Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Veel nieuwe namen, die niet altijd veel zeggen maar op basis van de profielen lijkt de selectie toch een mooie kwaliteitsinjectie gekregen te hebben. De ambities zijn in ieder geval ook aanwezig en de resultaten van de oefenwedstrijden wijzen ook alvast in de goede richting. Alles lijkt dus aanwezig om er opnieuw een goed seizoen van te maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari @delichris Ik denk dat wij zeer tevreden mogen zijn met de transfers die we gedaan hebben. Transfers als die van Conor Coventry en Antonio Vergara vind ik geweldig als buitenlandse aankopen en met Soner Dikmen halen wij een zeer goede Turkse speler binnen. De eerste resultaten laten zien dat we goede aankopen gedaan hebben. @Marius We moesten wel veel nieuwe spelers halen, want de spelers die wij vorig jaar haalden waren vrijwel allemaal op leeftijd. Als je kijkt naar de kwaliteit van de spelers die wij gehaald hebben denk ik dat wij zeer goede zaken gedaan hebben. De doelstelling van het bestuur is om degradatie te voorkomen wat op zich logisch is als promovendus, maar als we nu naar de eerste wedstrijden kijken heb ik het vermoeden dat wij daar op zijn minst niet bang voor hoeven te zijn. Alles lijkt dus inderdaad aanwezig om er opnieuw een goed seizoen van te maken. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @Netzwerk @Boyzone @Keeza @De Raam @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Wat een sensationele start! Meteen twee keer vijf keer scoren is op zijn minst heel indrukwekkend te noemen. Dit doet het beste vermoeden voor het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Heel sterk begonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Een hele sterke start van het seizoen is dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari @Marius Het was een veel betere start dan verwacht natuurlijk, dus dit schept weer verwachtingen. Of die realistisch zijn zal moeten blijken gedurende het seizoen natuurlijk. De aankopen lijken in ieder geval meer dan genoeg toe te voegen. @Keeza Dat kunnen we wel zeggen met tien doelpunten in twee wedstrijden. @delichris We mogen tevreden zijn met hoe wij uit de startblokken geschoten zijn en ploegen weten dat ze rekening met ons moeten gaan houden. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @Netzwerk @Boyzone @De Raam @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Het blijft goed gaan zeg. Had ik niet verwacht, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Je hebt weer een mooie selectie gebouwd en start ook op een hoger niveau meteen goed zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Je weet de sterke start wel erg goed door te trekken zeg. Op deze manier zou het wel eens opnieuw een heel mooi seizoen kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari @delichris We hebben wel echt goede spelers gehaald voor dit niveau, dus zelf ben ik iets minder verbaasd al had ik meer de middenmotor/subtop verwacht. @ElMarcos Ik ben zeer te spreken over de selectie die wij hebben neergezet en denk dat wij met deze jongens bovenin kunnen mee doen. @Marius Als we naar de resultaten kijken dan moeten wij ook dit seizoen weer concluderen dat wij weleens bovenin mee zouden kunnen spelen. Zoals hierboven ook al benieuwd hebben we de de selectie een goede kwaliteitsimpuls gegeven en dat zien wij terug op het veld. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @Netzwerk @Boyzone @De Raam @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ongeslagen deze periode en op die manier na bijna 1/3 van de competitie mag je nu toch echt wel concluderen dat je ploeg in staat is om eens gans seizoen bovenin te gaan meedoen. En dat is goed nieuws natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ik denk dat je mee moet doen om de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari hele interessante novelle je doet het ook erg goed ga zo door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Even moeten bijlezen maar je bent heel erg sterk bezig. gezien de financiën wel te verwachten maar je moet het toch maar even doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wederom een goede serie wedstrijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari @Marius Ik denk dat wij inderdaad moeten concluderen dat wij het gehele seizoen bovenin kunnen meedraaien. Het ligt wel dicht bij elkaar in de top vier dus we mogen niet verzwakken. @delichris Daar lijkt het wel op en gezien de middelen die wij beschikbaar hebben is dat misschien wel logisch ook. @jeffrey koole Dank voor het compliment en we doen het zeker goed in het tweede seizoen. @Djurovski Veel lezen was niet nodig, maar het waren wel flink wat updates als je bij de start moest beginnen. Het was inderdaad te verwachten, omdat wij de financiële middelen hebben en goede faciliteiten. Al is het lastig inschatten hoe een ploeg het doet die volledig opgebouwd moet worden natuurlijk. @ElMarcos Dat mogen wij wel een goede serie wedstrijden noemen ja. Het ziet er ook dit seizoen weer mooi uit voor ons. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @Netzwerk @Boyzone @De Raam @Keeza @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wat een heerlijke prestaties heb je neergezet. Je blijft goed meedoen voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari En daar is de leidersplek ... de hamvraag lijkt nu al of je die nog uit handen gaat geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ik kan dit toch niet bijbenen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Prima periode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart De stagiaire is weer aan de haal gegaan met de stand. Een gevalletje op staande voet? @delichris We lijken zeker mee te doen om de titel en dat terwijl wij gepromoveerd zijn. Daarover kunnen wij dus alleen maar tevreden zijn. @Marius We gaan meemaken of wij het nog uit handen gaan geven, maar de ploeg lijkt zeker sterk genoeg om voor de titel te gaan, dus stiekem moeten wij er natuurlijk voor gaan! @De Raam Haha dat vermoeden had ik al dat je het niet kon bijbenen, maar wees niet getreurd. Vorige week had ik verlof, omdat ik vandaag gestart ben bij mijn nieuwe baan, dus het tempo in de updates zal drastisch omlaag gaan. Neem maar even de tijd om bij te lezen! @Djurovski Zeker een prima periode! @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @Netzwerk @Boyzone @Keeza @ElMarcos @jeffrey koole @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Die Turkse stagiares moet je maar niet meer aannemen. Wat zijn die slecht zeg. Het gaat lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zeven op twaalf is iets magerder ditmaal, maar ik vermoed nog steeds genoeg om bovenin te blijven meedraaien, en dat is natuurlijk het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart @delichris Haha zal mijn best doen om het niet meer te vergeten hoor. Resultaten zijn wel goed gelukkig. @Marius Geen man overboord door eens wat mindere wedstrijden, want we draaien nog steeds bovenin mee. Het wordt een mooie en spannende tweede seizoenshelft! @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @Netzwerk @Boyzone @Keeza @ElMarcos @jeffrey koole @Djurovski @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Dit blijft gewoon lekker gaan zeg. In de beker een mooie loting gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten