Becks Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei ElPrincipito: Ach, je ziet inderdaad wat progressie maar wel minimaal! Dan klinkt het volledig normaal. Waarschijnlijk zul je over een heel jaar +1 of zelfs +2 zien wat wel overeenkomt met in het echt. Anders zouden spelers met een hoog potentieel binnen no time allemaal 20'jes hebben. 20 december 2023 bewerkt door Becks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nu wordt pas echt moeilijk, koppositie vasthouden tov Liverpool. Overnemen is een ding, vasthouden een tweede.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Sorry daar ben ik weer. HELP! Op dezelfde dag heb ik 2 berichten over een slttelietclub kiezen in de inbox. De eerste heb ik gedaan. Als ik nu de 2e slttelietclub (2e bericht) wil selecteren staan daar niet de sattelietclubs bij uit het bericht maar uit het oude bericht. Hier kan ik dus niks meer selecteren aangezien ik dat al in het voorafgaande bericht heb gedaan. Ik kan nu niet verder? Kan iemand helpen. Zit al een uur te kloten. Kan ik vanuit het bericht zelf een club kiezen zonder dat ik in dit venster kom? Ik ben op vakantie gegaan, dat heeft het 'verholpen' nu geen keuze gemaakt. Rare error. 20 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 volgens mij ben ik met deze statistieken wel terecht kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Zo eindelijk tijd om mijn main save te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Mijn eerste echte game in FM met Wisla Kraków. Heb ze vrij eenvoudig uit de 2e divisie kunnen loodsen, nu gaan we bouwen om weer naar de top van de Ekstraklasa te gaan. In de beker zijn we er pas in de halve finale uitgevlogen tegen Pogon Szczzcxzxczezcin dus ik denk dat we ons zeker niet druk hoeven te maken om het niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Deze had ik ook in het vizier om een save mee te starten @Willem. Ik ben nog steeds aan mijn Beta-save bezig maar ik krijg wel het gevoel dat ik toe ben aan iets verfrissend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 @Lensherr Mijn vriendin woonde heel lang in Krakau dus ben er ontzettend vaak geweest. Eigenlijk schandalig dat ik me er nu pas toe zet om er een game mee te beginnen... Een van de mooiste steden van Europa verdient ook wel een van de mooiste clubs van Europa denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 1 uur geleden zei Steels: Zo eindelijk tijd om mijn main save te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Ik kwam er per toeval achter maar dat is een mooi rijtje waar mijn spits in staat. En is nog maar 30, ben benieuwd of hij in de buurt komt van Cristiano Ronaldo Ps. Is er een manier om er achter te komen welke spelers in mijn save (2071) de meeste interland doelpunten heeft gemaakt? Spoiler Voor degenen die hier nieuwsgierig naar zijn 20 december 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 2de titel op rij voor Belgrano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Aardig Europees avontuur met Tre Penne Zijn nu ook professioneel geworden. 20 december 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Een klassiek spelletje: Raad de uitslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 In tegenstelling tot sommige anderen in dit topic, hoef ik me niet af te vragen of er bruikbare spelers doorkomen in de nieuwe lichting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Een klassiek spelletje: Raad de uitslag 2-1 voor Voska Sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 1 uur geleden zei sennid: Aardig Europees avontuur met Tre Penne Zijn nu ook professioneel geworden. heb je ook al het San Marino virus? lijkt erop dat je wel een andere database hebt gevonden dan die van mij. Bij jou volgt er nog een soort van play-off. Die zit er bij mij niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 14 minuten geleden zei sherwin92: In tegenstelling tot sommige anderen in dit topic, hoef ik me niet af te vragen of er bruikbare spelers doorkomen in de nieuwe lichting Geen idee hoe deze cijfers zich precies verhouden tot de 1-10 schaal, maar bij een lichting met een 3 als hoogste cijfer zat er toch 1 soort van bruikbare speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: 2-1 voor Voska Sport Bespioneer jij mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Zojuist zei bas huijsmans: Bespioneer jij mij? Hahahahaha nee, maar als je zo'n vraag stelt met zulke stats, dan kan het haast alleen maar zijn dat je verloren hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 15 minuten geleden zei MisterX: Geen idee hoe deze cijfers zich precies verhouden tot de 1-10 schaal, maar bij een lichting met een 3 als hoogste cijfer zat er toch 1 soort van bruikbare speler. Cijfers? Zal wel een andere skin zijn dan zeker? Ik gebruik nog steeds de standaard. Heb wel eens een andere skin geprobeerd maar vind het lastig om en een te vinden die enigszins lijkt op de default, maar toch iets meer heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Zojuist zei sherwin92: Cijfers? Zal wel een andere skin zijn dan zeker? Ik gebruik nog steeds de standaard. Heb wel eens een andere skin geprobeerd maar vind het lastig om en een te vinden die enigszins lijkt op de default, maar toch iets meer heeft Ik vermoed eerder een taalinstelling. Amerikaanse cijfers zijn A t/m F ofzo, jij speelt vast op z'n Engels. Ik speel gewoon op zijn Nederlands, dus zijn het ook de Nederlandse cijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Kyrill: Hahahahaha nee, maar als je zo'n vraag stelt met zulke stats, dan kan het haast alleen maar zijn dat je verloren hebt Doe nog maar een keer "Raad de uitslag" Ik kan best wat extra stats toevoegen als je dat nog zou willen hebben. 20 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Doe nog maar een keer "Raad de uitslag" Wat win ik als ik weer juist zit? Spoiler Date met korfbal meid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Zojuist zei Kyrill: Wat win ik als ik weer juist zit? Inhoud verbergen Date met korfbal meid? Als je dat zelf kan regelen, dan vind ik het prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Zojuist zei MisterX: Als je dat zelf kan regelen, dan vind ik het prima Ik zeg dan bij deze San Giovanni -Fc Barcelona 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten