NIET voor dezelfde artiest dat mag van mij wel. Wat betreft @Satyrmag van mij gewoon weer meedoen met de volgende. Ik herken het wel wat hij bedoeld met het genre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Het is niet dat ik niet mag meedoen @KayDeManaager Het is lastig om mee te kunnen doen als er restricties komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten