Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei ElPrincipito:

Welke skin met 'instant result' gebruiken jullie mannen? 

Deze:

https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23

We staan 13e met Vitesse maar in de XG stand staan we heel wat beter, 6e...

Ik hoop dat we snel vaker gaan winnen en weer winnen!!

20231227162817_1.jpg

20231227162847_1.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een paar spelers bij RKC rondlopen, is m'n sattelietclub en ze spelen Europees. Zie ik opeens dit voorbij komen ;c

image.thumb.png.47cbfbb10cc1408cf7f1ff46762308af.png

edit; Moet ik er wel bij zeggen dat City sinds een jaar of 4 eigenlijk niet meer verder komt dan de 5e of 6e plek in de PL.

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edwards mag zijn debuut gaan maken voor het San Marinese team. Wordt hij de eerste speler van San Marino met speelminuten op het hoogste niveau in een hoog aangeschreven (Premier League) voetbalcompetitie? Of heeft San Marino al eerder een speler gehad die bijvoorbeeld in de Serie A actief was? 

image.png.e4e8c99bee86f88fdb314bf63e2c732a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.6c2e4972a0cf128df11207ce5a33e97c.png

@Kyrill Kun je je bod a.u.b. verbeteren? Ik snap dat je weinig wilt bieden, omdat je bij een club uit San Marino aan het shoppen bent, maar als deze speler bij je concurrent speelde, dan legde je er waarschijnlijk wel tientallen miljoenen voor neer...

Spoiler

image.png.550af4b511cd8583c3e902d0b21aab2d.png

18 jaar oud met een contract van 4,5 jaar... En dan krijg je dus dit soort kut voorstellen van de AI en als ik die weiger, dan worden spelers ontevreden, omdat ik een te goed bod niet heb geaccepteerd :5

Ik heb 100M+ op de bank staan. Denken ze dan echt dat ik 7.5k echt een niet te weigeren bod vind? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondrej Lingr is bij mij ontzettend belangrijk, inmiddels al 13 goals en we zitten in januari. Zie ik ineens dat hij getekend heeft bij Leverkusen voor einde van het seizoen. Rekende eigenlijk erop dat de verplichte koopoptie in het spel zou zitten. Mijn informatie is namelijk dat Feyenoord die heeft...

Maar ook totaal over de berichten heen gelezen ingame dat hij in onderhandeling was met een andere club :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fada651e04553ac8ea7c878953e665f4.png

Je kunt slechter beginnen aan een Champions League finale :D 

14f7dcb3265524b2952e8c541b151eac.png

Champions League finale ook gewonnen. 5-0 maar liefst, harde cijfers. Wel een beetje geflatteerd, dat wel

b68d6f7d1bc58a70b9b53ad65fcee73f.png

Was ook weer even geleden dat ik hem won

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ElPrincipito:

Dank Sennid! Heb jij ook wel eens dat hij niet werkt als je instant doet? Ik heb al meerdere keren dat ik dan in een venster kom waar ik niet door kan klikken. 

Schermafbeelding2023-12-28om07_53_30.thumb.png.222cc9307abf27e0e0327895b74e29bf.png

Hmm ik heb dezelfde skin en heb dit nog nooit gehad. Misschien even de cache bestanden verwijderen als je dat nog niet gedaan hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je je met een custom database in Oostenrijk hebt opgewerkt van 6e klasse tot 1e klasse, ondertussen Europees speelt en de reputatie van jouw club stijgt, bestaat de kans dan dat op een gegeven moment jouw B-ploeg instroomt in de 6e klasse?

In Oostenrijk spelen vele B-ploegen in de hogere reeksen, van 2e tot 6e klasse. En niet alleen van de grote ploegen, ook van ploegen uit de 2e en 3e divisie…

Iemand die hier kennis van heeft of een vermoeden waarom wel / niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei ElPrincipito:

Dat doe je bij de voorkeuren of in de map waar FM staat? 

Voorkeuren. Zoek naar op cache. 

10 minuten geleden zei Michalinho:

Als je je met een custom database in Oostenrijk hebt opgewerkt van 6e klasse tot 1e klasse, ondertussen Europees speelt en de reputatie van jouw club stijgt, bestaat de kans dan dat op een gegeven moment jouw B-ploeg instroomt in de 6e klasse?

In Oostenrijk spelen vele B-ploegen in de hogere reeksen, van 2e tot 6e klasse. En niet alleen van de grote ploegen, ook van ploegen uit de 2e en 3e divisie…

Iemand die hier kennis van heeft of een vermoeden waarom wel / niet?

Dat ligt aan de DB. Je B-ploeg moet dan initieel in een niet-speelbare divisie spelen. Ik verwacht echter dat alle b-teams die niet in een speelbare divisie zitten, niet in een divisie zitten.

Enige kans die je hebt is als er promotie naar de 6e klasse is en je ziet dat er regelmatig B-teams naar deze klasse promoveren. Als de 6e klasse echter een divisie is zonder degradatie, dan gaat het sowieso niet gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @bas huijsmans en @MisterX

Ik heb 2 seizoenen in Oceanie bij Nieuw-Zeeland gespeeld als amateur. Alles gewonnen. 
We blijven echter amateur, we krijgen weinig geld en staan in het rood. Ik had de jeugdscouting verbeterd maar dat koste zoveel geld dat ik het weer heb geannuleerd. Wanneer worden we semi-prof? 

Ik heb ook de CL van Oceanie gewonnen maar we krijgen er echt geen geld door.. Andere clubs zijn al full-prof. 

Schermafbeelding2023-12-28om09_09_11.thumb.png.98ea4bcd0a73ed3fb12757ab0934f3ce.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik heb 2 seizoenen in Oceanie bij Nieuw-Zeeland gespeeld als amateur. Alles gewonnen. 
We blijven echter amateur, we krijgen weinig geld en staan in het rood. Ik had de jeugdscouting verbeterd maar dat koste zoveel geld dat ik het weer heb geannuleerd. Wanneer worden we semi-prof? 

Ik heb ook de CL van Oceanie gewonnen maar we krijgen er echt geen geld door.. Andere clubs zijn al full-prof. 

Er zijn verschillende factoren.

• Soms wordt je verplicht semi pro door promotie ofzo. Zo niet, dan is het een beslissing van het bestuur.
  • Een beslissing van het bestuur is vaks gebaseerd op geld, maat soms ook op basis van reputatie en je competitie.
  • In sommige gevallen is het hard coded dat een club verplicht amateur moet blijven. Dat is dan vaak zo in de statuten vastgelegd. Dit gebeurt naar mijn idee echter maar zelden. 

Ik vermoed dat het bij jou vooral een kwestie van geld is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei MisterX:

Er zijn verschillende factoren.

• Soms wordt je verplicht semi pro door promotie ofzo. Zo niet, dan is het een beslissing van het bestuur.
  • Een beslissing van het bestuur is vaks gebaseerd op geld, maat soms ook op basis van reputatie en je competitie.
  • In sommige gevallen is het hard coded dat een club verplicht amateur moet blijven. Dat is dan vaak zo in de statuten vastgelegd. Dit gebeurt naar mijn idee echter maar zelden. 

Ik vermoed dat het bij jou vooral een kwestie van geld is. 

Ja, dat dacht ik ook. Maar hoe krijg je meer geld? Ik win alles, niet eens meer sponsorgeld. Nu wel reputatie omhoog maar enfin, dat gaat nooit 4 ton goedmaken. Lastig.. Lange adem vrees ik! 

@MisterX Valt me wel op dat als je instant result doet er niet gewisseld wordt in de wedstrijd. Klopt dat? of gebruik jij die knop niet. 

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites