chrisje1993 Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni (bewerkt) Finale Het heeft even een behoorlijke tijd geduurd, maar we zijn dan toch bij de finale aangekomen. We gaan deze editie wel nog afmaken om een winnaar te krijgen. In de finale strijden de laatste 4 artiesten voor de winst. Hopelijk zijn er genoeg die bereid zijn om te stemmen. Alter Bridge: @ElPrincipito Natalia Jane: @chrisje1993 Sam Fender: @ElPrincipito The War and Treaty: @chrisje1993 Stemmen is op ÉÉN artiest! DEADLINE Stemmen: Zondag 16-6 22:00 Uur! @Badmuts @Djurovski @Bolderbast @Tim' @KayDeManaager @bas huijsmans @Rykjvk1 @Keko @Bogatyr @007mark @Richarð. 12 juni bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Moeten we op één nummer stemmen of weer op een top drie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 19 uur geleden zei Tim': Moeten we op één nummer stemmen of weer op een top drie? Op 1 nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 juni Auteur Share Geplaatst 16 juni Uitslag Het voordeel van weinig stemmen is dat er weinig te tellen is. Wel mag ik Sam Fender tot winnaar van deze editie van the voice kronen. Hiermee wint @ElPrincipito samen met zijn coach @Grote Ree The Voice! Verder wil ik iedereen bedanken die op wat voor manier dan ook mee gedaan heeft hieraan! @nasje92 @ivago @Djurovski @Badmuts @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Hoppa! Proficiat coach @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Bedankt @Tim' voor de stem! Had het zelf Alter Bridge van mijn team nog wel meer gegund. Daar zit meer veelzijdigheid in vocaal gezien. Desondanks klaag ik niet met een winnaar uit mijn team. Bedankt @chrisje1993 voor de vlekkeloze organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Gefeliciteerd @ElPrincipito en @Grote Ree Bedankt @chrisje1993 voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Er kwam in elk geval zeker één stem van mij op Sam Fender. Gefeliciteerd @ElPrincipito en @Grote Ree! Mooi georganiseerd @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Dank @chrisje1993, leuk georganiseerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Wel weinig felicitaties voor zo'n ongekende prestatie. @Urbeto Wil jij nog even de niet verkiezing van The Killers benoemen en het onnodig geklaag van 'de naam die niet uitgesproken mag worden'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni 19 minuten geleden zei ElPrincipito: Wel weinig felicitaties voor zo'n ongekende prestatie. @Urbeto Wil jij nog even de niet verkiezing van The Killers benoemen en het onnodig geklaag van 'de naam die niet uitgesproken mag worden'. Een nederlaag van The Killers is natuurlijk geen felicitaties waard; het toont immers de teloorgang van de muzieksmaak hier Wel dank aan de organisatie uiteraard! Dat oogde vlekkeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten