Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65f31f1075acc-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2029- 2030

Ik ga eindelijk mijn debuut maken in de Saoedische competitie. Ik ben niet bij de rijkste club terecht gekomen, maar bij een team dat niet vaak iets won volgens mij. Maar ik wil maar één ding en dat is zo snel mogelijk de Champions League winnen. En daar is dit seizoen een mooie mogelijkheid voor. We staan tenslotte ook in de tweede ronde. Wat het niveau is weet ik niet, maar dat gaan we wel zien de komende tijd. 

In de Champions League spelen wij deze maand tegen Al Arabi. Ik denk dat wij deze ronde wel door moeten komen. In de competitie gaan we spelen tegen Riyadh, Al-Faisaly en Al-Adalah. We gaan geen bekerwedstrijden spelen, want daarin is het team al in uitgeschakeld. Kampioen worden gaat ook niet meer lukken. Daarvoor is het gat te groot.

Debuut

65f55f104af67-debuutal_shabab.png

Riyadh - Al Shabab Roshin League

65f55f28dd088-riyadhalshabab.png

Al Shabab - Al Arabi Champions League

65f55f419b4c9-alshababalarabi1.png

65f55f5a2f0dc-alshababalarabi2.png

Al Arabi - Al Shabab Champions League

65f55f7824141-alarabialshabab1.png

65f55fb36f002-alarabialshabab2.png

Februari

65f55fcf7efba-februari.png

Stand Roshin League

65f55ff1c3bd1-stand.png

Loting Champions League

65f5601f045e7-lotingcl.png

Antwoorden op posts van users

@Djurovski Ik kende de club totaal niet, maar ik zal er niet teveel kebab gaan eten.

@Marius Het is voor mij wel een onbekende club. Ik had er nog nooit van gehoord.

@MNie @ElMarcos @Kyrill @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2029- 2030

Door dat de club al slecht staat in de competitie en al uit de beker ligt zal alle focus van mij op de AFC Champions League liggen. Dit is de weg naar succes voor de club en uiteraard mijn missie. Het zou stiekem wel heel mooi zijn als ik de Champions League meteen pak. Maar ik heb er geen illusies in. Wel ben ik van mening dat de club zeker bij de top acht van de competitie moet zitten. Want er zit zeker potentieel in deze club. Maar goed we gaan wel zien waar we gaan eindigen. 

Deze maand gaan we spelen in de Champions League tegen Al Wahda uit de UAE. In de competitie gaan we spelen tegen Al Ittihad, Al-Taawoun, Al Ahli (KSA) en Al-Fayha.

Al Wahda - Al Shabab Champions League

65f6a5f244945-alwahdaalshabab.png

Al Shabab - Al Wahda Champions League

65f6a61945582-alshababalwahda.png

Maart

65f6a647034e1-maart.png

Stand Roshin League

65f6a65fb5a60-stand.png

Loting Champions League

65f6a673b47d6-lotingcl.png

Overzicht manager

65f6a688d29cb-overzicht.png

Financien

65f6a6a56dd0a-financien.png

@Marius De competitie is kansloos. Dus alles ga ik op de CL zetten. Want dat is nu de kortste weg naar succes.

@Kyrill Ik ben blij met de start die we hebben op dit moment hebben.

@MNie Het zou kunnen, maar niets is zeker.

@Djurovski Ja het zou een stunt zijn als dit gaat lukken.

@ElMarcos @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest even flink bijlezen maar wat dat betreft zijn jouw updates ideaal, haha! Heerlijke prijzenregen bij Nacional en een leuke nieuwe club gevonden, waar je ook meteen je stempel drukt. Het zou maar zo kunnen zijn dat je al snel door kunt naar de volgende uitdaging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2029- 2030

Aangezien ik wat updates klaar heb staan gooi ik er nog maar er één uit. En omdat het vandaag zeventien maart tweeduizendvierentwintig is. We spelen in de maand april weer om de Champions League. De halve finale staat op het programma en daarin treffen wij Al Ain. In de competitie treffen we Damac, Etti, Al-Hazem en Al Nassr (KSA). Maar de grootste vraag zal zijn of ik in een half jaar tijd weer in een Champions League finale zal gaan staan.

Al Ain - Al Shabab Champions League

65f6f1d8d945d-alainalshabab.png

Al Shabab - Al Ain Champions League

65f6f1e36fc27-alshababalain.png

April

65f6f20906723-april.png

Stand Roshin League

65f6f22b216eb-stand.png

65f6f24660d32-hoogstepositieooit.png

Affiche finale Champions League

65f6f25e285f3-afficheclfinale.png

@MNie Maar we zijn er nog niet. 

@De Raam Qua tekst ben je snel klaar, maar qua screens soms niet. We zijn aardig op weg om een historische prijs te gaan pakken. Maar het kan zijn dat het ineens klaar is.

@Kyrill Ik zal je uit de spanning halen.

@Marius @Djurovski @ElMarcos @Satioz @Thomassje123 @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met overtuigende cijfers naar de finale van de Aziatische Champions League waarin je met de Japanse tegenstander een prima ploeg treft. Ik verwacht wel dat je die met ruime cijfers gaat winnen en dat je contract in Saudi Arabië van korte duur zal zijn, tenzij je nog wat tasjes vol met geld wilt buitmaken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flinke opmars maak je daar nog in de competitie zeg! Stel je voor dat je de vijfde plek uiteindelijk nog weet te pakken. Maar het belangrijkste is natuurlijk de CL. Knap de finale gehaald, en volgens mij ben je zelfs een beetje favoriet tegen zo'n Japanse tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

65f863e41ad85-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2029 - 2030

Ik ga jullie nog even inspanning houden omtrent de Champions League finale. Want we zijn in de competitie nog niet uitgespeeld. Want we spelen nog één wedstrijd tegen Al-Khaleej (KSA). We kunnen namelijk nog vijfde worden in de competitie. En dan denk ik wel eens wat als ik nou eens vanaf het begin van het seizoen de manager was geweest? Wat voor iets moois had er dan plaats kunnen vinden.

Al-Khaleej (KSA) - Al Shabab Rishon League

65f865079eb25-alkhaleejalshabab1.png

65f86525d5c7d-alkhaleejalshabab2.png

Mei

65f864f950a02-mei.png

Stand Rishon League

65f8653632191-stand.png

Antwoorden posts van users

@MNie Ik wil hier niet te lang blijven hangen.

@Djurovski Het gaat ons aardig voor de wind op dit moment.

@Marius Als we vijfde worden dan hebben wij het heel goed gedaan.

@Kyrill Soms denk ik was ik maar eerder hier naar toe gegaan, want wat voor kansen waren er dan geweest.

@ElMarcos Dat gaat niet lukken. We kunnen alleen nog vijfde worden.

@De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

65f863e41ad85-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2029 - 2030

Ik zal jullie uit jullie spanning verlossen. Hier komt de update rondom de finales. Ik had trouwens ooit ergens in een grijs verleden op een forum gezeten dat over Football Manager ging. En daar leerde ik een @neva kennen. En hij is nu manager in Japan. Ik dacht laat ik hem berichten en vragen of hij me wat kon vertellen over Kashima Antlers. En wat dachten jullie?? Hij had niet eens tijd voor mij. Ooit zo'n aardige moderator, maar nu had hij geen tijd voor een oud forum lid. Achteraf snapte ik het ook wel. Hij had het te druk met Charlotta. Dat is zijn Zweedse vriendin. En wat voor een vriendin. Echt zo'n Zweedse vrouw waar bijna elke man wel over droomt. Dus ik zal het op eigen kracht moeten doen. Gelukkig gaat de finale over twee wedstrijden. Oja ik zit voor de 300ste keer op de bank als manager.

300 wedstrijden

65f9bb735887f-300wedstrijden1.png

65f9bb96d99c8-300wedstrijden2.png

Aankondiging

65f9bba7ea1d9-aankondiging.png

Al Shabab - Kashima Antlers eerste finale Champions League

65f9bbb9eb418-finaleheenwedstrijd.png

Kashima Antlers - Al Shabab tweede finale Champions League

65f9bbc8cd8bf-finalereturn1.png

65f9bbdeec7de-finalereturn2.png

65f9bbeb1ed6b-winst1.png

65f9bc0018658-winst2.png

65f9bc2ac5d2d-winst3.png

Antwoorden posts van users

@Djurovski Het was een hele mooie run van ons.

@Marius Ik zal je verlossen.

@MNie Ook jou zal ik verlossen.

@Kyrill Durf ik niet te zeggen. Ik heb FM niet aan staan op dit moment.

@ElMarcos Zekers. Het was een mooie run van ons.

@DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En meteen raak! Je leek me favoriet, maar dan nog moet je het maar doen. Knap toch hoe je dit hier op zeer korte tijd voor mekaar hebt gekregen. Stoom je meteen door naar een volgende bestemming?

Link naar opmerking
Deel via andere websites