Marius Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Fijn om de titel nu al te kunnen vieren. Nu nog twee finales winnen om de kers op de taart te zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 oktober Auteur Share Geplaatst 23 oktober Seizoen 2028 - 2029 We staan in de finale van de Copa Italia en nemen het op tegen AC Milan. Oftewel een kraker van jewelste. Het zal mijn laatste Copa Italia finale zijn. Ik wil uiteraard de finale heel graag, maar niet ten kostte van alles. Het zal dus wel genieten worden voor mij persoonlijk. Aankondiging Copa Italia finale Road to the final Bologna Road to the final AC Milan Opstellingen Bologna - AC Milan Finale Copa Italia Antwoorden op posts van users @Djurovski Succes kan ik wel gebruiken. De finale van de CL is nog niet binnen. @MNie Die is al binnen nu hopelijk de rest ook nog. @Marius De titel is binnen, maar de CL finale is nog niet binnen helaas. @Michaelinho* @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 @Total Football Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Excuses verkeerd gezien zag twee keer halve finale bij Inter maar 1 ervan was de beker. Gefeliciteerd met de beker iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Aan het scoreverloop te zien spannender dan de einduitslag doet blijken. Het belangrijkste dat je als winnaar van het veld wist te stappen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober Auteur Share Geplaatst 24 oktober Seizoen 2028 - 2029 Wat een weelde in Bologna. Vier prijzen zijn al binnen en we maken nog kans op twee prijzen. In de maand mei gaan we de return spelen tegen Internationale voor de Champions League. Helaas ben ik vergeten om hier een screen van te maken. Verder spelen wij in de Serie A tegen Sassuolo, Cagliari en Pisa. In de Serie A laat ik zoveel mogelijk mijn reserves spelen zodat zij ook nog wat wedstrijden mogen spelen. Bologna - Pisa Serie A Mei Stand Serie A Affiche Champions League finale Loting WK voor clubs Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik maakte dezelfde fout. Terwijl het mijn eigen game is . @Marius Ik was heel blij om de beker te winnen zo mijn doelstelling in leven te houden. @MNie @Michaelinho* @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 @Total Football Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Arsenal als tegenstander in de CL finale. Dat klinkt niet als een onmogelijke opgave. De loting voor het WK is op zich ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Op papier gunstige tegenstanders op het wk. Ook Arsenal is wel te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Mooie novellle weer. Succes in de CL finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Seizoen 2028 - 2029 We staan voor de tweede keer in de geschiedenis van Bologna in de finale van de Champions League. Vorig seizoen wonnen wij deze mooie prijs, maar nu moeten wij tegen Arsenal. Persoonlijk wil heel graag van deze club winnen. We spelen in het mooie Nou Camp en dat is toch een groot stadion om een prijs te vieren, maar of wij dat gaan zijn dat is nog afwachten. Aankondiging Champions League finale Road to the final Bologna Road to the final Arsenal Opstellingen Bologna - AC Milan Champions League finale Antwoorden op posts van users @Djurovski Het WK lijkt qua poule makkelijk, maar één fout en het wordt al pittig. @Marius Arsenal is een mooie tegenstander, maar we mogen ze niet onderschatten. @Thymen Dankje. Nog een paar updates en dan is het klaar, maar ik kom terug met een nieuwe novelle. @MNie @Michaelinho* @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 @Total Football Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Als je na iets meer dan 20 minuten al 3-0 voor staat, weet je dat het zo goed als binnen is. Lekker om zo overtuigend de beker met de grote oren te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Dit noemen we domineren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Seizoen 2028 - 2029 Wat een Champions League finale hebben wij gespeeld. En we hebben een back to back overwinning in de Champions League. Normaal zou de Champions League finale de laatste wedstrijd van het seizoen zijn, maar de FIFA besloot nog even een WK voor clubs te plannen. Dat betekent dat ik nog één toernooi ga spelen voordat ik stop bij Bologna. Hopelijk wordt het een mooi afscheid. WK poule 1 WK poule 2 WK poule 3 WK poule stand WK 2e ronde WK Kwarfinale WK halve finale WK Finale Antwoorden op posts van users @Marius Dit was een hele mooie finale van ons en twee CL's winnen achter elkaar is wel heel erg lekker. @MNie Het was heel erg lekker om ze te winnen. @Djurovski @Thymen @Michaelinho* @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 @Total Football Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Mooie finish! Genot om te volgen weer. Nog 1 update te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Niemand die op dit tornooi zit te wachten, maar in FM is het toch een beetje de absolute bekroning op clubniveau. Geweldig om op die manier de kroon op het werk te kunnen zetten van deze novelle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Ook nog is de beste van de wereld ! Lekker gedaan. Ga je in game nog verder bij een andere club of is dit het einde ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Hoppa gewoon ff de cl en en wk binnen harken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Seizoen 2028 - 2029 De laatste update van deze novelle komt er nu aan. Ik heb met plezier gespeeld, maar ik denk dat ik niet meer kan doen dan wat ik nu gedaan heb. Bologna is de allerbeste club van de wereld. Nu volgt nog een update van feiten en statistieken. Ondertussen heb ik al een andere novelle gestart en deze vind plaats in Denemarken. Iedereen bedankt voor het liken, reageren en lezen van deze novelle. Het is altijd zeer gewaardeerd. Ranglijst competities en clubs Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Ontslag Antwoorden op posts van users @Djurovski Twee heerlijke prijzen nog gepakt. @Marius Ik zit er ook niet op te wachten, maar nu wilde ik deze heel graag winnen en gelukkig is dit gelukt. @MNie Dankje. Hier is de laatste update. @Thymen Ik ga stoppen met deze novelle, maar heb al een nieuwe lopen met Silkeborg. @Michaelinho* @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 @Total Football Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Met 340 wedstrijden op de teller heb je geschiedenis geschreven. Prachtige prestaties geleverd, en vele prijzen gepakt. Heel fijn om volgen zoals gewoonlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten