neva Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Haha, dit is wel erg tof om zo te zien hoor. En nog best netjes snel onder de knie gekregen! FM2011... Dat jaar werd Feyenoord tiende, dat zou een leuke uitdaging zijn. Aan de andere kant; FC Groningen werd dat seizoen vijfde, maar liep Europees voetbal mis door de finales van de playoffs te verliezen van ADO Den Haag. Ik denk dat een van deze twee clubs wel heel tof is om te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Spanning ten top maar wel heerlijk om zo de titel te pakken! 16 juli bewerkt door Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli Auteur Share Geplaatst 16 juli Ghana - Seizoen 2009/2010 (goh deed ik heletijd fout) WK Wedstrijden Ghana - Seizoen 2009/2010 WK Stand Ghana - Seizoen 2009/2010 WK Finale Football Manager 2011 Citaat Game gestart met FC Groningen (random), maandje gespeeld maar kreeg toen een crash dump, 3 keer opnieuw geprobeerd maar op dezelfde speeldag kreeg ik weer een crash dump. Denk dat ik maar over ga naar FM12 en dan random ik maar weer. Reacties @MNieGekozen en niet goed gegaan FM12 zal ik vanavond opstarten @Stefan. Fix je game eens man, klote FM11. Had al leuke spelers op het oog voor Grun @Djurovski Dankjewel man! @neva Nice, dat is leuke informatie. Had het niet erg gevonden om met Feyenoord te starten ook want ben inmiddels volwassen geworden, helaas is het niet zoals het is. @Marius Pff Ajax was goed hoor, die hebben ook hele gekke transfers gedaan nu in de zomerstop. o.a. Heitinga teruggehaald, Keirrison en Emmanuel Eboue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Dat is niet chill als die crasht.. lijkt een beetje op de prestaties van Ghana op dit WK.. dramatisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Altijd balen als je niet kan doorstoten ondanks dat je evenveel punten behaald als een ploeg die wel doorstoot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Zone dat je het met Ghana net niet haalde, maar alsnog prima gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Jammer met Ghana en zonde van de Crashdump Groningen kampioen zien worden is altijd mooi @neva Wil je zulke trauma's niet op willen rakelen bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli Auteur Share Geplaatst 18 juli FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Inleiding Citaat Nou toch weer Groningen dat uitkwam met de randomizer, vind ik prima. Leuke selectie in ieder geval. Merk ook veel verbeteringen ten opzichte van FM09 qua graphics en overzicht Screens uiteraard gewoon op aanvraag, zo uitgebreid doe ik dit allemaal niet merk ik. FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Voorbereiding FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Transfers inkomend FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Selectie FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Tactiek FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Eredivisie wedstrijden FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Eredivisie tussenstand FC Groningen - Seizoen 2011/2012 KNVB Beker FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Reacties @MNie WK gaan we snel vergeten inderdaad Op naar een nieuwe FM! @MariusHet was inderdaad erg close, maar goed gelukkig was het niet de challenge @ElMarcosDankjewel, leuk dat je er bent! @DjurovskiHet kan nu alsnog, wat een leuke selectie. Kwam ook tegen dat ze IRL in dat jaar 6-0 van Feyenoord hadden gewonnen, netjes hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Suk.. wat een verhaal was dat.. Virgil en Mateja ook nog haha cool man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Virgil, Dusan, Kezman. Dit moet toch een titel worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Wat een namen! En dan nog eens leuke transfers ook. Start is prima. Benieuwd waar het schip zal stranden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Leuke transfers gedaan. En een linksback die nog geen kut kan dekken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juli Auteur Share Geplaatst 19 juli (bewerkt) FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Eredivisie wedstrijden FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Eredivisie tussenstand FC Groningen - Seizoen 2011/2012 KNVB Beker FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Transfers inkomend FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Transfers uitgaand FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Selectie overzicht Hiariej is niet echt de keeper trouwens. FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Reacties @MNie Suk was inderdaad echt een baas Heeft het nog best ver geschopt volgens mij. @ElMarcosKezman is wel een beetje een misaankoop, maar goed Tadic wel de echte MVP @MariusDankjewel man, vind het inderdaad een erg leuke game zo. @Djurovski Voor nu doet ie het wel prima 19 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Verrati in de borg spontaan orgasme hier haha Texeira boven Kezman? verrassend maar de titel lijkt er aan te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Met al een eerste plaats in de tussenstand bij de winterstop ziet het erg goed uit om meteen kampioen te spelen! Zeker met Verrati er nog eens bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli (bewerkt) FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Eredivisie wedstrijden FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Eredivisie eindstand FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Selectie overzicht FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Volgende club? Citaat Eigenlijk wel jammer dat het nu al stopt bij Groningen Maar alsnog, op naar FM13. Zien jullie mij graag beginnen bij een bepaalde club dan hoor ik het, anders gooi ik de randomizer er weer in Nu geeft de randomizer een AZtje door, maar die heb ik natuurlijk al gehad. Daarna popte Ajax op, dat lijkt me wel wat makkelijk maar opzich wel even leuk. FC Groningen - Seizoen 2011/2012 Reacties @Djurovski Kezman was echt heel slecht, al heeft hij heel weinig kansen gekregen. @MariusDie Verrati is wel echt heel goed in FM12, jammer dat ik hem niet mee kan nemen naar een nieuwe game 20 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Campione campione Ole Ole Ole Lekker random weer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Een titel in stijl. Ergens jammer inderdaad dat het nu al ophoudt, maar zoals je ook aangeeft, op naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli Auteur Share Geplaatst 21 juli Vitesse - Seizoen 2012/2013 Inleiding Citaat Nou, zijn we weer. Dit keer geen random club gekozen, want het werd of AZ of Ajax. Vitesse leek me wel een leuke uitdaging, kijken hoelang we er nu over gaan doen Vitesse - Seizoen 2012/2013 Voorbereiding Vitesse - Seizoen 2012/2013 Eredivisie wedstrijden Vitesse - Seizoen 2012/2013 Eredivisie tussenstand Vitesse - Seizoen 2012/2013 Europees voetbal Vitesse - Seizoen 2012/2013 Selectie Vitesse - Seizoen 2012/2013 Tactiek Vitesse - Seizoen 2012/2013 Transfers inkomend Vitesse - Seizoen 2012/2013 Transfers uitgaand Vitesse - Seizoen 2012/2013 Reacties @Djurovski Ja dat was een leuk jaartje, echt jammer dat het al na 1 seizoen alweer op hield @MariusDankjewel weer voor je reactie, hopelijk bevalt de nieuwe banner ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Degelijke start, zeker met die Europese voorrondes ook nog tussendoor. Een paar leuke namen ook weer om terug te zien. De banner kan ik zeker pruimen. Geel en zwart zijn dan ook niet voor niets de beste kleurencombinatie voor een voetbalclub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Milsami waar komen die vandaan. Klinkt als melk van de Aldi. Een echte drugs koning met Reis in de selectie succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Je gaat er lekker doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli Auteur Share Geplaatst 22 juli Vitesse - Seizoen 2012/2013 Eredivisie wedstrijden Vitesse - Seizoen 2012/2013 Eredivisie tussenstand Vitesse - Seizoen 2012/2013 KNVB Beker Vitesse - Seizoen 2012/2013 Europa League wedstrijden Vitesse - Seizoen 2012/2013 Europa League eindstand Vitesse - Seizoen 2012/2013 Selectie Vitesse - Seizoen 2012/2013 Transfers inkomend Vitesse - Seizoen 2012/2013 Transfers uitgaand Vitesse - Seizoen 2012/2013 Reacties @MariusBedankt weer voor de complimenten Geel zwart is inderdaad wel erg nice! @Djurovski Een clubje uit het mooie Moldavie, zijn we weer wat wijzer @ElMarcos Dankjewel, vind het tot nu toe ook nog erg leuk dus dat scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Het enige wat misschien verwonderlijk zou kunnen zijn, is dat je nog niet op kop staat na deze resultaten. Maar als je deze lijn doortrekt, moet dat vroeg of laat gebeuren. Ook netjes om door te gaan in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Derk Boerrigter bij Vitesse. dat verdient maar een ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten