ElMarcos Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Het is in ieder geval een man van de wereld die een kans gaat krijgen om zijn kunsten te vertonen. Ongetwijfeld een man die de aandacht op de club gaat krijgen. Al lijkt het een kwestie van tijd voor John zijn kunsten vertoont met Eleni.... Of Michael dan nog positieve bijdrages gaat leveren op en naast het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Klinkt weer erg goed, ik geniet van elk woord, bij elke update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) XVII. Michael Statham Een dag later bevonden we ons in het bescheiden kantoor van Spartakos Kitiou, een ruimte die meer weg had van een bezemkast dan van het strategisch centrum van een voetbalclub. Tegenover ons zat Michael Statham, de influencer doelman uit Nottingham en de huidige verovering van Eleni. De jongen had de uitstraling van een model, met een dosis arrogantie die deed vermoeden dat de hele wereld slechts een bijrol speelde in het script van zijn leven. Hij leek haast te denken dat hij ons een gunst verleende door simpelweg aanwezig te zijn. Vassilis opende het gesprek, zijn stem kalm en beheerst, terwijl ik er de voorkeur aan gaf om in stilte toe te kijken, mijn armen gekruist in een poging om niet te veel mijn afkeer te tonen. De onderhandelingen begonnen over een proefperiode, maar al snel werd duidelijk dat Michael meer in gedachten had. "I want a contract until the end of this season," stelde Michael zelfverzekerd voor, alsof hij het over de meest logische zaak van de wereld had. Vassilis keek even naar mij, een blik die een heel gesprek op zich was, voordat hij antwoordde: "Let's start with a trial period. We need to see you in action first." Michael leunde achterover, zijn zelfvertrouwen onaangetast. "You and I both know you're not just interested in my football skills. It's my social media presence you're after, isn't it?" Het was een moment van onverwachte scherpzinnigheid van Michael, die de dynamiek van het gesprek plotseling veranderde. Vassilis, normaal onverstoorbaar, leek even uit het veld geslagen. "You have a point," gaf Vassilis toe, een zeldzame erkenning van zijn kant. "Your social media influence could indeed be valuable for us." De lucht in het kantoor leek plotseling geladen met een nieuwe energie, een mengeling van spanning en opportuniteit. "Alright, I'll play ball. But I want that contract," drong Michael aan, met een vastberadenheid die je zelden zag bij iemand van zijn leeftijd. Vassilis zuchtte, een geluid dat meer leek op de capitulatie van een man die wist wanneer hij verslagen was. "Fine. A contract until the end of the season, but we expect you to fully commit, both on and off the field." Michael stond op, zijn houding die van iemand die zojuist een kleine overwinning had behaald. "You won't regret this," zei hij, terwijl hij ons een hand gaf, een gebaar dat de deal bezegelde. Terwijl hij het kantoor uitliep, wist ik dat we zojuist een gok hadden gewaagd. Een gok die Spartakos Kitiou kon maken of breken. Maar in mijn ogen was het risico onderdeel van de charme. Wat Michael Statham ons ook zou brengen, goed of slecht, het zou ongetwijfeld een verhaal zijn dat de moeite waard was om te vertellen. ~ = = = = = ~ Alle verder relevante info staat in de spoiler. Spoiler Op 18-3-2024 om 15:11 zei Titan: Die Brit heeft in amper drie levensjaren al veel van de wereld ontdekt en overal laten zien wat er mis is met zijn generatie. Ach, hij kan ook een inspiratiebron zijn voor zijn leeftijdsgenoten, als hij de club maar niet in no time omtovert tot een walhalla voor TikTokkies en andere influencers. Ik heb snode plannen. Of liever gezegd, John heeft snode plannen. Parodie danwel persiflage incoming. Op 18-3-2024 om 15:14 zei Djurovski: Komt Jason ook nog langs? Benieuwd wat onze influencer kan laten zien. Af en toe die Eleni filmen zal geen kwaad kunnen Nog niet aan gedacht, maar ik sluit het niet uit. Op 18-3-2024 om 15:20 zei ElMarcos: Het is in ieder geval een man van de wereld die een kans gaat krijgen om zijn kunsten te vertonen. Ongetwijfeld een man die de aandacht op de club gaat krijgen. Al lijkt het een kwestie van tijd voor John zijn kunsten vertoont met Eleni.... Of Michael dan nog positieve bijdrages gaat leveren op en naast het veld. De zaadjes zijn al geplant he. Op 18-3-2024 om 20:56 zei Kyrill: Klinkt weer erg goed, ik geniet van elk woord, bij elke update Dank je Tags voor @Whitewolf345 @bas huijsmans @Titan @Willem @Djurovski @Kyrill @Jónstærke @ElMarcos @neva @Mascini 2 juni bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Zo die Engelsman is wel cheeky zeg, niet normaal hehehe. Mooie en toffe wending, en toffe update weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Influencers, ofwel ordinaire marketingjongens die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen. Het lijken welhaast voetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Zo weer even wat updates bijgelezen. Gaat deze Engelsman er dan voor zorgen dat Spartakos Kitiou wat stappen kan gaan zetten of zorgt dit er alleen maar voor dat John dichtbij Eleni kan komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart De kaarten zijn duidelijk geschud. Nu is het wachten hoe ze uiteindelijk op tafel gaan vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Hij weet wel wat hij wil iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) XVIII. Go, Michael, go! Michael Statham wierp zich met een enthousiasme dat alleen geëvenaard kon worden door een kind in een snoepwinkel in de strijd om zowel een basisplaats als de likes en aandacht van de wereld. Gewapend met een heel arsenaal aan GoPro-camera's - op zijn borst, aan zijn hoofd, en zelfs eentje die hij af en toe als een handgranaat de lucht in gooide - begon hij het stadion van Spartakos Kitiou te filmen alsof het de set was van de nieuwste Hollywood blockbuster. Zijn eerste kennismaking met de selectie, een groep mannen die meer leek op een bijeengeraapt zooitje ongeregeld dan op een professioneel voetbalteam, en de daaropvolgende training werden met chirurgische precisie vastgelegd. De rest van de ploeg, die tot dan toe hun dagen sleet in een obscuur bestaan ver verwijderd van elke vorm van glamour, reageerde met een mengeling van verbazing en onverschilligheid op de verschijning van deze flamboyante paradijsvogel. Maar, eerlijk is eerlijk, tijdens de training leek Michael meer dan alleen maar een mooi gezicht en een Instagram-account met een indrukwekkend aantal volgers. Hij dook atletisch naar de hoeken, zijn lichaam een toonbeeld van souplesse en kracht, en coachte en commandeerde de verdediging met de autoriteit van een volleerde drilsergeant. "Get back in position, you muppets," schalde zijn stem over het veld, een directe bevel dat geen ruimte liet voor discussie. Op beeld zag het er spectaculair uit. Michael, met zijn perfect getimede duiken en zijn camera’s die elke seconde vastlegden, leek de ster van zijn eigen show. In praktijk echter, wist hij slechts ongeveer de helft van alle doelpogingen te stoppen en verstond de rest van de selectie hem amper, een Babylonische spraakverwarring in het hart van Cyprus. Maar op beeld, ja, op beeld zag het er allemaal gelikt uit. Elke save, elke duik, elke commando was gefilterd door de lens van de GoPro, omgetoverd tot momenten van pure voetbalmagie. Het was alsof Michael Statham niet slechts de keeper van Spartakos Kitiou was, maar de hoofdrolspeler in een episch verhaal van underdogs en onverwachte helden. De volgende dag, toen Michael de beelden op zijn social media kanalen gooide, vergezeld van een flitsende montage en een pompende soundtrack, ontplofte het internet. Mensen van over de hele wereld werden getrakteerd op de capriolen van Spartakos’ nieuwste aanwinst, een doelman die niet alleen wist hoe hij een bal moest stoppen, maar ook hoe hij een verhaal moest vertellen. Vassilis en ik, we keken naar de stroom van likes, shares en comments, een mix van bewondering, verbijstering en een tikkeltje jaloezie. Michael had iets gedaan wat wij nooit voor mogelijk hadden gehouden: hij had Spartakos Kitiou op de kaart gezet, niet door zijn voetbalkunsten, maar door zijn meesterschap over de kunst van het beeld. In deze wonderlijke wereld, waar de grenzen tussen realiteit en fictie vaak vervagen, was Michael Statham niet slechts een keeper. Hij was een regisseur, een influencer, een dromer. En misschien, heel misschien, was dat precies wat we nodig hadden. ~ = = = = = ~ Reacties and such. Spoiler Op 19-3-2024 om 09:07 zei Kyrill: Zo die Engelsman is wel cheeky zeg, niet normaal hehehe. Mooie en toffe wending, en toffe update weer. Thanks. Op 19-3-2024 om 09:13 zei Titan: Influencers, ofwel ordinaire marketingjongens die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen. Het lijken welhaast voetballers. Gezwellen met een camera, dat zijn het. In feite zijn ze een beetje als irritante muggen die constant om je hoofd zoemen en je proberen te steken waar het het meest pijn doet. Ik bedoel, wie heeft er eigenlijk tijd voor al die invloeden? Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder dat we ons laten beïnvloeden door de meningen en verwachtingen van anderen. Laat mij gewoon mijn eigen ding doen, mijn eigen weg banen door de chaos van het bestaan. Ik ben mijn eigen meester, mijn eigen schepper, en ik laat me niet tegenhouden door de ruis van de wereld om me heen. Dus nee, influences zijn vreselijk. Geef mij maar de rauwe en ongefilterde waarheid van het leven, zonder al die externe ruis en afleidingen. Op 19-3-2024 om 09:23 zei bas huijsmans: Zo weer even wat updates bijgelezen. Gaat deze Engelsman er dan voor zorgen dat Spartakos Kitiou wat stappen kan gaan zetten of zorgt dit er alleen maar voor dat John dichtbij Eleni kan komen? A little bit of both Op 19-3-2024 om 09:23 zei ElMarcos: De kaarten zijn duidelijk geschud. Nu is het wachten hoe ze uiteindelijk op tafel gaan vallen. Met een donderklap Op 19-3-2024 om 10:00 zei Djurovski: Hij weet wel wat hij wil iig. Duidelijkheid, op zich wel mooi. Tags voor @Whitewolf345 @bas huijsmans @Titan @Willem @Djurovski @Kyrill @Jónstærke @ElMarcos @neva @Mascini 2 juni bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Wederom een prachtig geschreven stuk. Voorlopig lijkt het de club geen windeieren te leggen dat ze kiezen voor Michael. Benieuwd wat het oplevert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Heel geweldig en fijn stuk weer. Tof dat Michael dit zo goed heeft aangepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 34 minuten geleden zei Nom de Guerre: een doelman die niet alleen wist hoe hij een bal moest stoppen, maar ook hoe hij een verhaal moest vertellen. De doelman is niet de enige die weet hoe hij een verhaal moet vertellen. Het lijkt allemaal hosanna te gaan nu, maar dat kan toch niet goed blijven gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Eerste officiële wedstrijd gewoon weer banken, met z'n fratsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Heerlijk geschreven hoor. Je ziet de beelden er in gedachten bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) XIX. De oefencampagne Daar stond Michael Statham, onze influencer-slash-doelman, te midden van het strafschopgebied, coachend, commando's schreeuwend als een generaal op het slagveld. "Get back into position, you muppets," galmde zijn stem over het veld, terwijl zijn achterhoede hem vooral verbaasd aanstaarde, zich afvragend of ze in een voetbalwedstrijd of in een militaire drill waren beland. Michael, die heen en weer patrouilleerde in het strafschopgebied als een gekooide tijger, vervloekte elke verkeerde beweging en positionering met een passie die je zelden ziet binnen de vier lijnen van het veld. Het was een spektakel dat zowel verbazing als lichte bewondering opriep bij iedereen die het zag. Helaas, in het leven zoals in voetbal, is het zelden allemaal rozengeur en maneschijn. Zo ook bij onze Michael Statham, wiens vaardigheden op het veld niet bepaald gelijke tred hielden met zijn onbetwiste meesterschap over de kunst van het influencen. Het was een beetje alsof je een topchef een restaurant laat runnen en erachter komt dat hij niet weet hoe een gasfornuis werkt. De volgende oefenwedstrijd tegen Omonaia Aradippou, een team dat zo middelmatig was dat ze zelfs in de anonimiteit nog een grijze muis zouden zijn, werd weliswaar winnend afgesloten, maar Michael, onze held van de sociale media, zag er bij beide tegentreffers uit als iemand die net had ontdekt dat voetbal daadwerkelijk met een bal gespeeld wordt. Bij de eerste tegentreffer besloot Michael dat een hoge voorzet eerder een existentiële dreiging dan een voetbal was en dook er onderdoor alsof het een vliegende schotel was. Het was een moment dat de wetten van natuurkunde en gezond verstand leek te tarten. De bal, ongestoord door Michaels interpretatie van moderne dans, vond het net alsof het geleid werd door de geest van voetbal zelf, die besloten had dat Spartakos een lesje in nederigheid nodig had. Bij de tweede tegentreffer, in een moment van onverklaarbare moed (of waanzin, afhankelijk van je standpunt), besloot Michael dat hij Manuel Neuer was. Hij verliet zijn doel om deel te nemen aan de opbouw, een beslissing die ongeveer even goed uitpakte als een pinguïn die besluit te vliegen. Met de elegantie van een giraffe op ijs probeerde Michael de bal naar een medespeler te passen, maar in plaats daarvan schoof hij de bal zo in de voeten van een tegenstander, die waarschijnlijk nog nooit zo'n cadeau had ontvangen. Na deze wedstrijd was het duidelijk dat Michaels droom om de sterkeeper van Spartakos te zijn, meer weg had van een koortsachtige hallucinatie dan van een haalbare realiteit. Toch konden Vassilis en ik niet geheel ontevreden zijn. Ondanks zijn falen op het veld, had Michael iets teweeggebracht binnen de club. Zijn video’s hadden meer aandacht gegenereerd dan we in jaren hadden gezien en brachten zelfs enkele nieuwe gezichten naar de trainingen, aangetrokken door de belofte van roem, of misschien gewoon door nieuwsgierigheid. In de dagen die volgden, terwijl we Michael probeerden te leren dat een voetbal geen vijand is maar een vriend, besefte ik dat voetbal, net als het leven, vol verrassingen zit. Niet allemaal even welkom of succesvol, maar altijd de moeite waard. Michael Statham, de keeper die geen ballen kon stoppen maar wel harten kon veroveren, was daar het levende bewijs van. Misschien was hij niet de held die we verwacht hadden, maar in zekere zin was hij de held die we nodig hadden. Een herinnering dat niet alle verhalen helden vereisen die nooit falen, maar soms gewoon helden die durven te dromen. En zo, te midden van al onze plannen, strategieën en dromen, stond Michael Statham, niet als de redder van Spartakos, maar als de onwaarschijnlijke inspiratiebron voor een club die zo hard een sprankje hoop nodig had. Het was een rommelig, chaotisch en soms ronduit hilarisch avontuur, maar zoals alle goede verhalen, eentje die het vertellen waard was. In de wereld van Spartakos Kitiou, waar elk succes hard bevochten werd en elke mislukking een les, was Michael Statham ons onverwachte hoofdstuk, een herinnering dat soms, heel soms, de reis zelf de bestemming is. ~ = = = = = ~ De laatste update van vandaag. Spoiler Op 19-3-2024 om 12:44 zei ElMarcos: Wederom een prachtig geschreven stuk. Voorlopig lijkt het de club geen windeieren te leggen dat ze kiezen voor Michael. Benieuwd wat het oplevert! Nou, je hebt de kwaliteiten van deze bende pannenkoeken nog niet gezien. Op 19-3-2024 om 13:03 zei Kyrill: Heel geweldig en fijn stuk weer. Tof dat Michael dit zo goed heeft aangepakt Benieuwd wat je hier van vindt. Op 19-3-2024 om 13:05 zei bas huijsmans: De doelman is niet de enige die weet hoe hij een verhaal moet vertellen. Het lijkt allemaal hosanna te gaan nu, maar dat kan toch niet goed blijven gaan? Ik geloof dat ik inmiddels op een goeie 50 pagina's aan tekst zit. Op 19-3-2024 om 13:27 zei Titan: Eerste officiële wedstrijd gewoon weer banken, met z'n fratsen. Sowieso. Pannenkoek. Op 19-3-2024 om 14:37 zei Djurovski: Heerlijk geschreven hoor. Je ziet de beelden er in gedachten bij Dat is een heel mooi compliment, dank je wel. Tags voor @Whitewolf345 @bas huijsmans @Titan @Willem @Djurovski @Kyrill @Jónstærke @ElMarcos @neva @Mascini 2 juni bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Na de flop en de turn zijn we nu bij de river aangekomen. Bij deze showdown blijk je ineens toch geen royal flush in handen te hebben, maar gewoon een paartje boeren. Misschien win je er toch de jackpot mee, maar de vraag is nu wat de anderen voor kaarten op tafel gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Leuke en toffe update, wending die te verwachten viel, maar uiteraard nog steeds interessant en tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Die vergelijkingen blijven een genot om te lezen. En dan komt het beelddenken er boven op. Grijns op gezicht verschijnt dan sneller dan mik lief is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) XX. Een aanzuigende werking Dankzij het gelikte promowerk van Michael, dat meer weg had van een Hollywood blockbuster dan van de amateuristische pogingen van een voetbalclub op een eiland, begon het berichten te regenen. Mensen, of beter gezegd, jonge Europese spelers met een avontuurlijke inslag, boden zich massaal aan om op proef te komen spelen voor Spartakos. Het was een bonte verzameling van individuen die vaak in de regio op vakantie waren en dachten: waarom niet? Een poging wagen om op dit paradijselijke eiland een contract te verdienen, leek hen wel wat. En waarom ook niet? Worst case scenario hielden ze er een gratis vakantie aan over, compleet met zon, zee en misschien een beetje voetbal. Het was een win-win situatie, althans, in hun ogen. Spartakos, eens het lachertje van de regio, werd nu overspoeld met aspirant-voetballers die droomden van roem, of op zijn minst van een verhaal om aan hun kleinkinderen te vertellen. Het was een bizarre wending van zaken, een scenario zo absurd dat zelfs ik, met mijn eeuwige cynisme, even moest glimlachen bij de gedachte. En dan was er nog Eleni, die onbedoeld een factor van betekenis werd in deze hele saga, want in enkele van Michaels reels dook zij op, prominent in beeld, flanerend door de straten van Larnaca of lachend op een zonovergoten terras. Ze fungeerde als een levend bewijsstuk dat het leven op Cyprus, en in het bijzonder in de regio Larnaca, naast voetbal nog veel meer moois te bieden had. Deze beelden van Eleni wakkerden ongetwijfeld de fantasieën aan van menig jonge speler die droomde van meer dan alleen een plek in de selectie. Je zou kunnen spreken van een aanzuigende werking. De ware kunst, en laat ons wel wezen, het was een kunst, lag in het filteren van de stortvloed aan berichten die ons als een tsunami van ambitie en wanhoop overspoelde. Na enig beraad, waarbij Vassilis en ik elkaar aankeken alsof we zojuist hadden besloten samen een mijnenveld over te steken, kwamen we tot een verdeling van de taken. Ik, met mijn scherpe oog voor talent of het gebrek daaraan, zou de eerste schifting maken, terwijl Vassilis, met zijn ondoorgrondelijke pokerface en een diplomatie die Bismarck jaloers zou maken, zich zou ontfermen over de contractonderhandelingen. Dankzij de wonderen van het moderne internet, en dan in het bijzonder Youtube compilaties, kwam ik een heel eind in mijn queeste naar het ongepolijste diamant dat Spartakos uit de modder zou trekken. En Michael, in een zeldzaam moment van toegevoegde waarde, wees ons op WYScout, een platform waar je kon zwemmen in een zee van statistieken en analyses, zonder het risico te lopen te verdrinken in de kosten van proefperiodes. Dat was inderdaad een stuk goedkoper dan het uitnodigen van al die mannen voor een proefperiode, waarbij de club op zou draaien voor zowel het vliegticket als het verblijf. Een strategie die zo kosteneffectief was dat het haast voelde alsof we vals speelden - maar in de wereld van het voetbal, waar elke cent telt en elke nieuwe speler het verschil kan maken tussen glorie en obscuriteit, was elke besparing een overwinning op zich. Zo navigeerden we door de jungle van aspirant-voetballers, gewapend met niets dan onze laptops en een onwankelbaar geloof in de toekomst van Spartakos. Het was een avontuur, een gok, een sprong in het diepe, maar het leven zelf was de grootste gok van allemaal. ~ = = = = = ~ Reacties and such. Spoiler Op 19-3-2024 om 16:30 zei ElMarcos: Na de flop en de turn zijn we nu bij de river aangekomen. Bij deze showdown blijk je ineens toch geen royal flush in handen te hebben, maar gewoon een paartje boeren. Misschien win je er toch de jackpot mee, maar de vraag is nu wat de anderen voor kaarten op tafel gooien. We gaan uiteindelijk voor een full house Op 19-3-2024 om 19:27 zei Kyrill: Leuke en toffe update, wending die te verwachten viel, maar uiteraard nog steeds interessant en tof. Ik ben geen @Mascini, die elke update een cliffhanger kan geven. Op 19-3-2024 om 19:54 zei Djurovski: Die vergelijkingen blijven een genot om te lezen. En dan komt het beelddenken er boven op. Grijns op gezicht verschijnt dan sneller dan mik lief is Wacht maar tot we bij dynamiet komen Dynamiet komt morgen, daarna werken we naar Boliviaans marcheerpoeder toe. Tags voor @Whitewolf345 @bas huijsmans @Titan @Willem @Djurovski @Kyrill @Jónstærke @ElMarcos @neva @Mascini 2 juni bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Het heeft me even wat tijd gekost, maar vandaag heb ik je novelle helemaal bijgelezen. Wat een fantastisch verhaal om te lezen! Ik voelde me echt verbonden met de personages en de ontwikkelingen. Je hebt echt een talent voor het vertellen van verhalen, en ik kan niet wachten om te zien waar je reis je verder naartoe brengt. Blijf je hart volgen en blijf schrijven, want je hebt echt iets bijzonders in handen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Erg tof en leuk stuk weer!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Een relatief normale update. Ook wel eens leuk voor de verandering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart 50 minuten geleden zei Glenn08: Het heeft me even wat tijd gekost, maar vandaag heb ik je novelle helemaal bijgelezen. Wat een fantastisch verhaal om te lezen! Ik voelde me echt verbonden met de personages en de ontwikkelingen. Je hebt echt een talent voor het vertellen van verhalen, en ik kan niet wachten om te zien waar je reis je verder naartoe brengt. Blijf je hart volgen en blijf schrijven, want je hebt echt iets bijzonders in handen. C&P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Een paar updates moeten inhalen maar het moet gezegd, een geniale ingeving toch weeral met die influencer/doelman. Dit blijft dan ook enorm boeien. Zet me trouwens maar in de vaste taglijst, kwestie van een reminder te krijgen als ik eens een update zou missen. Het tempo blijft hier immers hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Lijkt die landloper met zijn GoPro warempel iets op te gaan leveren voor de club. Slim om aan de voordeur al een schifting te maken, want voor je het weet creëer je daar een Ter Apel voor gelukszoekende voetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten