Kyrill Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 @Gert thnx idd ja en zijn natuurlijk al kampioen, ik wil nog steeds zoveel mogelijk winnen. Jij ook lekker bezig maatje. Wat ga jij goed zeg @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 8 uur geleden zei Rinus: Teamview? Wel goed beveiligen. .. Watte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Zojuist zei cimbomcu: Watte? https://www.teamviewer.com/nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 anderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: anderen? Als je netflix hebt kan je daar FM mobile spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 9 uur geleden zei cimbomcu: Heren, mijn privé laptop heeft moeite met het draaien van FM. Nu wil ik hem spelen via mijn werk laptop maar daar kan ik geen STEAM op downloaden. Is er een andere mogelijkheid om FM24 te spelen op mijn werklaptop? Even repost omdat ik hoop op serieuze reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) 18 minuten geleden zei cimbomcu: Even repost omdat ik hoop op serieuze reacties. Jonge, wat zeg ik nou. Downlaod teamviewer op je werklaptop. Zet Teamviewer + FM + Steam op je normale laptop. Laat ze draaien als je bv weg bent ofzo, of op je werk. Doe dan teamviewer opstarten, en hoppa je kan FM spelen. Wel met moeite. Wachten tot Black Friday en dan een nieuwe laptop kopen. Je zou ook sandboxie kunnen draaien op je werklaptop. Installeer dan steam + FM in sandboxie. Andere optie aangezien je het spel legaal al hebt is..is wachten tot er een kraak is uitgekomen. Dan zet je eenvoudig alle bestanden over naar je werklaptop en dan kraak er op. Hartstikke legaal en nog portabel ook 18 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 FA Cup net niet gewonnen. Helaas. Mocht misschien niet zo verdedigend spelen tegen Chelsea. Mijn joker Kusi-Asare was ook helaas geblesseerd uitgevallen paar dagen voor de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Eind maart seizoen 1. Is me denk ik nog nooit zo vroeg in een game gelukt om in maart al kampioen te zijn. De rest is ook wel extreem matig dit jaar. Win alles vrij makkelijk en ook met grote cijfers meestal. Beetje wat PSV irl heeft tot nu toe. Normaal gesproken doe je met gemiddeld 2,2 punten mee om de titel, met 2 punten om plek 5 en met 1 punt om plek 15. Valt allemaal flink tegen dit seizoen, wat dan wel weer realistisch is op zich. En dan ook nog dit vlieggewicht, maar toptalent in de newgenlichting: 18 november 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Hoezo buitenspel??!! VAR heeft deze goal net afgekeurd.. Gelukkig de wedstrijd wel nog met 1-3 gewonnen. 18 november 2023 bewerkt door Matthias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Even repost omdat ik hoop op serieuze reacties. Zonder steam kom je er niet ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Start seizoen 6 en dit gebeurt bij Eindhoven. Kan ook niks aanpassen in de sliders en mijn totaalsaldo is gewoon 31 miljoen euro. Seizoensstart nadert en op de transfermarkt kan ik amper iets betekenen nu haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Eindelijk tijd om FM op te starten. Eens zien of ik echt de strijd aan kan gaan om het kampioenschap of toch op een andere plek uit ga komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 1 uur geleden zei Matthias.: Hoezo buitenspel??!! VAR heeft deze goal net afgekeurd.. Gelukkig de wedstrijd wel nog met 1-3 gewonnen. Hoe was de situatie in 2d? Vaak is dat veel nauwkeuriger dan 3d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 We kunnen weer voorzichtig omhoog kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Je vliegt door de seizoenen! Ik zie je inderdaad al snel naar plek 6 stijgen als het zo door blijft gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe was de situatie in 2d? Vaak is dat veel nauwkeuriger dan 3d Zeg jij het maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 (bewerkt) Oh nee, ik heb hier niet echt zin in. Dit leidt altijd tot een periode waarin je geen transfers mag doen. En het seizoen is bijna afgelopen, dus ik ga me binnenkort juist verdiepen in de selectie voor volgend seizoen... 19 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Op 16-11-2023 om 16:00 zei Elsjorro1990: Dit is wel een soort van Messi-light toch? Nog nooit van de beste man gehoord, maar wat een talent zeg. Kostte ook nog maar eens een paar miljoen. Te bewonderen in Groningen ( helaas huurbasis ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Weet iemand hoe je eenvoudig de wedstrijdbeelden in FM naar Youtube kunt exporteren? Vroeger had een game een eigen Youtube export functie, maar sinds FM22 is die er uit gehaald. Hoe werkt dat nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 In de laatste periode (tevens eerste seizoen als profclub en in de KKD) ging het echt lopen. 3e in de vierde periode, maar nummer 2 was Jong PSV en nummer 1 was Excelsior, die al een periodetitel had. Mogen we zo maar de play-offs in Met hoe we nu spelen denk ik dat we zelfs nog een kans maken ook, al is m'n selectie nog echt niet op Eredivisie niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 9 uur geleden zei MisterX: Je vliegt door de seizoenen! Ik zie je inderdaad al snel naar plek 6 stijgen als het zo door blijft gaan! Competitie van San Marino speelt vrij lekker weg en daarnaast moet ik ook opschieten want ik wil binnen nu en een aantal maanden ook starten met mijn FM 24 save Hopelijk houden we dit vast als San Marino zijnde, dan gaat het hopelijk snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 16 minuten geleden zei Thomassje123: Competitie van San Marino speelt vrij lekker weg en daarnaast moet ik ook opschieten want ik wil binnen nu en een aantal maanden ook starten met mijn FM 24 save Hopelijk houden we dit vast als San Marino zijnde, dan gaat het hopelijk snel Zijn games in San Marino gewoon game aanzetten, even weglopen voor een koffietje en daarna kijken wat het resultaat is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei MisterX: Zijn games in San Marino gewoon game aanzetten, even weglopen voor een koffietje en daarna kijken wat het resultaat is? Ja zo'n beetje haha. En ik kan tijdens een wedstrijd de instant result knop indrukken. Dus ik sta 2-0 voor na 10 minuten ofzo dan kan ik de rest van de wedstrijd simuleren 19 november 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 9 uur geleden zei Matthias.: Zeg jij het maar Daar lijkt de rode er toch wel net iets voor te staan als je het mij vraagt. Maar zo zie je maar wel dat de 3d beelden niet altijd helemaal accuraat zijn en dat 2d leidend is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten