Marius Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Al Ahly lijkt een lastige tegenstander te blijven, maar dat houdt het wel spannend. En de algemene lijn blijft natuurlijk wel voortreffelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 februari Auteur Share Geplaatst 11 februari Seizoen 2026 - 2027 Gauw verder met de volgende maand. Want carnaval of niet. Wij gaan gewoon door. En carnaval is eigenlijk gewoon een dom feest om veel te drinken in een weekend. Maar oke ik dwaal af. Waar we de vorige maanden nog aardig wat wedstrijden speelden gaan we nu maar zes wedstrijden. In de competitie spelen wij tegen Future, Pharco, El Gouna en Al-Mokwaloon. In de beker is Masry onze tegenstander. En we spelen de eerste wedstrijd in de kwartfinale Champions League tegen Club African. Ceramica Cleopatra - Club African Champions League Maart Stand Premier League Loting Tiger Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Het gaat in beide lekker. We zijn namelijk gewoon door naar de kwartfinale dus matig was het zeker niet. @MNie Ik weet het niet. Ik heb weinig idee hoe sterk de overgebleven teams zijn. Al-Ahly moeten wij ontwijken mochten we doorgaan. @Marius We hebben een heuse titelstrijd gaande en als dit doorgaat wordt het letterlijk op de laatste speeldag beslist. @ElMarcos @Djurovski @De Raam @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Bespeuren we daar een beetje zand in de motor? In de beker met de hakken over de sloot, en in de CL dien je een nederlaag weg te poetsen. Maar alles kan nog natuurlijk, en in de competitie heb je nu ook een mooi kloof, ondanks dat ook daar een nederlaag te noteren viel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari En daar begin je met een thuis nederlaag... Uiteraard kan je dat nog recht zetten, is maar 1-2. In competitie ben je iig op weg naar de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Oei Oei de motor ligt te pruttelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Je blijft goed presteren, ondanks dat er soms nog wel een potje verloren wordt. Je doet op alle gebieden mee en dat is gewoon heel knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari Seizoen 2026 - 2027 We staan op de rand van uitschakeling in de Champions League. We moeten winnen van Club African met minimaal twee goals verschil. Als dat gebeurd dan weten we dat we door zijn. In de competitie gaan we spelen tegen ENPPI en tegen Al-Ahly. In de beker spelen wij in de halve finale tegen wederom Al-Ahly. Ik zal ook deze maand voor de 100ste keer op de bank zitten bij Ceramica Cleopatra. Dat is wel een mooie mijlpaal voor mij persoonlijk. Ook een nieuwe jeugdintake komt er aan, maar deze is niet veel soeps. Jeugdintake Club African - Ceramica Cleopatra Champions League Loting Champions League Ceramica Cleopatra - Recreativo do Libolo Champions League 100 wedstrijden Recreativo do Libolo - Ceramica Cleopatra Champions League April Stand Premier League Affiche finale Tiger Cup Affiche Champions League finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Het gaat niet meer zo lekker als in het eerste deel van het seizoen, maar we doen nog mee en dat telt. @Kyrill De titel komt zelfs op de tocht te staan op dit moment. @Djurovski Dat lijkt er wel op. @ElMarcos Als het lukt dan hebben wij het goed gedaan, maar voor als nog lijkt het moeilijker te gaan worden. @MNie @De Raam @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Gaat gewoon erg goed hoor vind ik. halve finale CL en het bestuur beoordeeld je met een ''10'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Lekker rechtgezet in de CL en nadien ook meteen doorgestoten. Al Ahly blijft wel je angstgegner en kan je zowel in de CL als de competitie nog met een kater opzadelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Keurig hersteld in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari In de competitie blijft het spannend en continentaal denk ik gevoelsmatig dat je met Al-Ahly moet gaan strijden om de winst. In de beker ben je ze alvast kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 februari Auteur Share Geplaatst 13 februari Seizoen 2026 - 2027 Ik kan heel kort zijn. Ik ben vergeten een screen van de stand te maken en van de maand mei. Ik kan niet meer zien wie onze tegenstanders waren. Maar de titelstrijd wordt op de laatste dag van de competitite beslist. Wij spelen tegen Mehalla. Club African - Ceramica Cleopatra Champions League Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Twee finales bereikt en nu het zien af te maken. @Marius Ik ben wel een beetje klaar met Al-Ahly. Ze zijn tenslotte ook nog eens de topclub van Egypte met de meeste landstitels. 45 Stuks, maar de laatste twee jaar geen titel gepakt . @Djurovski Nu op jacht naar de CL winst. @ElMarcos Ik kan een mooie treble gaan pakken dit seizoen, maar we moeten van goede huize komen om Al-Ahly te verslaan. @MNie @De Raam @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Het belangrijkste is de titel! Mooi dat je die opnieuw wist te pakken! Nu de CL nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Gefeliciteerd met de binnenlandse titel, nu die CL pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari De titel is binnen. Nu nog twee finales te gaan voor een echte onvervalste treble! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari Auteur Share Geplaatst 14 februari Seizoen 2026 - 2027 De tweede keer dat wij in de finale van de beker staan en heel verrassend niet tegen Al-Ahly, maar tegen Ismaily. Het is voor ons een grote kans om deze beker voor het eerst onder mijn leiding te gaan winnen en dat zou een historische bekerwinst zijn, want dan hebben wij de dubbel te pakken. Maar zover is het nog niet. Eerst de finale maar spelen. Aankondiging Tiger Cup finale Road to the final Ceramica Cleopatra Road to the final Ismaily Opstellingen Ceramica Cleopatra - Ismaily Finale Tiger Cup Antwoorden op posts van users @Marius Ik ben blij met de titel, want dit geeft het team een boost voor de twee andere finales. @De Raam De titel is binnen, maar er wacht eerst nog de beker. @ElMarcos Stiekem zijn het drie finales, maar daarover later meer. @Kyrill @Djurovski @MNie @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari En daar is de volgende prijs! Maar we zitten natuurlijk allemaal te wachten op die CL finale ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Wederom een prijs, maar de mooiste van allemaal laat je ons nog even op wachten. Althans, als je hem wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari Seizoen 2026 - 2027 Voor het eerst staat Ceramica Cleopatra in de Afrikaanse Champions League. Onze tegenstander is Al-Ahly. We hebben dit seizoen goede resultaten tegen ze neergezet, maar het zal een strijd gaan worden. En wat heel verrassend is dat de finale een heen als een return wedstrijd heeft. We zouden een foutje kunnen maken om het dan eventueel recht te zetten. Maar dat is toch de goden verzoeken. We willen heel graag de finale winnen, maar dat wilt Al-Ahly ook. En ik kan zeggen het wordt een thriller. Aankondiging Tiger Cup finale Road to the final Ceramica Cleopatra Road to the final Al-Ahly Champions League finale heenwedtrijd Champions League finale terugwedstrijd Antwoorden op posts van users @Marius De dubbel is binnen, maar pakken wij ook de echte treble? @ElMarcos Ik ben heel blij met de beker winst en nu alle aandacht voor de CL. @De Raam @Kyrill @Djurovski @MNie @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Gefeliciteerd met de CL winst, blijf wel apart vinden over 2 duels is hahaha, winst=winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Daat is de grote internationale prijs! En tegen Al-Ahly ook nog! Dat moet goed voelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 februari Auteur Share Geplaatst 16 februari 2026 - 2027 Het seizoen zit erop en wat een gaaf seizoen hebben wij als club gehad. Alle prijzen gewonnen die ik kon winnen en nu de laatste update onder mijn leiding bij Ceramica Cleopatra. Ja ik ga weg. Ik heb mijn doelstelling bereikt en ik ga nu kijken wat er op mijn pad gaat komen. Ik kan naar Azië, Zuid-Amerika of naar Noord-Amerika. Eén ding kan wel zeggen dat Al-Ahly mij direct een baan aanbood toen ik ontslag nam bij Ceramica Cleopatra, maar waarom zou ik daar heen gaan? Ik heb bereikt wat ik wilde. Dan is het zonde om bij de concurrent te gaan werken. En ik wil ook stiekem niet gestenigd worden. Geniet van de deze laatste update omtrent Ceramica Cleopatra. Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Ontslag Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankje. Ik vond het ook bijzonder, maar we hebben de prijs binnen. @ElMarcos Dit was een mooie finale voor ons en we zijn weer een stap dichterbij mijn doel. @Marius @De Raam @Djurovski @MNie @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Schitterende terugblik wat eenn rendemeneten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Held!! Whats next? Azie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Gefeliciteerd met de CL nog! Dat was nog spannend zeg! Benieuwd wat de volgende bestemming wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten