Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Gaat heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Je dendert weer goed door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari Seizoen 2024 - 2025 We zijn toch lekker bezig dus dan nu ook maand april er achteraan. In deze Champions League speel je maar één wedstrijd per ronde. Verlies je in de kwartfinale of in een halve finale dan lig je er direct uit. Kan returnwedstrijden. Kortom je moet gewoon sterk zijn in deze wedstrijden en dan kan je gewoon door gaan. In April spelen wij tegen Lae City in de kwartfinale van de Champions League. In de Chatham Cup gaan we spelen tegen Nelson Suburbs. En in de Southern League zijn Halswell United, Northern AFC, Selwyn United en Cashmere Tech onze tegenstanders. Lae City - FC Twenty 11 Champions League Loting Champions League Solomon Warriors - FC Twenty 11 Champions League April Stand Southern League Affiche Champions League finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill We zijn erg in vorm op dit moment. @MNie We zijn op dit moment niet te stoppen. @Vlonkie Dankje. @Marius @Djurovski @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari De vaart zit er goed in zeg. Veel olezier met deze game dus. Knap de finale behaald. Nu winnen en door maar Azië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Blijft heerlijk gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Je vliegt er momenteel doorheen, zowel qua updates als qua resultaten. In eigen land lijkt niemand bij macht om je van een nieuwe titel te houden, en ook in de CL gok ik dat je gaat triomferen na al een knap parcours. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari Seizoen 2024 - 2025 Daar is dan de Champions League finale. FC Twenty 11 staat voor het eerst in deze finale en de club zou het mooi vinden om deze te winnen. Daarvoor moeten wij Nadi FC uit Fiji verslaan. Ik heb geen idee hoe goed ze zijn, maar ik zelf vind dat wij de favoriet zijn. Of we hem gaan pakken is nu te zien. Aankondiging Champions League finale Road to the final FC Twenty 11 Road to the final Nadi FC Opstellingen FC Twenty 11 - Nadi FC Finale Champions League Antwoorden op posts van users @MNie Ik kan alleen op zaterdag en zondag overdag spelen, maar we gaan wel hard door het spel heen. Zodra ik de CL win ga ik eerder naar Afrika dan naar Azië. Ik heb Australië al vanaf begin ingeladen. Straks komen Angola, Egypte en Zuid-Afrika erbij. @Kyrill Het gaat zeker lekker. @Marius We gaan zeker goed en we zijn ook gewoon de beste in Nieuw-Zeeland op dit moment. Ik speel eigenlijk alleen op zaterdag en zondag. Doordeweeks bijna geen tijd alleen voor een update. @Vlonkie @Djurovski @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Gefeliciteerd met de zege in de Champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Wat een statement in de finale! Da's met overtuiging gewonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari Seizoen 2024 - 2025 Lang moeten we niet gaan feest vieren, want er staan gewoon weer wedstrijden op het programma. Oke ik heb de eerste Champions League binnen, maar ik wil dit seizoen wel keurig af ronden of er moet iets gaan gebeuren de komende maanden. In de voetballerij weet je het maar nooit natuurlijk. Want ik zag dat er een vacature was bij Melbourne Victory uit Australië. Ik heb direct gesolliciteerd en interesse getoond. Nu maar hopen op een gesprek. In de maand mei spelen wij naast de finale Champions League nog tegen Nomads, Coastal Spirit en Nelson Suburbs. In de Chatham Cup spelen wij tegen Mosgiel B. Nieuwe uitdaging Mosgiel B - FC Twenty 11 Chatham Cup Mei Stand Southern League Loting Chatham Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Vlonkie Dit is nummer één die ik kan afvinken van de lijst. Nog vijf te gaan. @Marius We waren heer en meester in de finale. Ik baalde van die tegengoal, maar ach de prijs is binnen. @MNie @Kyrill @Djurovski @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ik hoef geen gok te doen, want ik weet zeker waar je heen gaat. De vraag is alleen wanneer je naar het land van de piramides overstapt. Succes alvast daar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Gaat erg goed benieuwd wat je nieuwe club wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Dan toch eerst een andere bestemming dan Afrika? Ondertussen blijf je wel puik presteren natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari Seizoen 2024 - 2025 De laatste update van vandaag is alweer zo ver. Helaas is het niets geworden bij Melbourne. Ik heb niets meer van ze gehoord. Dan niet. Ze weten niet dat ze een topmanager laten lopen. In de maand juni spelen wij maar twee wedstrijden. Eén in de Chatham Cup tegen Northern Rovers en één in de Southern League tegen Ferrymead Bays. FC Twenty 11 - Northern Rovers Chatham Cup Ferrymead Bays - FC Twenty 11 Southern League Juni Stand Southern League Loting Chatham Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Misschien komt er nog iets anders. Je weet het maar nooit. Maar eerst dit seizoen even afmaken. Of er moet iets tussendoor komen. @Kyrill Daar zal je over een aantal dagen pas achter gekomen. Ik loop zeker een half jaar voor in de game. @Marius Ik weet nu nog niet wat mijn nieuwe club is. Ik zeg dit wel ten tijden van de maand juni. Ik zit al in april 2025 en heb een nieuwe club. Maar met FC Twenty 11 doen we het nog steeds erg goed. @Vlonkie @Djurovski @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Mag ik gokken welke club het wordt Julius? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Blijft erg goed gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Jammer dat je niets meer hoorde van Melbourne. Bij je huidige club blijft het wel goed lopen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Je dendert lekker door het seizoen heen met enkel groen bolletjes in beeld. Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari Seizoen 2024 - 2025 De maand juli komt er alweer aan en gelukkig spelen wij meer wedstrijden deze maand. In de Chatham Cup is Green Island onze tegenstander en hier hoeven wij niet van te verliezen. In de Southern League gaan we spelen tegen Christchurch United, Halswell United, Northern AFC en Selwyn United. Ik zag weer in Australië een club die misschien een manager gaat zoeken. Central Coast Mariners hun manager staat onder een zware druk en ik heb daar zeker interesse in. Maar helaas werd dit ook niets. Blijkbaar is mijn reputatie niet goed genoeg. Nieuwe uitdaging FC Twenty 11 - Northern AFC Southern League Juli Stand Southern League Loting Chatham Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Bestel maar lekker wat eten bij Cleopatra . @Kyrill Ik heb niets te klagen omtrent de wedstrijden. Ik hoop wel een nieuwe club te gaan vinden. @Marius Ze weten niet wat ze missen. Maar ik zal voorlopig ook mijn aandacht op FC Twenty houden. @Tim Windt Het gaat heerlijk en als je niet veel landen inlaadt dan gaat het snel. Ik heb nu nog negen updates klaar staan. @Vlonkie @Djurovski @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Het gaat weer als een tierelier met de eerste CL al weer binnen. Nu hopen dat er snel een leuke club in een ander continent voorbij komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Je dendert lekker door het is afwachten tot er een club komt die je wilt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Blijft erg goed gaan, natuurlijk niks te klagen nee haahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari De trein blijft maar voort denderen! Hopelijk is er een club die niet al te veel problemen heeft met je reputatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Blijft fantastisch gaan, op deze manier is er snel een club die met je in zee wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten