Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Rrrood:

Ik vond het niet heel erg toen ze voor Zerrouki ipv Wieffer kwamen  Maar snap dat je hier niet happig op bent.

Wel typisch dat de AI weer komt met 69m 

giphy.gif

Haha ja voor Zerrouki zou ik ook direct akkoord gaan. Ligt bij Wieffer net iets anders, wil de sterkhouders van nu wel ietsjes langer houden dan een half jaar.

90 miljoen.. Misschien voor de toekomst van m'n save maar afwijzen. Nachtje over slapen dan maar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MarcFR:

Haha ja voor Zerrouki zou ik ook direct akkoord gaan. Ligt bij Wieffer net iets anders, wil de sterkhouders van nu wel ietsjes langer houden dan een half jaar.

90 miljoen.. Misschien voor de toekomst van m'n save maar afwijzen. Nachtje over slapen dan maar :D

Dit doe ik ook altijd hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarcFR:

Naamloos.thumb.png.cd2e243eeb0dc005e207f841391eaa13.png

Winterstop seizoen 1. Dit verpest toch je hele game zo :cab:

Wees blij dat je dit soort boden krijg. Mijn spelers zijn al beledigd als ik een bod van 10k weiger, terwijl ze mijn beste speler zijn, 20 jaar oud ofzo, en ik meer dan genoeg geld op de bank heb staan. 50-60 mln ofzo... Waarom zou ik mijn beste speler dan voor 10k gaan verkopen?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

657e2dd1e2b79-KAMPIOENEN.png

Er gaan geruchten de ronde dat een zeer ongelukkige Mbappe voor wateroverlast gaat zorgen.

657e2df27d902-unhappy-kylian-mbappe-tear

Voorlopig kan hij het droog houden, maar het gezicht staat op onweer.

657e2e0dc8806-the-river-seine-overfloads

Rondom de Seine worden er overstromingen verwacht door al de tranen van de PSG fans ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei MisterX:

Wees blij dat je dit soort boden krijg. Mijn spelers zijn al beledigd als ik een bod van 10k weiger, terwijl ze mijn beste speler zijn, 20 jaar oud ofzo, en ik meer dan genoeg geld op de bank heb staan. 50-60 mln ofzo... Waarom zou ik mijn beste speler dan voor 10k gaan verkopen?! 

Als ik het accepteer heb ik zoveel geld dat het de game erg makkelijk maakt. Vind ik te snel in winterstop seizoen 1. Vandaar de twijfel.

FM is nooit realistisch qua bedragen, dat is wel jammer. Dilrosun verkoop ik in diezelfde winterstop seizoen 1 voor 12 miljoen aan Frankfurt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarcFR:

ls ik het accepteer heb ik zoveel geld dat het de game erg makkelijk maakt. Vind ik te snel in winterstop seizoen 1. Vandaar de twijfel.

FM is nooit realistisch qua bedragen, dat is wel jammer. Dilrosun verkoop ik in diezelfde winterstop seizoen 1 voor 12 miljoen aan Frankfurt..

Het zijn wel flinke bedragen. Ik merk dat het financieel eigenlijk nooit echt lastig is in FM. Dat ik iets van 50-60 mln. op de bank heb, terwijl ik nog maar een paar jaar geen semi pro ben, zegt ook wel genoeg, toch?

Die vreemde combi (net een profclub, in San Marino, maar wel veel geld hebben) leidt wel tot een beetje mijn vreemde situaties. Mijn beste spelers hebben een waarde van max 100k ofzo. Dus de managers bieden ook maar dat soort bedragen en spelers verlangen ook dat er ingegaan wordt op dat soort boden. Maar ik heb er totaal niets aan, omdat ik dat extra geld geen eens merk op de balans.

Sowieso is het een beetje vreemde situatie. Ik kan wel miljoenen gaan uitgeven (ik heb een transferbudget van 22 mln. ofzo), maar al die spelers zijn vervolgens niets meer waard. Als ik een speler voor 5 mln. zou kopen, dan kan ik er dus hooguit 100k voor krijgen bij een verkoop. Dat zou gewoon neerkomen op geldvernietiging.

In de praktijk moet ik het dus vooral hebben van transfervrije speler of hele goedkope spelers. Maar ondertussen groeit de balans maar door en door en door. Het zou me niets verbazen als ik volgend jaar meer dan 30 mln. uit mag gaan geven aan transfers van het bestuur. Ik zit er serieus over na te denken om gewoon iedere club uit San Marino een paar miljoen te schenken via een idioot hoge transfer voor een speler waar ik totaal niets aan heb. Hopelijk is dat dan genoeg geld en is dat een trigger voor ze om ook prof te worden. Dat is misschien nog wel de best mogelijke investering van mijn geld op dit moment... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Glenn08:

657e2dd1e2b79-KAMPIOENEN.png

Er gaan geruchten de ronde dat een zeer ongelukkige Mbappe voor wateroverlast gaat zorgen.

657e2df27d902-unhappy-kylian-mbappe-tear

Voorlopig kan hij het droog houden, maar het gezicht staat op onweer.

657e2e0dc8806-the-river-seine-overfloads

Rondom de Seine worden er overstromingen verwacht door al de tranen van de PSG fans ;c

Held, gefeliciteerd!!!!!_O_:cheer:

@Daz zijn deze:

Recruitment Team Members ;)

20231217112111_1.thumb.jpg.3996c0d39565d4bc63117badd04c5d31.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MisterX:

Al 3 gelijke spelen na 8 wedstrijden :5

Dat is al even veel als in de vorige 3 seizoenen bij elkaar.

Ik denk dat de tegenstanders gewoon qua niveau beter worden, maar betere spelers willen naar mijn team nog niet komen... 

Op welke leeftijd qua spelers richt jij je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Rrrood:

Op welke leeftijd qua spelers richt jij je?

In principe is alles welkom, maar 30+ moet wel echt heel veel beter zijn voordat ik zo'n speler koop.

Daarbij is de prijs ook nog wel een dingetje... Zelfs voor grote talenten kan ik nog geen 100k krijgen. Dus heel veel uit geven om een speler aan te trekken voelt nogal als kapitaalvernietiging. Ik moet het dus vooral van goedkope of zelfs gratis spelers hebben.

43 minuten geleden zei MisterX:

image.png.3f5003ca4817a64c309ec4482fd16c3d.png

Jammer dat je niet kan stijgen op de coëfficientenlijst door je jeugdteam in de jeugd-CL :classic_ninja:

Het wordt steeds gekker met mijn jeugdteam in de UEFA Youth League. Ze staan ondertussen al bij de records:

image.png.68d6065d2012669c89f3eddb1f8817de.png

:t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites