Glenn08 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Ik zoek wat gezichtjes voor enkele spelers. - Bulgaar 19 jaar, winger met flair - Senegalees 20 jaar, snelle topspits in wording En dan nog 3 Italiaanse jonkies in een shirt van Fiorentina. Waarvan 1 een excentrieke spits is. De overige 2 zijn middenvelders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei Auteur Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 21 minuten geleden zei Glenn08: Ik zoek wat gezichtjes voor enkele spelers. - Bulgaar 19 jaar, winger met flair - Senegalees 20 jaar, snelle topspits in wording En dan nog 3 Italiaanse jonkies in een shirt van Fiorentina. Waarvan 1 een excentrieke spits is. De overige 2 zijn middenvelders Bulgaar: Senegalees: Italiaanse spelers: Spits: Middenvelders: 29 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Op 29-5-2024 om 09:02 zei Glenn08: Ik zoek wat gezichtjes voor enkele spelers. - Bulgaar 19 jaar, winger met flair - Senegalees 20 jaar, snelle topspits in wording En dan nog 3 Italiaanse jonkies in een shirt van Fiorentina. Waarvan 1 een excentrieke spits is. De overige 2 zijn middenvelders Bulgaren. Senegalezen. Italianen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 18 uur geleden zei Nom de Guerre: Bulgaren. Senegalezen. Italianen. De eerste Bulgaar, de derde Senegalees. En dan bij de Italianen 3, 4,1 en 2. Kan je die apart geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 3 uur geleden zei Glenn08: De eerste Bulgaar, de derde Senegalees. En dan bij de Italianen 3, 4,1 en 2. Kan je die apart geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Boys. Hoe werkt dit? Ik heb nu een selectie van 19 newgens en verwacht er elk jaar hooguit 3 bij te krijgen die ik nodig heb. Juist omdat ik lang met deze gastjes in mijn selectie speel, is het wel vet om hen een goede face te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 46 minuten geleden zei Dansmeister: Boys. Hoe werkt dit? Ik heb nu een selectie van 19 newgens en verwacht er elk jaar hooguit 3 bij te krijgen die ik nodig heb. Juist omdat ik lang met deze gastjes in mijn selectie speel, is het wel vet om hen een goede face te geven. https://strikerless.com/2023/01/10/creating-your-own-newgen-faces-using-midjourney/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 2 uur geleden zei Nom de Guerre: https://strikerless.com/2023/01/10/creating-your-own-newgen-faces-using-midjourney/ Thanks! @La Pulga Wil vast een mooi teampje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 2 minuten geleden zei Dansmeister: Thanks! @La Pulga Wil vast een mooi teampje maken. Indien nodig kan ik je ook helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Ook weer eens opgepakt dit. 11. Vuk Savićević 10. Adrian Sărmăşan 16. Jorge Celorio (van oorsprong uit Costa Rica) 18. Max Portilla 8. Julian Dauti 7. Michael Rissel 33. Ange Traoré Heb ze zoveel mogelijk op hun door FM gegenereerde uiterlijk laten lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Doe je goed! Midjourney of Bing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Op 31-5-2024 om 13:22 zei Nom de Guerre: Indien nodig kan ik je ook helpen. Help! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 19 minuten geleden zei Dansmeister: Help! Shoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni (bewerkt) 6 uur geleden zei Nom de Guerre: Doe je goed! Midjourney of Bing? Geen van beiden. getimg.ai gebruik ik. 100 credits per mailadres per maand voor nop. Werkt niet zo heel fraai als Midjourney, maar als je hem doorhebt kan je er best prima faces mee creëren. Je kan dus ook een foto uploaden zie ik nu, dat is een nieuwe functie. Zo heb ik Mikey Moore wat ouder en stoerder gemaakt. Hij is nu 25 ingame, maar laat hem net iets ouder lijken. 2 juni bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Straks. @Dansmeister zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Thanks vriend. Waardering is groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Hebben jullie voorbeelden welke tekst jullie gebruiken om de faces te genereren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Ik heb er ook enkele gemaakt voor mezelf. Milan Vucicevic. Jan Machacek Lutfu Akyol Juan Sebastian Velandia Fahad Hazazi Sandro Veloso Jozef Meszaros Mats Matko Fabrizio Sequeira (keeper) Brayan Dominguez Juan Lopez Joao Cercas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 1 uur geleden zei Copywriter: Hebben jullie voorbeelden welke tekst jullie gebruiken om de faces te genereren? Via midjourney doe ik het vaak via dit in eerste instantie: /imagine Ultra Realistic, 16k, football player, headshot, NATIONALITEIT, wearing a TENUE VAN DE PLOEG jersey, LEEFTIJD years old Het is dan qua kapsel etc. vaak gebaseerd op het newgen plaatje in game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 1 uur geleden zei Copywriter: Hebben jullie voorbeelden welke tekst jullie gebruiken om de faces te genereren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 2 uur geleden zei Copywriter: Hebben jullie voorbeelden welke tekst jullie gebruiken om de faces te genereren? Niet dat naam ofzo er toe doet denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni (bewerkt) > Kits zijn ook gelukt 5 juni bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 40 minuten geleden zei neva: > Kits zijn ook gelukt Als je wilt kan ik je kit ook in FC12 style of SS style maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni (bewerkt) In DF11 style 5 juni bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Op 4-6-2024 om 17:15 zei Copywriter: Hebben jullie voorbeelden welke tekst jullie gebruiken om de faces te genereren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten