Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei cimbomcu:

Heren, mijn privé laptop heeft moeite met het draaien van FM. Nu wil ik hem spelen via mijn werk laptop maar daar kan ik geen STEAM op downloaden. Is er een andere mogelijkheid om FM24 te spelen op mijn werklaptop?

Even repost omdat ik hoop op serieuze reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Even repost omdat ik hoop op serieuze reacties.

Jonge, wat zeg ik nou. Downlaod teamviewer op je werklaptop. Zet Teamviewer + FM + Steam op je normale laptop. Laat ze draaien als je bv weg bent ofzo, of op je werk. Doe dan teamviewer opstarten, en hoppa je kan FM spelen. Wel met moeite.
Wachten tot Black Friday en dan een nieuwe laptop kopen.
Je zou ook sandboxie kunnen draaien op je werklaptop. Installeer dan steam + FM in sandboxie.

Andere optie aangezien je het spel legaal al hebt is..is wachten tot er een kraak is uitgekomen. Dan zet je eenvoudig alle bestanden over naar je werklaptop en dan kraak er op. Hartstikke legaal en nog portabel ook :D

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.9f901c88c2c94306f3c3478f979bfdc4.png

Eind maart seizoen 1. Is me denk ik nog nooit zo vroeg in een game gelukt om in maart al kampioen te zijn. De rest is ook wel extreem matig dit jaar. Win alles vrij makkelijk en ook met grote cijfers meestal. Beetje wat PSV irl heeft tot nu toe. Normaal gesproken doe je met gemiddeld 2,2 punten mee om de titel, met 2 punten om plek 5 en met 1 punt om plek 15. Valt allemaal flink tegen dit seizoen, wat dan wel weer realistisch is op zich.

En dan ook nog dit vlieggewicht, maar toptalent in de newgenlichting:

image.thumb.png.86e16c9dfa4b81eef1bd922146c9dfab.png

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de laatste periode (tevens eerste seizoen als profclub en in de KKD) ging het echt lopen. 3e in de vierde periode, maar nummer 2 was Jong PSV en nummer 1 was Excelsior, die al een periodetitel had. Mogen we zo maar de play-offs in :D

image.png.c23a2f39a6661281ad77e859f74b7dc8.png

Met hoe we nu spelen denk ik dat we zelfs nog een kans maken ook, al is m'n selectie nog echt niet op Eredivisie niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MisterX:

Je vliegt door de seizoenen! Ik zie je inderdaad al snel naar plek 6 stijgen als het zo door blijft gaan! 

Competitie van San Marino speelt vrij lekker weg en daarnaast moet ik ook opschieten want ik wil binnen nu en een aantal maanden ook starten met mijn FM 24 save

Hopelijk houden we dit vast als San Marino zijnde, dan gaat het hopelijk snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Thomassje123:

Competitie van San Marino speelt vrij lekker weg en daarnaast moet ik ook opschieten want ik wil binnen nu en een aantal maanden ook starten met mijn FM 24 save

Hopelijk houden we dit vast als San Marino zijnde, dan gaat het hopelijk snel

Zijn games in San Marino gewoon game aanzetten, even weglopen voor een koffietje en daarna kijken wat het resultaat is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Zijn games in San Marino gewoon game aanzetten, even weglopen voor een koffietje en daarna kijken wat het resultaat is? 

Ja zo'n beetje haha. En ik kan tijdens een wedstrijd de instant result knop indrukken. Dus ik sta 2-0 voor na 10 minuten ofzo dan kan ik de rest van de wedstrijd simuleren

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites