De Raam Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Soms weet je het gewoon even niet, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Zojuist zei De Raam: Soms weet je het gewoon even niet, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Om trainen naar een rechtsback en m dan ook verhuren als rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 uur geleden zei De Raam: Soms weet je het gewoon even niet, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Trainen als keeper: Dit wordt overduidelijk de nieuwe Oliver Kahn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 uur geleden zei De Raam: Soms weet je het gewoon even niet, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? Niet verkopen iig. Als je geen plek als fringe/roulatie bij je eigen team voor hem hebt, dan maar verhuren met geen optie of verhuren met optionele optie tot koop(die worden noooooooooooooooooooit gelicht door de AI) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei De Raam: Soms weet je het gewoon even niet, wat zouden jullie met onderstaande speler doen? De enige positie (2 met gk meegerekend) die ik hem niet zou laten spelen is DC. Als je dun in 1 positie zit, dan zou ik hem dat laten trainen. Maar vooral heel veel speeltijd geven en altijd meenemen in de selectie; al valt hij maar 20m in. Hij kan werkelijk (bijna) alles Edit: om trainen naar een WB kan inderdaad, IWB is ook zeer vet, maar echt alles kan. Als hij zijn pace & acceleration nog kan verbeteren, dan is hij echt super-multifunctioneel. 15 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Wat geniet ik hier van zeg. Een van mijn beste/duurste spelers, nieuw contract laten verlengen met 2-3 miljoen salaris verlaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Eerst voorronde CL, eerste wedstrijd. 6 minuten gespeeld: 0-2 achter Eindstand: 6-2 Ik verwacht niet dat we dit in de return nog weg gaan geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 https://tinypic.host/image/bzrbw Prima eerste seizoen in l1 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 11 minuten geleden zei Kyrill: Wat geniet ik hier van zeg. Een van mijn beste/duurste spelers, nieuw contract laten verlengen met 2-3 miljoen salaris verlaging Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat wil ik ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 4 minuten geleden zei Rrrood: Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat wil ik ook! Je praat eerst met de agent en doet bv interested of slightly interested, en vraagt dan hoeveel ze willen... Vervolgens zeggen ze dat, en dan doe jij(speel in het Engels) ''contest'' I think you are asking for too much, en dan komt er vervolgens een lagere schatting in getallen qua salaris naar buiten, vanuit de zakkenvuller. Het werkt niet altijd maar in mijn ervaring wel lekker vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 3 uur geleden zei Kyrill: Niet verkopen iig. Als je geen plek als fringe/roulatie bij je eigen team voor hem hebt, dan maar verhuren met geen optie of verhuren met optionele optie tot koop(die worden noooooooooooooooooooit gelicht door de AI) Nee, deze wordt niet verkocht Hij is ook pas sinds deze zomer bij ons, ben net aan het vijfde seizoen begonnen met Sporting. Voor talenten als deze maak ik altijd plekjes vrij, haha! Probleem is alleen dat ik veel te veel van dit soort spelers heb. 47 minuten geleden zei Rrrood: De enige positie (2 met gk meegerekend) die ik hem niet zou laten spelen is DC. Als je dun in 1 positie zit, dan zou ik hem dat laten trainen. Maar vooral heel veel speeltijd geven en altijd meenemen in de selectie; al valt hij maar 20m in. Hij kan werkelijk (bijna) alles Edit: om trainen naar een WB kan inderdaad, IWB is ook zeer vet, maar echt alles kan. Als hij zijn pace & acceleration nog kan verbeteren, dan is hij echt super-multifunctioneel. De DC is de enige positie die dun bezet is momenteel. Verder zit ik de komende 10 jaar wel gebeiteld denk ik. Ik ga nog even nadenken over waar ik hem het beste kan gebruiken. In principe maakt het ook niet zo heel veel uit. Oh ja, mooie is dat deze me slechts 700k gekost heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Wat heeft het voor nut om zelf een trainerscursus te starten? Gaat je reputatie dan omhoog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 10 minuten geleden zei Bolderbast: Wat heeft het voor nut om zelf een trainerscursus te starten? Gaat je reputatie dan omhoog? Ja, je beantwoord je eigen vraag al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Schaam me eigenlijk een beetje Normaliter is de AI zo dodelijk effectief en loop ik de schelden.. Belachelijk effectief deze wedstrijd, bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 13 minuten geleden zei Bolderbast: Wat heeft het voor nut om zelf een trainerscursus te starten? Gaat je reputatie dan omhoog? 2 minuten geleden zei Kyrill: Ja, je beantwoord je eigen vraag al. Dat is niet het enige: Ook als eigen manager heb je eigenschappen gekozen aan het begin van het spel. Door zo'n trainerscursus gaat die eigenschappen omhoog. Dan kun je jezelf bijvoorbeeld inzetten als betere trainer op een bepaalde trainingscategorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 @Lensherr kijk hoe lekker Sesko bij mij gaat! Ik denk dat aan zijn voornaam ligt @Bogatyr Ik ben serieus bereid als de prijs juist is/bod goed genoeg, Ferguson komende zomer te verkopen. Ik heb Evan weten te overtuigen 187 miljoen vraagprijs, gerechtvaardigd is voor iemand als hem met zijn kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 (bewerkt) Tre Fiori en Tre Penne beide NIET Europa in. Au, die doet zeer! EDIT: Faetano en Cailungo in de CL Dat wordt een overgangsjaar Hier heb ik dus 0 invloed op en in dit stadium van de save wil ik dit ook niet gaan save scummen om de ploegen in Europa te krijgen die ik wil 15 december 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 De loting zit niet bepaald mee in de CL Dan maar hopen op enige punten tegen de rest: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Redelijk top heavy loting inderdaad met veel lastige ploegen uit pot 1 en 2. Ben wel benieuwd wie van die onderste 3 er uit pot 3 gekomen is want die vind ik reuze meevallen. Zijn zat lastigere ploegen in pot 3 en 4 te vinden kan ik helaas uit ervaring vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 3 minuten geleden zei 19CH98: Redelijk top heavy loting inderdaad met veel lastige ploegen uit pot 1 en 2. Ben wel benieuwd wie van die onderste 3 er uit pot 3 gekomen is want die vind ik reuze meevallen. Zijn zat lastigere ploegen in pot 3 en 4 te vinden kan ik helaas uit ervaring vertellen. PAOK (en Marseille). Geen idee trouwens waar ik alle potten kan zien. Ik kreeg in 1x deze wedstrijden te zien, niet eerst iets van een loting ofzo. Dan kan ik eens goed kijken hoeveel pech ik uit iedere pot had. Ik weet trouwens niet wat Noorwegen in mijn game heeft, maar die doen in het Europa buiten verwachting goed. Ze hebben al meerdere keren 10 punten gemaakt en als ze nog even doorzetten, dan komen ze zo de top 10 binnen... Het leukste weetje trouwens is dat voor de huidige jaargang mijn San Marino de meeste punten heeft gepakt tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: PAOK (en Marseille). Geen idee trouwens waar ik alle potten kan zien. Ik kreeg in 1x deze wedstrijden te zien, niet eerst iets van een loting ofzo. Dan kan ik eens goed kijken hoeveel pech ik uit iedere pot had. Ik weet trouwens niet wat Noorwegen in mijn game heeft, maar die doen in het Europa buiten verwachting goed. Ze hebben al meerdere keren 10 punten gemaakt en als ze nog even doorzetten, dan komen ze zo de top 10 binnen... Het leukste weetje trouwens is dat voor de huidige jaargang mijn San Marino de meeste punten heeft gepakt tot nu toe Potten zijn heel simpel. Regerend CL winnaar + 8 beste clubcoëfficienten in pot 1, 9 beste daarna in pot 2, 9 beste daarna in 3 en de rest in 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Aangepaste tactiek is lekker dominant Trauner kreeg het even op zijn heupen: Spoiler En een heerlijke vrije trap: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 4 minuten geleden zei 19CH98: Potten zijn heel simpel. Regerend CL winnaar + 8 beste clubcoëfficienten in pot 1, 9 beste daarna in pot 2, 9 beste daarna in 3 en de rest in 4. Oh, dan heb ik wel wat geluk gehad met andere potten. In pot 4 zaten ook gewoon Tottenham, Bologna en ik denk ook Athletic Bilbao. Dan zijn Tromso (verreweg de laagste rating) en Slavia een stuk beter. En POAK had net zo goed PSV, Galatasaray, Porto of Villarreal kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Vroege ochtendsessies zijn vaak wel de beste.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten