Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Bon, ik had een heropleving, maar die is nu volledig ontspoord.. Uit de play-offplaatsen gezet na wanprestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Poh, dat is een fijne keeper die Juvenes Dogana heeft gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Het is 2032 en de Goal 50 best players of the world bestaat uit 46 echte spelers en 4 newgens. Vind dit altijd jammer, maar 5 spelers 25 of jonger en tientallen boven de 30. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Toch wel een team dat mijn voorkeur heeft om tegen te loten. Voor de rest zijn het nog aardig wat kanonnen die ik tegen kan komen. Niet onlogisch natuurlijk bij de laatste 8 Edit: Het resultaat is: Spoiler 10 februari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Toch wel een team dat mijn voorkeur heeft om tegen te loten. Voor de rest zijn het nog aardig wat kanonnen die ik tegen kan komen. Niet onlogisch natuurlijk bij de laatste 8 Edit: Het resultaat is: Inhoud verbergen Je had het liefst Monaco gehad? Wie is de trainer bij Man Utd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 6 minuten geleden zei De Raam: Je had het liefst Monaco gehad? Wie is de trainer bij Man Utd? Had zeker het liefst Monaco gehad ja. Ene Erik ten Hag zwaait nog steeds de scepter bij United. Best bijzonder aangezien hij in de eerste 10 jaar maar 1 Conference League gepakt heeft, 1 Carabao cup en 1 Europa League. Vanaf 2032 gaat het wel beter met een CL winst, een binnenlandse treble (Carabao cup, community shield en kampioen) in 2034 en weer een PL/Community Shield in 2035. Toch geen hele goede prestaties bij United lijkt mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 14 uur geleden zei bas huijsmans: Wel echt een vrij gemakkelijk programma voor CL begrippen vond ik zelf. Wel een paar 50/50 potjes met Dortmund, Leipzig en misschien Marseille. Tegen Barca kreeg ik na 20 seconden rood en liet ik de wedstrijd maar uitspelen terwijl ik nog aan het koken was haha Ik heb vaak lastigere tegenstanders. Dit is mijn nieuwe loting: West Ham heeft in afgelopen 5 jaar al 3 keer in een finale van de EL of CL gestaan. Brest is bezig met een opmars in Frankrijk. Redelijk vanuit het niets opeens een top 3 kandidaat in Frankrijk. Dit jaar kaapte ze zelfs de titel weg voor PSG. Door de relatief korte periode van hun opmars zitten ze nu nog in pot 4. Ik had liever een makkelijker tegenstander gehad. Alleen Anderlecht en Partizan zijn daardoor makkelijkere tegenstanders. Al verwacht ik het merendeel wel te kunnen winnen. Afgelopen jaren met 2 vingers in de neus door de groepsfase gekomen als nummer 1 of 2. Ik verwacht eigenlijk dit jaar weer in de top 8 te eindigen. Maar goed, ik ben natuurlijk iets verder met de ontwikkeling van mijn club dan jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Pff heel zuur van de penalty tegen en het tegendoelpunt in de blessuretijd. Anders was het een mooie uitgangspositie geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 2 uur geleden zei bas huijsmans: Toch wel een team dat mijn voorkeur heeft om tegen te loten. Voor de rest zijn het nog aardig wat kanonnen die ik tegen kan komen. Niet onlogisch natuurlijk bij de laatste 8 Edit: Het resultaat is: Inhoud verbergen Maar Arsenal , Barcelona, PSG en Real zijn natuurlijk allemaal beter dan Manchester United Hele late maar terechte gelijkmaker van Sunderland. Ze waren ziekes goed, nadat wij de 3-2 hadden gemaakt, en maken sowieso fantastische seizoen mee, wij helaas niet. Toch trots we van 0-2 achter 3-2 voorkwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari na bijna een kwart competitie gespeeld te hebben staan we er heel sterk voor als promovendus. We verloren enkel de eerste wedstrijd van WBA, die toch maar teleurstellend 21e staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Telstar > Sparta > Wolfsburg > Juventus Wel de carrière opbouw die past bij hoe ik mijn save voor ogen had. En weer verdubbeling van mijn salaris, of te wel van Volkswagen naar Ferrari (want Fiat, al staat nu Jeep op hun shirt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Water flesje na afloop gegooid, konden de tere zieltjes niet hebben, vroegen meeting aan. Daar heb ik een stoel omver geschopt hahaaaha Verliezen tegen je aartsrivaal is een ding, maar zo laat in blessuretijd 2 goals tegen krijgen is NOT DONE!!!!!!!! En zo blijven we nog steeds op zoek na 1e uitzege met Arsenal Dit is met 2/3e van Dans zijn taktiek en formatie, weet alleen niet hoe hij zonder balbezit speelt @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Aardig gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Wanneer je zo ver in een save zit dat er nog maar 8 faceinthegame spelers over zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 8 uur geleden zei bas huijsmans: Ene Erik ten Hag zwaait nog steeds de scepter bij United. Ene Erik ten Hag is mijn scout 8 uur geleden zei bas huijsmans: Best bijzonder aangezien hij in de eerste 10 jaar maar 1 Conference League gepakt heeft, 1 Carabao cup en 1 Europa League. Vanaf 2032 gaat het wel beter met een CL winst, een binnenlandse treble (Carabao cup, community shield en kampioen) in 2034 en weer een PL/Community Shield in 2035. Toch geen hele goede prestaties bij United lijkt mij Is de competitie speelbaar? Of is die niet geladen? Want dat heeft af en toe nogal gekke gevolgen. Dat dezelfde trainer jarenlang blijft zitten enz. Om een of andere reden was de Spaanse divisie bij mij niet geladen, dus die heb ik later pas bijgeladen. Daardoor hadden clubs als Barca en Real beiden trainers die gewoon 10 jaar in dienst waren. Ik zie het in het echt niet echt gebeuren als beiden clubs 10 jaar lang dezelfde trainer hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 1 uur geleden zei Thomassje123: Wanneer je zo ver in een save zit dat er nog maar 8 faceinthegame spelers over zijn Is dat iets waarop je kunt zoeken ofzo? Nooit geweten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 37 minuten geleden zei MisterX: Is dat iets waarop je kunt zoeken ofzo? Nooit geweten. Faceinthegame (zonder spaties) typen in de zoekbalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 4 uur geleden zei Kyrill: Water flesje na afloop gegooid, konden de tere zieltjes niet hebben, vroegen meeting aan. Daar heb ik een stoel omver geschopt hahaaaha Verliezen tegen je aartsrivaal is een ding, maar zo laat in blessuretijd 2 goals tegen krijgen is NOT DONE!!!!!!!! En zo blijven we nog steeds op zoek na 1e uitzege met Arsenal Dit is met 2/3e van Dans zijn taktiek en formatie, weet alleen niet hoe hij zonder balbezit speelt @Dansmeister Je mist een gedeelte van mijn tactiek(hebt alleen de rollen), je hebt geen enkele spelerinstructie ingesteld. Hebt mijn dode spelmomenten niet. Andere benadering in het toespreken van spelers. Zal je dit niet willen aanraden lieverd. Je hebt gezien hoe vaak ik van tactiek wissel in het seizoen en je mist al helemaal wat ik doe als het niet loopt. Wat is het verschil tussen Havertz op de amc positie of Musiala bijvoorbeeld? Andere instructies hier. Doe je ding, doe je dans. Sneaky preview seizoen 2. @Thierryvane Laatste potje van de dag. Op naar een paar drankjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jevedeve Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Dit nog niet eerder meegemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari De andere wonderkid die ik net gekocht heb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Weten jullie nog toen ik 4e stond op de coëfficiëntenlijst? Uhm... Ja.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 34 minuten geleden zei Thomassje123: Weten jullie nog toen ik 4e stond op de coëfficiëntenlijst? Uhm... Ja.... Het ging toch zo goed, zei je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 4 minuten geleden zei MisterX: Het ging toch zo goed, zei je? Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Geld moet rollen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten