Superboeren Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Dit zijn de berichten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Lekker hoor! En nog even een beauty van een solo door Milambo: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Winterstop seizoen 1. Dit verpest toch je hele game zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 3 minuten geleden zei MarcFR: Winterstop seizoen 1. Dit verpest toch je hele game zo Ik vond het niet heel erg toen ze voor Zerrouki ipv Wieffer kwamen Maar snap dat je hier niet happig op bent. Wel typisch dat de AI weer komt met 69m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Zojuist zei Rrrood: Ik vond het niet heel erg toen ze voor Zerrouki ipv Wieffer kwamen Maar snap dat je hier niet happig op bent. Wel typisch dat de AI weer komt met 69m Haha ja voor Zerrouki zou ik ook direct akkoord gaan. Ligt bij Wieffer net iets anders, wil de sterkhouders van nu wel ietsjes langer houden dan een half jaar. 90 miljoen.. Misschien voor de toekomst van m'n save maar afwijzen. Nachtje over slapen dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 3 minuten geleden zei MarcFR: Haha ja voor Zerrouki zou ik ook direct akkoord gaan. Ligt bij Wieffer net iets anders, wil de sterkhouders van nu wel ietsjes langer houden dan een half jaar. 90 miljoen.. Misschien voor de toekomst van m'n save maar afwijzen. Nachtje over slapen dan maar Dit doe ik ook altijd hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 1 uur geleden zei MarcFR: Winterstop seizoen 1. Dit verpest toch je hele game zo Wees blij dat je dit soort boden krijg. Mijn spelers zijn al beledigd als ik een bod van 10k weiger, terwijl ze mijn beste speler zijn, 20 jaar oud ofzo, en ik meer dan genoeg geld op de bank heb staan. 50-60 mln ofzo... Waarom zou ik mijn beste speler dan voor 10k gaan verkopen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Er gaan geruchten de ronde dat een zeer ongelukkige Mbappe voor wateroverlast gaat zorgen. Voorlopig kan hij het droog houden, maar het gezicht staat op onweer. Rondom de Seine worden er overstromingen verwacht door al de tranen van de PSG fans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 13 uur geleden zei FMNOOB: Dat is nog steeds niet mogelijk En hoe gaan jullie hier mee om? Je hebt dan slechte trainers en training. Laat je het dan helemaal bij de TD? Ook contacten? Of geef je de verantwoordelijkheid voor aannemen en ontslaan aan hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 8 uur geleden zei MisterX: Wees blij dat je dit soort boden krijg. Mijn spelers zijn al beledigd als ik een bod van 10k weiger, terwijl ze mijn beste speler zijn, 20 jaar oud ofzo, en ik meer dan genoeg geld op de bank heb staan. 50-60 mln ofzo... Waarom zou ik mijn beste speler dan voor 10k gaan verkopen?! Als ik het accepteer heb ik zoveel geld dat het de game erg makkelijk maakt. Vind ik te snel in winterstop seizoen 1. Vandaar de twijfel. FM is nooit realistisch qua bedragen, dat is wel jammer. Dilrosun verkoop ik in diezelfde winterstop seizoen 1 voor 12 miljoen aan Frankfurt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 1 uur geleden zei MarcFR: ls ik het accepteer heb ik zoveel geld dat het de game erg makkelijk maakt. Vind ik te snel in winterstop seizoen 1. Vandaar de twijfel. FM is nooit realistisch qua bedragen, dat is wel jammer. Dilrosun verkoop ik in diezelfde winterstop seizoen 1 voor 12 miljoen aan Frankfurt.. Het zijn wel flinke bedragen. Ik merk dat het financieel eigenlijk nooit echt lastig is in FM. Dat ik iets van 50-60 mln. op de bank heb, terwijl ik nog maar een paar jaar geen semi pro ben, zegt ook wel genoeg, toch? Die vreemde combi (net een profclub, in San Marino, maar wel veel geld hebben) leidt wel tot een beetje mijn vreemde situaties. Mijn beste spelers hebben een waarde van max 100k ofzo. Dus de managers bieden ook maar dat soort bedragen en spelers verlangen ook dat er ingegaan wordt op dat soort boden. Maar ik heb er totaal niets aan, omdat ik dat extra geld geen eens merk op de balans. Sowieso is het een beetje vreemde situatie. Ik kan wel miljoenen gaan uitgeven (ik heb een transferbudget van 22 mln. ofzo), maar al die spelers zijn vervolgens niets meer waard. Als ik een speler voor 5 mln. zou kopen, dan kan ik er dus hooguit 100k voor krijgen bij een verkoop. Dat zou gewoon neerkomen op geldvernietiging. In de praktijk moet ik het dus vooral hebben van transfervrije speler of hele goedkope spelers. Maar ondertussen groeit de balans maar door en door en door. Het zou me niets verbazen als ik volgend jaar meer dan 30 mln. uit mag gaan geven aan transfers van het bestuur. Ik zit er serieus over na te denken om gewoon iedere club uit San Marino een paar miljoen te schenken via een idioot hoge transfer voor een speler waar ik totaal niets aan heb. Hopelijk is dat dan genoeg geld en is dat een trigger voor ze om ook prof te worden. Dat is misschien nog wel de best mogelijke investering van mijn geld op dit moment... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Vraagje. Wie zijn precies je 'wervingsteam' ? Ik krijg zie ik best vaak spelers waarvan ik mijn twijfels heb maar ze wel een hoog potentieel hebben volgens dit rapport. En mijn scouting is qua stats prima imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei Glenn08: Er gaan geruchten de ronde dat een zeer ongelukkige Mbappe voor wateroverlast gaat zorgen. Voorlopig kan hij het droog houden, maar het gezicht staat op onweer. Rondom de Seine worden er overstromingen verwacht door al de tranen van de PSG fans Held, gefeliciteerd!!!!! @Daz zijn deze: Recruitment Team Members 17 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Weer een prijs gewonnen Niet alle prijzen zijn hoofdprijzen maar prijs=prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Jammer dat je niet kan stijgen op de coëfficientenlijst door je jeugdteam in de jeugd-CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Hoppa, de dubbel met Standard gepakt. Prognose 11e, mooi niet.. Financieel een drama met 23 miljoen schuld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Al 3 gelijke spelen na 8 wedstrijden Dat is al even veel als in de vorige 3 seizoenen bij elkaar. Ik denk dat de tegenstanders gewoon qua niveau beter worden, maar betere spelers willen naar mijn team nog niet komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 7 minuten geleden zei MisterX: Al 3 gelijke spelen na 8 wedstrijden Dat is al even veel als in de vorige 3 seizoenen bij elkaar. Ik denk dat de tegenstanders gewoon qua niveau beter worden, maar betere spelers willen naar mijn team nog niet komen... Op welke leeftijd qua spelers richt jij je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 15 minuten geleden zei Rrrood: Op welke leeftijd qua spelers richt jij je? In principe is alles welkom, maar 30+ moet wel echt heel veel beter zijn voordat ik zo'n speler koop. Daarbij is de prijs ook nog wel een dingetje... Zelfs voor grote talenten kan ik nog geen 100k krijgen. Dus heel veel uit geven om een speler aan te trekken voelt nogal als kapitaalvernietiging. Ik moet het dus vooral van goedkope of zelfs gratis spelers hebben. 43 minuten geleden zei MisterX: Jammer dat je niet kan stijgen op de coëfficientenlijst door je jeugdteam in de jeugd-CL Het wordt steeds gekker met mijn jeugdteam in de UEFA Youth League. Ze staan ondertussen al bij de records: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 The future looks bright, vier spelers in de top 10 NXGN! Taiwo, Marcelo, Neto en Fernandes komen uit eigen opleiding, rest is op jonge leeftijd aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Mooi PL debuut van Julian Alvarez, bij Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Gaat het nog een keer beter worden of niet? 4x op rij dit soort shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 7 minuten geleden zei MisterX: Gaat het nog een keer beter worden of niet? 4x op rij dit soort shit Ik mis jouw novelle update's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 De grote Babadi show! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten