delichris Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart Seizoen 2029- 2030 Ik ga eindelijk mijn debuut maken in de Saoedische competitie. Ik ben niet bij de rijkste club terecht gekomen, maar bij een team dat niet vaak iets won volgens mij. Maar ik wil maar één ding en dat is zo snel mogelijk de Champions League winnen. En daar is dit seizoen een mooie mogelijkheid voor. We staan tenslotte ook in de tweede ronde. Wat het niveau is weet ik niet, maar dat gaan we wel zien de komende tijd. In de Champions League spelen wij deze maand tegen Al Arabi. Ik denk dat wij deze ronde wel door moeten komen. In de competitie gaan we spelen tegen Riyadh, Al-Faisaly en Al-Adalah. We gaan geen bekerwedstrijden spelen, want daarin is het team al in uitgeschakeld. Kampioen worden gaat ook niet meer lukken. Daarvoor is het gat te groot. Debuut Riyadh - Al Shabab Roshin League Al Shabab - Al Arabi Champions League Al Arabi - Al Shabab Champions League Februari Stand Roshin League Loting Champions League Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik kende de club totaal niet, maar ik zal er niet teveel kebab gaan eten. @Marius Het is voor mij wel een onbekende club. Ik had er nog nooit van gehoord. @MNie @ElMarcos @Kyrill @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart In de competitie kan je niet heel veel meer recht zetten, maar wel mooi dat je met de CL nog een buitenkansje hebt. De start is meer dan prima te noemen wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart (bewerkt) Veel plezier en succes bij Al Shabab. En mooie en toffe terugblik nog op Nacional. En prima/goed gestart. 16 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Dat zou snel kunnen gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Prima start en het zou toch wat zijn als je direct de CL weet te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart Seizoen 2029- 2030 Door dat de club al slecht staat in de competitie en al uit de beker ligt zal alle focus van mij op de AFC Champions League liggen. Dit is de weg naar succes voor de club en uiteraard mijn missie. Het zou stiekem wel heel mooi zijn als ik de Champions League meteen pak. Maar ik heb er geen illusies in. Wel ben ik van mening dat de club zeker bij de top acht van de competitie moet zitten. Want er zit zeker potentieel in deze club. Maar goed we gaan wel zien waar we gaan eindigen. Deze maand gaan we spelen in de Champions League tegen Al Wahda uit de UAE. In de competitie gaan we spelen tegen Al Ittihad, Al-Taawoun, Al Ahli (KSA) en Al-Fayha. Al Wahda - Al Shabab Champions League Al Shabab - Al Wahda Champions League Maart Stand Roshin League Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius De competitie is kansloos. Dus alles ga ik op de CL zetten. Want dat is nu de kortste weg naar succes. @Kyrill Ik ben blij met de start die we hebben op dit moment hebben. @MNie Het zou kunnen, maar niets is zeker. @Djurovski Ja het zou een stunt zijn als dit gaat lukken. @ElMarcos @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Weer stap dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Moest even flink bijlezen maar wat dat betreft zijn jouw updates ideaal, haha! Heerlijke prijzenregen bij Nacional en een leuke nieuwe club gevonden, waar je ook meteen je stempel drukt. Het zou maar zo kunnen zijn dat je al snel door kunt naar de volgende uitdaging! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Lekker zeg 2x winnen in de CL, nu halve finale's spannend zeg!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart Seizoen 2029- 2030 Aangezien ik wat updates klaar heb staan gooi ik er nog maar er één uit. En omdat het vandaag zeventien maart tweeduizendvierentwintig is. We spelen in de maand april weer om de Champions League. De halve finale staat op het programma en daarin treffen wij Al Ain. In de competitie treffen we Damac, Etti, Al-Hazem en Al Nassr (KSA). Maar de grootste vraag zal zijn of ik in een half jaar tijd weer in een Champions League finale zal gaan staan. Al Ain - Al Shabab Champions League Al Shabab - Al Ain Champions League April Stand Roshin League Affiche finale Champions League Antwoorden op posts van users @MNie Maar we zijn er nog niet. @De Raam Qua tekst ben je snel klaar, maar qua screens soms niet. We zijn aardig op weg om een historische prijs te gaan pakken. Maar het kan zijn dat het ineens klaar is. @Kyrill Ik zal je uit de spanning halen. @Marius @Djurovski @ElMarcos @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Met overtuigende cijfers naar de finale van de Aziatische Champions League waarin je met de Japanse tegenstander een prima ploeg treft. Ik verwacht wel dat je die met ruime cijfers gaat winnen en dat je contract in Saudi Arabië van korte duur zal zijn, tenzij je nog wat tasjes vol met geld wilt buitmaken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Je weet wat deze datum betekend he? Saint Patricks Day Heerlijke resultaten zeker in de CL gaat het heerlijk maar ook nationaal doe je het sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Flinke opmars maak je daar nog in de competitie zeg! Stel je voor dat je de vijfde plek uiteindelijk nog weet te pakken. Maar het belangrijkste is natuurlijk de CL. Knap de finale gehaald, en volgens mij ben je zelfs een beetje favoriet tegen zo'n Japanse tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Gaat erg goed en super goed. Heel overtuigend en zonder fouten. Zowel nationaal als competitie gaat het voortreffelijk. Succes in de CL finale alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Ga je het dan met Al-Shabab flikken om direct plaatsing voor het continentale voetbal afdwingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart Auteur Share Geplaatst 18 maart Seizoen 2029 - 2030 Ik ga jullie nog even inspanning houden omtrent de Champions League finale. Want we zijn in de competitie nog niet uitgespeeld. Want we spelen nog één wedstrijd tegen Al-Khaleej (KSA). We kunnen namelijk nog vijfde worden in de competitie. En dan denk ik wel eens wat als ik nou eens vanaf het begin van het seizoen de manager was geweest? Wat voor iets moois had er dan plaats kunnen vinden. Al-Khaleej (KSA) - Al Shabab Rishon League Mei Stand Rishon League Antwoorden posts van users @MNie Ik wil hier niet te lang blijven hangen. @Djurovski Het gaat ons aardig voor de wind op dit moment. @Marius Als we vijfde worden dan hebben wij het heel goed gedaan. @Kyrill Soms denk ik was ik maar eerder hier naar toe gegaan, want wat voor kansen waren er dan geweest. @ElMarcos Dat gaat niet lukken. We kunnen alleen nog vijfde worden. @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Knap 5e geëindigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart De vijfde plek is een puike prestatie nog. Maar je weet ons wel in spanning te houden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Ik kan de spanning niet aan pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 5e plek erg knap en erg netjes! Alleen hoeveel nederlagen heeft de club sinds jouw komst te pakken, en hoeveel daarvoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart De vijfde plek is zeer knap gedaan als we zien waar je vandaan komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart Seizoen 2029 - 2030 Ik zal jullie uit jullie spanning verlossen. Hier komt de update rondom de finales. Ik had trouwens ooit ergens in een grijs verleden op een forum gezeten dat over Football Manager ging. En daar leerde ik een @neva kennen. En hij is nu manager in Japan. Ik dacht laat ik hem berichten en vragen of hij me wat kon vertellen over Kashima Antlers. En wat dachten jullie?? Hij had niet eens tijd voor mij. Ooit zo'n aardige moderator, maar nu had hij geen tijd voor een oud forum lid. Achteraf snapte ik het ook wel. Hij had het te druk met Charlotta. Dat is zijn Zweedse vriendin. En wat voor een vriendin. Echt zo'n Zweedse vrouw waar bijna elke man wel over droomt. Dus ik zal het op eigen kracht moeten doen. Gelukkig gaat de finale over twee wedstrijden. Oja ik zit voor de 300ste keer op de bank als manager. 300 wedstrijden Aankondiging Al Shabab - Kashima Antlers eerste finale Champions League Kashima Antlers - Al Shabab tweede finale Champions League Antwoorden posts van users @Djurovski Het was een hele mooie run van ons. @Marius Ik zal je verlossen. @MNie Ook jou zal ik verlossen. @Kyrill Durf ik niet te zeggen. Ik heb FM niet aan staan op dit moment. @ElMarcos Zekers. Het was een mooie run van ons. @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Mooi 300 wedstrijden. Gefeliciteerd met de CL winst, benieuwd wat je nieuwe club gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Dat valt mij vies tegen Van neva dan he. Gefeliciteerd met de cl mooi snel door naar betere bestemmingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart En meteen raak! Je leek me favoriet, maar dan nog moet je het maar doen. Knap toch hoe je dit hier op zeer korte tijd voor mekaar hebt gekregen. Stoom je meteen door naar een volgende bestemming? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten