Tim Windt Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 10-0 winnen het blijft fenomenaal. Het verlies tegen City is dan weer zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 januari Auteur Share Geplaatst 5 januari Seizoen 2026 - 2027 We zijn door in de Champions League. Het is even wachten op de loting. In de FA Cup moeten wij tegen Arsenal en dat is niet wat ik hoopte. In de Premier League gaan we spelen tegen Brighton, Brentford, Leicester en Wolves. Weinig tekst dit keer. Er is verder weinig te melden. Arsenal - Manchester United FA Cup Manchester United - Wolves Premier League Februari Stand Premier League Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik had heel graag gewonnen van City. Maar het is niet anders. @Tim Windt Van City verliezen is nooit leuk voor mij. @Kyrill @Djurovski @MNie @ElMarcos @19CH98 @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Jammer dat je nu ook de volgende Engelse beker ligt. Nu blijft enkel de PL en de CL over. En in die laatste heb je het ook niet getroffen qua loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Achteraf misschien toch een jaar te lang gebleven hoewel de twee mooiste prijzen nog haalbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Auteur Share Geplaatst 6 januari Seizoen 2026 - 2027 Dit wordt een korte update. We spelen twee keer tegen Real Madrid. Alleen wat we in de Premier League gaan doen weet ik niet. Ik heb geen screen van de maand maart gemaakt. Dat we uit de FA Cup liggen is heel erg zuur. Nu pakken wij dus niet de Treble. Ik merk wel dat ik achteraf een jaar te lang gebleven ben. Ik heb weinig motivatie om iets voor de club te doen. Ik raffel de wedstrijden af en dan weet ik dat het goed is om te stoppen na dit seizoen. Real Madrid - Manchester United Champions League Manchester United - Real Madrid Champions League Maart Helaas geen screen Stand Premier League Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik baal ervan dat het qua bekers zo slecht gaat. Misschien dat ik toch te lang ben gebleven. @Djurovski Dat gevoel had ik tijdens de game ook al. Maar we kunnen nog twee prijzen pakken. @Tim Windt @Djurovski @MNie @ElMarcos @19CH98 @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Het lijkt erop dat je een seizoen te lang gebleven bent, beter dan dat kon niet. Ondanks dat speel je nog mee voor twee prijzen en dat is altijd nog een uitstekende prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Real werd eenvoudig gepakt in de return. Nu mag die andere Spaanse topper eraan geloven. Qua prijzen was vorig seizoen niet te overtreffen maar met een dubbel titel-CL zou je nog steeds een geslaagd afscheid kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Auteur Share Geplaatst 6 januari Seizoen 2026 - 2027 En door naar de maand april. Want ik wil deze novelle dit weekend afronden. Het zal een update worden met veel wedstrijden. In de Premier League gaan we spelen tegen Arsenal, Liverpool, Leeds en West Ham. In de Champions League staat de dubbele confrontatie met FC Barcelona op het programma. Arsenal - Manchester United Premier League Manchester United - Liverpool Premier League Manchester United - West Ham United Premier League FC Barcelona - Manchester United Champions League Manchester United - FC Barcelona Champions League Loting Champions League Manchester United - Manchester City Champions League April Stand Premier League Antwoorden op posts van users @Tim Windt Daar ben ik wel van overtuigd. Maar als je een Jude in je selectie krijgt dan wil je toch wel even door. @Marius Real verslaan voelde wel heel goed. Barcelona pakken en wie weet wat er kan gebeuren. We kunnen dacht voor de vierde keer de CL winnen en dat zou wel heel mooi zijn. @Djurovski @MNie @ElMarcos @19CH98 @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Hoppa we gaan richting het einde en hoe!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Auteur Share Geplaatst 6 januari Seizoen 2026 - 2027 De laatste maand van het seizoen en van mijn carriere bij Manchester United. De titel is veilig gesteld en nu gaan we zien of we Manchester City kunnen verslaan en zo naar de finale te gaan in Amsterdam. We spelen ook nog in de Premier League. We gaan spelen tegen Tottenham, Everton en Chelsea. En ik kan zeggen dat ik blij ben al kampioen te zijn. Man dit is oprecht mijn slechtste maand ooit. Manchester City - Manchester United Champions League Mei Stand Premier League Affiche Champions League finale Antwoorden op posts van users @MNie De titel is binnen. Hopelijk komen we nog een prijs binnen. @Vlonkie Nog een maand. @Tim Windt @Marius @Djurovski @ElMarcos @19CH98 @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari de titel is binnen en als je het blauwe deel verslaat dan pak je die CL ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Niet de tegenstander die je verwacht maar daarom niet een minderr finale. Je gaat met grote cijfers de cup met de grote oren binnen slepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Die ga je pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari En zo gaat het plots snel … na de welverdiende titel moet de CL nu ook wel te doen zijn met Porto als tegenstander in de finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari Auteur Share Geplaatst 7 januari Seizoen 2026 - 2027 Mijn laatste wedstrijd als manager van Manchester United en dan ga ik na de volgende update met pensioen. Dan zit het er op. Maar nu eerst FC Porto zien te verslaan in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. Wel leuk dat mijn laatste wedstrijd in Nederland is, maar het mooiste was als het op Old Trafford zou zijn geweest. Maar goed het is niet anders. FC Porto staat verdiend in de finale, maar ik wil ze wel verslaan natuurlijk. Of dat ook gaat gebeuren zien jullie zometeen. Aankondiging Champions League finale Road to the final Manchester United Road to the final FC Porto Opstellingen Manchester United - FC Porto Champions League finale Antwoorden op posts van users @MNie We mogen ze niet onderschatten. Ik hoop dat Garnacho weer in vorm net als tegen City. @Djurovski Ik hoop het . @Marius Ja ik wil het dit weekend afronden. We zijn zeker de favoriet in de finale. @Vlonkie @Tim Windt @ElMarcos @19CH98 @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Dik verdiende overwinning als je naar de xG kijkt, dan had de score zelfs nog hoger kunnen oplopen. Perfect einde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Hoppa eindigen met de mooiste prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari Auteur Share Geplaatst 7 januari Seizoen 2026 - 2027 Toch konden we het seizoen goed afsluiten met de Premier League winst en de winst in de Champions League. In vier jaar tijd veel prijzen gewonnen en nu is het tijd om deze novelle af te sluiten. 61 updates, 15 pagina's en heel veel posts van jullie maakten deze novelle. Ik wil jullie bedanken voor het lezen en het reageren en volgen van deze novelle. Geniet nog even van deze laatste update. Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Mijn prijzen bij United Antwoorden op posts van users @Marius We winnen de CL weer en dat is nummer vier. Een mooi einde. @MNie Dat is wel het mooiste wat er is. @Djurovski @Vlonkie @Tim Windt @ElMarcos @19CH98 @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Mooi afgesloten met de cl winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Altijd een genot om jouw novelles te volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Passende afsluiting van een traditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Geweldig om die prijzen nog eens in een overzichtje te zien. Heel knap was toch ook dat je de CL meteen in je eerste seizoen wist te pakken! Fijne novelle was dit weer, zoals we van je gewend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Gefeliciteerd met opnieuw de CL en de titel. Mooie afsluiting van een novelle vol met prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten