Djurovski Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Jazeker staan er een paar op de lijst bij mij @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 1 uur geleden zei 007mark: 5 miljoen. Voor mij niet. 3,5 voor Sarr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 4 uur geleden zei nasje92: Brunner staat op de lijst, weet niet of dat wat voor je is Wat vraag je ervoor. Zal vast geen basis materiaal als die al mag vertrekken uit de Duitse ufo maar als back up kan die nog wel nuttig zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Zojuist zei Djurovski: Wat vraag je ervoor. Zal vast geen basis materiaal als die al mag vertrekken uit de Duitse ufo maar als back up kan die nog wel nuttig zijn 3 miljoen mag je hem hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 1 uur geleden zei nasje92: 3,5 voor Sarr Maken we er 4 van, dan hebben we akkoor en mag je PM'en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 31 minuten geleden zei 007mark: Maken we er 4 van, dan hebben we akkoor en mag je PM'en. Deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 2 uur geleden zei nasje92: 3 miljoen mag je hem hebben Ik heb de selecties bekeken en volgens mij is Brunner al niet eens meer bij Schalke. Ging even uit van startsituatie van het spel, maar we zijn natuurlijk een jaar verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus (bewerkt) 6 minuten geleden zei nasje92: Ik heb de selecties bekeken en volgens mij is Brunner al niet eens meer bij Schalke. Ging even uit van startsituatie van het spel, maar we zijn natuurlijk een jaar verder. Je wilt mij dus laten betalen voor een speler die er niet eens is haha Vandaar het FC Fraude wat aan Twente kleeft Nah blij dat jullie er nog zijn 3 augustus bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 41 minuten geleden zei Djurovski: Je wilt mij dus laten betalen voor een speler die er niet eens is haha Vandaar het FC Fraude wat aan Twente kleeft Nah blij dat jullie er nog zijn Ah dat zit nog altijd diep he;) Gelukkig is het bij Groningen altijd gezellig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus 1 uur geleden zei nasje92: Deal Zet het nog even dikgedrukt hier of met alle details in een PB als je wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 13 minuten geleden zei nasje92: Ah dat zit nog altijd diep he;) Gelukkig is het bij Groningen altijd gezellig Twente is en blijft een rode lap. Toch door een aantal users hier waaronder jou is haat veranderd in rivaliteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus (bewerkt) 8 uur geleden zei nasje92: Hoeveel voor vandevoordt en/of andre silva 5m voor Vandevoordt 10m voor Andre Silva Elmas mag ook nog weg voor 25m 3 augustus bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 1 uur geleden zei Fantasy: Zet het nog even dikgedrukt hier of met alle details in een PB als je wil Gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 1 uur geleden zei Kelvin: 5m voor Vandevoordt 10m voor Andre Silva Elmas mag ook nog weg voor 25m Kom ik op terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus (bewerkt) @Fantasy kan ik Bakayoko meenemen naar Strasbourg? 3 augustus bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus Op 2-8-2024 om 14:13 zei Oerlie: - Lukas Kubler kan voor €2.200.000,- worden verkocht - Michael Gregoritsch is ondertussen reeds verkocht aan Union Berlin - Merlin Rohl kan voor €4.500.000,- worden verkocht - Robin Wagner kan voor €6.000.000,- worden verkocht - Daniel Kofi-Kyereh kan voor €3.100.000,- worden verkocht - Ritsu Doan kan voor €7.500.000,- worden verkocht Op 2-8-2024 om 14:14 zei neva: Sonny Laiton kan voor €150.000,- worden verkocht Ange-Loïc N'Gatta kan voor €400.000,- worden verkocht Michael Svoboda kan voor €425.000,- worden verkocht Saad Agouzoul kan voor €500.000,- worden verkocht Théo Pellenard kan voor €25.000,- worden verkocht Ousoumane Camara (afl. contr.) heeft de club reeds verlaten na zijn aflopende contract en speelt nu bij Perpignan Eros Maddy kan voor €550.000,- worden verkocht Kylian Silvestre kan voor €30.000,- worden verkocht Kévin Danois kan voor €725.000,- worden verkocht Florian Até kan voor €3.000.000 worden verkocht (ervan uitgaande dat Florian Ayé bedoeld werd) Mathieu Bikouta kan voor €10.000,- worden verkocht Op 2-8-2024 om 14:18 zei nasje92: Timo Baumgartl kan voor €3.300.000,- worden verkocht Cedric Brunner is niet in de ploeg aanwezig Leo Greiml kan voor €2.100.000,- worden verkocht Danny Latza kan voor €0,- worden verkocht Kenan Karaman kan voor €2.200.000,- worden verkocht) Op 2-8-2024 om 14:38 zei 007mark: Transferlijst Lyon: Emil Krafth kan voor €3.000.000,- worden verkocht Jake O'Brien kan voor €3.000.000,- worden verkocht Dejan Lovren kan voor €150.000,- worden verkocht Paul Akouokou kan voor €1.700.000,- worden verkocht Tino Kadewere was reeds in het bezit van een aflopend contract en heeft de club verlaten Amin Sarr is reeds verkocht aan Schalke 04 Op 2-8-2024 om 14:44 zei chrisje1993: Transferlijst PSG: Danilo Pereira kan voor €15.000.000,- worden verkocht Juan Bernat is reeds verkocht Ousmane Dembele kan voor €44.000.000,- worden verkocht Marco Asensio kan voor €52.000.000,- worden verkocht Op 2-8-2024 om 17:18 zei keano77: De volgende spelers mogen op de transferlijst: Abdoulaye Bamba kan voor €50.000,- worden verkocht Joseph Lopy kan voor €200.000,- worden verkocht Op 2-8-2024 om 17:20 zei aron24: Mogen sowieso weg: Jantscke heeft de club reeds verlaten na zijn aflopende contract en is met pensioen Kramer kan voor €1.500.000,- worden verkocht Ranos kan voor €750.000,- worden verkocht Fraulo kan voor €650.000,- worden verkocht Najjar (ook huur) kan voor €1.700.000,- worden verkocht Borges Sanches kan voor €1.000.000,- worden verkocht Reitz kan voor €3.500.000,- worden verkocht Enkel bij een zeer goed bod: Neuhaus kan voor €7.800.000,- worden verkocht Lainer is reeds verkocht De rest volgt later 16 minuten geleden zei Bogatyr: @Fantasy kan ik Bakayoko meenemen naar Strasbourg? Dat kan jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Citaat Mogen sowieso weg: Jantscke heeft de club reeds verlaten na zijn aflopende contract en is met pensioen Kramer kan voor €1.500.000,- worden verkocht Ranos kan voor €750.000,- worden verkocht Fraulo kan voor €650.000,- worden verkocht Najjar (ook huur) kan voor €1.700.000,- worden verkocht Borges Sanches kan voor €1.000.000,- worden verkocht Reitz kan voor €3.500.000,- worden verkocht Enkel bij een zeer goed bod: Neuhaus kan voor €7.800.000,- worden verkocht Allemaal akkoord! Dan kom ik als het goed is op 48,9 mil totaal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus 7 minuten geleden zei aron24: Allemaal akkoord! Dan kom ik als het goed is op 48,9 mil totaal uit. Dat ga ik narekenen, maar als jij het zegt wil ik je voor nu op je blauwe ogen geloven wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus @Fantasy Danilo accepteren de andere twee niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 11 uur geleden zei Fantasy: De rest volgt later Dat kan jij Accepteer allemaal maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus @Fantasy enkel Doan afwijzen, de rest mag geaccepteerd worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zo hey, wat moet er allemaal gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 augustus Auteur Share Geplaatst 4 augustus Zojuist zei La Pulga: Zo hey, wat moet er allemaal gebeuren? 1. Een speler kiezen die je mee wil nemen van Sparta naar je nieuwe ploeg 2. De transfers doorgeven die je wil, net als vorig seizoen met spelers die op de transferlijst staan een paar pagina's terug Appeltje eitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus (bewerkt) 3 minuten geleden zei Fantasy: 1. Een speler kiezen die je mee wil nemen van Sparta naar je nieuwe ploeg 2. De transfers doorgeven die je wil, net als vorig seizoen met spelers die op de transferlijst staan een paar pagina's terug Appeltje eitje. Klopt het dat ik de selecties niet kan vinden? Doet het bij mij niet 4 augustus bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 augustus Auteur Share Geplaatst 4 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Klopt het dat ik de selecties niet kan vinden? Doet het bij mij niet De spoilers kun je niet openen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten