Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Er begint wel een duidelijk top 5 te komen in Noord-Macedonië. Best wel gunstig dat ieder jaar dezelfde teams Europa in gaan. De nederlaag en het gelijke spel zorgen er wel voor dat het seizoen nationaal voor mij al klaar is. Heb nog niet elke wedstrijd van het seizoen gewonnen, beste seizoen blijft met 1 gelijkspel.

image.png.9263d58be999a25e9f0430b9793cffed.png

Valt me tegen van je Bas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.2d3d17d3538efdb348b30123ed8f5e5c.png

:< Heel tevree

Haha dat is heel lekker vriend. Seppie speelt altijd groots in mijn FM games.

Hier zomerstoppie seizoen 3. Wordt alles behalve rustig. Al mijn grootverdieners willen contracten niet verlengen en hebben ontsnappingsclausules van vorig jaar erin staan. Half Europa en SA jaagt op mijn spelers. RIP geraamte Udinese. Bamba de eerste. Jaartje in dienst, gaat voor 50 millies naar Bayern.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dansmeister:

Haha dat is heel lekker vriend. Seppie speelt altijd groots in mijn FM games.

Hier zomerstoppie seizoen 3. Wordt alles behalve rustig. Al mijn grootverdieners willen contracten niet verlengen en hebben ontsnappingsclausules van vorig jaar erin staan. Half Europa en SA jaagt op mijn spelers. RIP geraamte Udinese. Bamba de eerste. Jaartje in dienst, gaat voor 50 millies naar Bayern.

Dat is de keerzijde van zo'n succesvol seizoen he maat. Wat was het geraamte van Udi? Geweldige club alleen al door di Natale :< Heb je Pafundi en Lazar nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn transferperiode zit er nu dan eindelijk op. Op de valreep hebben we deze knaller nog aan kunnen trekken voor 700k (oplopend tot 1,5 miljoen). Zie maar eens langs hem op te komen!

JUkfHZh.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Mijn transferperiode zit er nu dan eindelijk op. Op de valreep hebben we deze knaller nog aan kunnen trekken voor 700k (oplopend tot 1,5 miljoen). Zie maar eens langs hem op te komen!

JUkfHZh.png

Haha shit he, dit is echt een flinke beuker. Speel je m als CM of VM?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat is de keerzijde van zo'n succesvol seizoen he maat. Wat was het geraamte van Udi? Geweldige club alleen al door di Natale :< Heb je Pafundi en Lazar nog?

Ah te laat gelezen. Zal morgen screenen. Doelman vertrok voor noppes naar de zandbak. Perez en Lovric gezamenlijk 75 miljoen ook naar de zandbak. Lazar nog een 1 jarig contract en wil niet verlengen, dus die zal ook vertrekken. Bamba gelukkig Bayern afgewezen. 

Zeker Pafundi nog. Alle buitenlandse spelers in 3 jaar ingewisseld voor Italianen. Hopen morgen op Scalvini als transferklapper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dansmeister:

Ah te laat gelezen. Zal morgen screenen. Doelman vertrok voor noppes naar de zandbak. Perez en Lovric gezamenlijk 75 miljoen ook naar de zandbak. Lazar nog een 1 jarig contract en wil niet verlengen, dus die zal ook vertrekken. Bamba gelukkig Bayern afgewezen. 

Zeker Pafundi nog. Alle buitenlandse spelers in 3 jaar ingewisseld voor Italianen. Hopen morgen op Scalvini als transferklapper. 

Waarom speel jij niet met twee schermen en MU gewoon open?????????? Matig matig matig.

Wel flinke bedragen zeg. :< Check even Mattia Mosconi, Alessandro Bianco, Matteo Prati en Daniele Ghilardi. Denk wel het bekijken waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha shit he, dit is echt een flinke beuker. Speel je m als CM of VM?

Nu net bij zijn debuut als segundo volante op VM. Direct een sterke pot, zowel verdedigend als aanvallend. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de tactiek voor komend seizoen, dus hij kan ook nog een linie opschuiven. 

Anyway, Allsvenskan 2027 is los! Heerlijke pot om het seizoen mee te beginnen. 

Afbeelding.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Nu net bij zijn debuut als segundo volante op VM. Direct een sterke pot, zowel verdedigend als aanvallend. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de tactiek voor komend seizoen, dus hij kan ook nog een linie opschuiven. 

Anyway, Allsvenskan 2027 is los! Heerlijke pot om het seizoen mee te beginnen. 

Afbeelding.png

Dat is een Sirius mooi resultaat. Nico Paz, dat is een ex-speler van Sporting Gijon toch? :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Neem me even mee? Ik dacht dat jij met Brera Brera (Milaanse club toch?) speelde of was dit jouw vorige game? Ben t even helemaal kwijt.

Haha in FM23 speelde ik met de Italiaanse variant die nu volgens mij niet meer bestaat. De Brera Holding heeft nu dus de oude club van Pandev overgenomen. A(kedemija) P(andev) Brera Strumica heet die nu. In FM24 speel ik daar dus mee en doe ik een Building a Nation voor Noord-Macedonië.

Snap je het weer? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Haha in FM23 speelde ik met de Italiaanse variant die nu volgens mij niet meer bestaat. De Brera Holding heeft nu dus de oude club van Pandev overgenomen. A(kedemija) P(andev) Brera Strumica heet die nu. In FM24 speel ik daar dus mee en doe ik een Building a Nation voor Noord-Macedonië.

Snap je het weer? ;)

Ik ben weer bij senor. Lekkere uitdaging ook weer te pakken zeg. Heb je screentje van je beste namen?

@Dansmeister check Luca Lipani ook meteen even. Godverdomme, dat is een lekkere speler zeg :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ben weer bij senor. Lekkere uitdaging ook weer te pakken zeg. Heb je screentje van je beste namen?

De beste namen of de beste spelers? :classic_tongue:

Beste spelers zijn:

Xavi Roig

Spoiler

image.thumb.png.beaae52dec394cf236bbaceed1273434.png

Carlos Cardona

Spoiler

image.thumb.png.8dfea85c6947854dc4de06b8e63719ef.png

Jão

Spoiler

image.thumb.png.60b48cc07b9b79d05bbd338f234a08cd.png

Miguel Bellmunt

Spoiler

image.thumb.png.5dc878dd98f971276bea8069e22e2d4f.png

Santiago Ruiz

Spoiler

image.thumb.png.d68736c61e25e12271dd6cc784b3e92f.png

En mijn beste Macedonische speler is Nikola Terziev. Ook nog eens eigen jeugd

Spoiler

image.thumb.png.2213ada78c1939512318c498f21c4bcc.png

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat is een Sirius mooi resultaat. Nico Paz, dat is een ex-speler van Sporting Gijon toch? :< 

Hij komt oorspronkelijk bij Real Madrid vandaan, maar ik huur hem van AC Milan. Heb je hem niet zelf naar Gijon gehaald? ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites