bas huijsmans Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Weer geen transfers. Dat houtje waar ik op moet bijten wordt steeds dunner zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 april Auteur Share Geplaatst 30 april Denken jullie aan het maken van koppels???? Zorg dat je diegene kan vertrouwen, want jullie maken de keuze voor elkaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei @Netzwerk, zullen wij het goede voorbeeld geven? Als jij zegt wie je als eerste wilt zal ik die keuze ook zo doorgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei @Fantasy team up? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 9 minuten geleden zei FlyD: @Fantasy team up? Si! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 4 uur geleden zei DemoN: @Netzwerk, zullen wij het goede voorbeeld geven? Als jij zegt wie je als eerste wilt zal ik die keuze ook zo doorgeven. Prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei @bas huijsmans Zal ik proberen ervoor te zorgen dat je niet meer op een houtje hoeft te bijten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 34 minuten geleden zei keano77: @bas huijsmans Zal ik proberen ervoor te zorgen dat je niet meer op een houtje hoeft te bijten? Helemaal prima! Had ook even gemist dat we uberhaupt koppels moesten maken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei @chrisje1993 en @de rest. Gaat we hier nog mee verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 mei Auteur Share Geplaatst 22 mei 13 uur geleden zei bas huijsmans: @chrisje1993 en @de rest. Gaat we hier nog mee verder? Door drukte heeft dit voor mij ook wat stil gelegen. Volledig fm trouwens. Ik zal morgenmiddag even kijken of wel alle duo's al gevormd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 mei Auteur Share Geplaatst 23 mei @Copywriter @Svenpunt @Oerlie en @Blom moeten nog zorgen dat ze in een duo terecht komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei @Svenpunt vormen wij dan een duo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei @Copywriter wij dus ook samen een duo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 2 uur geleden zei Blom: @Copywriter wij dus ook samen een duo? Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 3 uur geleden zei Oerlie: @Svenpunt vormen wij dan een duo? Is goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 juli Auteur Share Geplaatst 4 juli Nieuwe keuze Het heeft al te lang stil gelegen dit, mede door mijn eigen drukte ook. Dan nu de uitleg waarom er koppels gemaakt moesten worden. Iedereen gaat blind voor elkaar een speler uitkiezen. Dus ik hoop dat je een koppel vormt met iemand die je de keuze vertrouwd voor jezelf. Jullie geven dit keer niet in het topic aan wie je kiest maar in een pm naar mij. Als iedereen een keuze gemaakt heeft zal ik in het topic bekend maken wie gekozen zijn geworden. Zijn er spelers dubbel gekozen worden dan mag er of geboden worden op de speler wat van je eigen inkomsten af gaat (dus je betaald voor een speler van een ander) of je kiest iemand anders. de spelers: Adrian Garcia: Andreas Altwasser: Dramane Maïga: Fernando Tomé: Leonardo Longo: Lucas Flores: Majid Kidane: Sergio Pons: Unai Casado: Vladimir Vandecauter: De Koppels: @FlyD en @Fantasy @Netzwerk en @DemoN @keano77 en @bas huijsmans @Blom en @Copywriter @Oerlie en @Svenpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Wat is de volgorde van kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 juli Auteur Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei Fantasy: Wat is de volgorde van kiezen? Die is er niet! Iedereen kan gewoon kiezen wanneer hij wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei chrisje1993: Die is er niet! Iedereen kan gewoon kiezen wanneer hij wilt. Dat las ik twee tellen later ook ja had ik even overheen gelezen, excuus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli (bewerkt) hopelijk kiest @Svenpunt een leuke speler uit. 4 juli bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli @Copywriter ik heb een topper in wording uitgekozen voor je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Obv de namen geen Ijslanders om voor @Fantasyte kiezen. Heb dan maar een andere topper doorgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Zojuist zei FlyD: Obv de namen geen Ijslanders om voor @Fantasyte kiezen. Heb dan maar een andere topper doorgegeven. Ik heb ook m'n best voor jou gedaan. Keuze 1 was niet meer beschikbaar, dus ben voor het alternatief gegaan. Flegmatische spelers passen je wel goed, dus heb daar vooral naar gekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli Als mijn administratie goed klopt moet ik nog reactie krijgen van @Netzwerk @DemoN en @Blom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten