Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ach, je ziet inderdaad wat progressie maar wel minimaal! 

Dan klinkt het volledig normaal.

Waarschijnlijk zul je over een heel jaar +1 of zelfs +2 zien wat wel overeenkomt met in het echt. Anders zouden spelers met een hoog potentieel binnen no time allemaal 20'jes hebben. 

bewerkt door Becks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry daar ben ik weer. HELP! 

Op dezelfde dag heb ik 2 berichten over een slttelietclub kiezen in de inbox. De eerste heb ik gedaan. Als ik nu de 2e slttelietclub (2e bericht) wil selecteren staan daar niet de sattelietclubs bij uit het bericht maar uit het oude bericht. 

Hier kan ik dus niks meer selecteren aangezien ik dat al in het voorafgaande bericht heb gedaan. Ik kan nu niet verder? 

Kan iemand helpen. Zit al een uur te kloten. Kan ik vanuit het bericht zelf een club kiezen zonder dat ik in dit venster kom? 

Schermafbeelding2023-12-20om16_28_08.thumb.png.f941c1ff7bf76f742ed23c8ca6088a87.png

Schermafbeelding2023-12-20om16_27_03.png.4bc49a04272ee8e3252c5c4112795258.png

Schermafbeelding2023-12-20om16_28_42.thumb.png.b8fa183f65492a477f0e56b50468d46f.png

Ik ben op vakantie gegaan, dat heeft het 'verholpen' nu geen keuze gemaakt. Rare error. 

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste echte game in FM met Wisla Kraków. Heb ze vrij eenvoudig uit de 2e divisie kunnen loodsen, nu gaan we bouwen om weer naar de top van de Ekstraklasa te gaan. In de beker zijn we er pas in de halve finale uitgevlogen tegen Pogon Szczzcxzxczezcin dus ik denk dat we ons zeker niet druk hoeven te maken om het niveau.

afbeelding.png.077c0d67b281ab7d4e553f7bae9560fc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fb8668e8a149c92e95093b7304d20b51.png

0f309a592d6212946fe7c92f097ac77f.png

Ik kwam er per toeval achter maar dat is een mooi rijtje waar mijn spits in staat. En is nog maar 30, ben benieuwd of hij in de buurt komt van Cristiano Ronaldo

Ps. Is er een manier om er achter te komen welke spelers in mijn save (2071) de meeste interland doelpunten heeft gemaakt?

Spoiler

aaeee51f3a88fc0e6c12b720f3bec3e5.png

Voor degenen die hier nieuwsgierig naar zijn

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei sennid:

image.png.f27b3c862528dfb3bb5bc9a2c8d1a082.png

Aardig Europees avontuur met Tre Penne :) Zijn nu ook professioneel geworden.

image.png.3712b7c141654a3a32107b34c2929f64.png

heb je ook al het San Marino virus?

lijkt erop dat je wel een andere database hebt gevonden dan die van mij. Bij jou volgt er nog een soort van play-off. Die zit er bij mij niet in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei sherwin92:

In tegenstelling tot sommige anderen in dit topic, hoef ik me niet af te vragen of er bruikbare spelers doorkomen in de nieuwe lichting :-D

Naamloos.jpg

Geen idee hoe deze cijfers zich precies verhouden tot de 1-10 schaal, maar bij een lichting met een 3 als hoogste cijfer zat er toch 1 soort van bruikbare speler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei MisterX:

Geen idee hoe deze cijfers zich precies verhouden tot de 1-10 schaal, maar bij een lichting met een 3 als hoogste cijfer zat er toch 1 soort van bruikbare speler. 

Cijfers? Zal wel een andere skin zijn dan zeker? Ik gebruik nog steeds de standaard.

Heb wel eens een andere skin geprobeerd maar vind het lastig om en een te vinden die enigszins lijkt op de default, maar toch iets meer heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei sherwin92:

Cijfers? Zal wel een andere skin zijn dan zeker? Ik gebruik nog steeds de standaard.

Heb wel eens een andere skin geprobeerd maar vind het lastig om en een te vinden die enigszins lijkt op de default, maar toch iets meer heeft

Ik vermoed eerder een taalinstelling. Amerikaanse cijfers zijn A t/m F ofzo, jij speelt vast op z'n Engels. Ik speel gewoon op zijn Nederlands, dus zijn het ook de Nederlandse cijfers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

Hahahahaha nee, maar als je zo'n vraag stelt met zulke stats, dan kan het haast alleen maar zijn dat je verloren hebt:cry:

Doe nog maar een keer "Raad de uitslag"

image.png.a2ca4a3bb5d1077ac63f8aa76f477541.png

Ik kan best wat extra stats toevoegen als je dat nog zou willen hebben.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites